{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Sommervarmen. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om at vi de næste par dage kan slå endnu en record i Danmark og ja en varme record og syntes absolut ikke længere om varmen i denne her sommer og Gud hjælpe mig om jeg ikke er gået hen og blevet små syg og om det er beskidte bær (jordbær fra Øst) fra det store udland der har lagt mig ned vides ikke men et eller andet er der sket for jeg fryser og sveder og vil på det nærmeste have vintertøj på + lave ikke en skid - jeg er for at sige det rent ud røv kedelig.
så jeg tror jeg vil lægge mig helt ned de næste par dage og lade som om det ozonlag rager mig en skid og tænker at der ikke er grund til at se om det kunne påvirke mig.
Kig lige på det indsatte billede og er det bare mig der ser mig som en lille tyk mand smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommervarmen.
  • #2   6. aug 2018 Claus G jeg har ellers været ude i solen hele dagen de flest solskinsdage men måske det har været i overkanten det er også her de senere 7 - 8 - 9 dage der pludseligt har givet mig et lille knæk men ja jeg vil se i morgen min krop plejer at være god til at klare det selv smiley

  • #4   6. aug 2018 Claus G ja tak og der fik du mig til at tænke i et nyt indlæg om sådan et emne smiley

  • #6   7. aug 2018 Rosegril ja varmen py ha vi bør bare lægge os ned som en form for overgivelse måske - nej vel man overgiver sig ikke bare smiley

  • #9   7. aug 2018 Må indrømme jeg elsker varme og hader kulde, meeen det er lidt i overkanten, drikker en masse vand, sat til afkøling i køleskabet...det resulterer i at jeg er helt klam...pyhhhh.
    Det er værre med mine 2 persere de kan jo ikke lægge pelsen og de drikker litervis og jeg slæber store affaldsposer ned til kontaineren, min nedfaldsskakt er lukket fordi nogle idioter smider flasker direkte ned så ingen vil tømme, pokkers.
    Foto af min lille Luna, der blev 16 år 1. august, hun ligger splattet totalt ud hele dagen i nærheden af sin vandskål. smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #13   7. aug 2018 @ Elizabetta J

    Pas på, hvis katten er 16 år, og han ikke spiser ret meget.

    Vores blev dehydreret på en pension, da han var 10 år, og vi kørte ham til dyrehospital, hvor de talte om en infektion, fik ham til spise igen, men 3 dage efter måtte de desværre aflive ham.

    Det viste sig, at indehaveren havde travlt med ridning i de dage vores kat var der, og en ung datter havde passe kattene, og hun kunne end ikke svare på, hvad han havde spist.


  • #14   7. aug 2018 Leon, til dit indsatte billede - din tøjstil, gør dig absolut ikke slankere, og hvis du gerne her i sommervarmen vil score en dejlig sild, så skal du nok skifte tøjstil, et par pæne cowboybukser og en pæn poloshirt, alt efter om det er dag/aften pæne kondisko eller anden sko og så lige lidt styling i håret, så vil du se lækker ud smiley smiley smiley

  • #15   7. aug 2018 Annella #10 det er fordi jeg både fryser og sveder smiley

  • #16   7. aug 2018 Jetset #14 hm jeg må sige at jeg syntes det er for varmt til at gå i cowboybukser + en trøje kondisko går jeg jo altid i og jeg er for gammel til det der med at se godt ud smiley

  • #18   7. aug 2018 Annella du skulle se mig med stok smiley

  • #22   7. aug 2018 Belphegore, hun spiser og drikker som hun plejer, det er jeg ikke nervøs for.
    Ron, jeg har ingen blæser men trækker gardiner for når solen er på,
    har ikke flisegulv, det havde ellers været dejligt i varmen, men trægulv, hvor hun ligger...bortset fra foto.
    Synes også Leon, du må finde noget mere tjekket tøj, men det interesserer dig måske ikke, jeg elsker tøj og gider ikke ligne en gammel olde....endnu.... smiley smiley smiley
    Stakkels Claus, med alt det tøj i varmen...ikke sjovt, husker også da jeg gik på arbejde og skulle se nydelig ud uanset temperaturen.....


  • #24   7. aug 2018 Næhhhh Claus jeg har nu heller ikke opfattet at du er et brokkehovede, giver dig ret i at vi er mange der har det godt i vores land, men der vil altid være nogle der ikke har de samme muligheder, sådan har det altid været.
    Før velfærdsstaten var det nok mere familier der holdt sammen og tog sig af syge og svage, i dag er det samfundets skyld at mange falder igennem hullerne, det kan så diskuteres i en uendelighed...... smiley


  • #26   7. aug 2018 Ja, det er som om det lille ord taknemmelighed er forsvundet i den blå luft.... smiley
    Claus kender du Bunuel's film Viridiana, hvis ikke så handler den om en smuk ung kvinde der inviterer en masse forhutlede mennesker ind i sit dejlige hjem og giver dem mad og drikke, takken er at de slår hende ihjel. Nu er det en film....men hvordan er vi mennesker egentlig???????


  • #28   7. aug 2018 Elizabetta jeg syntes kivinder er smukke i kjole og ja ja selvføleligt ser de også godt ud i stramme bukser og ja jeg vil i det store hele helst gå nøgen i den varme men det må man jo ikke så jeg nøjes med løst tøj men skal trimmes her en af dagene og så ligner jer alle andre smiley

  • #30   7. aug 2018 Claus G nej jeg er som jeg er og det håber jeg at folk er general for dem der er anderledes når vi ikke er på er ikke meget værd i min verden og nej jeg skal ikke op på den røde løber smiley

  • #33   8. aug 2018 Ja og der er da også ind her i Forum, der har fået for meget varme, synes der er SPAM her, der vil noget, synd for Forum, kan det ikke fjernes ??

Kommentér på:
Sommervarmen.

Annonce