{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.341 visninger | Oprettet:

husråd om rensning af gulvtæppe i bil? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Jeg er kommet i den uheldige situation at gulvtæppet i bilen er kommet til at lugte grusomt af sure sokker.. jeg rengøre bilen en gang om ugen, eller hver 14 dag, da jeg ikke er god til bilen roder og er snavset smiley

Men efter i vinters hvor der er blevet slæbt sne osv ind i bilen, som ikke er blevet fjernet straks er gulvtæppet selvfølgelig blevet vådt. jeg brugte aircon hver gang jeg kørte for at tage en masse fugt, da jeg havde fået fortalt det skulle virke..

MEN MEN MEN , nu er sommervarmen kommet, og i takt med temp. stiger stinker bilen mere og mere for hver dag der går !

jeg har søgt google tomt for tips og råd, men kan ikke rigtigt finde noget som virker, det skal siges jeg ingen tæpperenser har, og er for nærig til at gå ud og få et klargøringsfirma til at ordne det smiley

jeg har hørt fra en kammi man kan bruge danskvand med citrus smag til at løsne skidt og fjerne lugt, og så derefter kartoffel mel udover, når det så er tørt kan man støvsuge, og så skulle gulvtæppet dufte rent igen, og dejligt friskt, er der nogen af jer der har erfarring med den metode ? tænker om der ikke er sukker og diverse ting i sådan en danskvand som kan få det til at klistre ? eller om brusen kan lave grimme mærker ??

kender i evt. andre gamle råd som kan hjælpe, må i MEGET gerne komme med dem, da jeg gerne vil have den lugt væk..

til sidst vil jeg lige tilføje at jeg HAR tjekket der ikke ligger et par sure sokker og stinker et sted smiley

fortsæt god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  husråd om rensning af gulvtæppe i bil?
Kommentér på:
husråd om rensning af gulvtæppe i bil?

Annonce