{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning med kroppen
  • #1   26. dec 2009 det svært at få en flot krop med håndvægte.. medmindre du har mulighed ofr at kunne ligge på en bænk eller lign og tage bryst os

men ellers er der ekstrem amnge øvelser du kan tage med håndvægte

• #2   26. dec 2009 biceps triceps skulder og nakke og self er der fler men det er de ting man ser og folk ligger mærke til smiley

• #3   26. dec 2009 stort set alt kan gøres.
    bare man ikke er pasiv.

du kunne også svømme 4km om ugen.
    store pumpede arme vil det nok ikke give.

Men en flottere krop og du kommer bedre iform af det.
    end hvis du bare løftede vægte.

• #4   26. dec 2009 et medlemskort til et fitness center og bare på maskinerne.

• #5   26. dec 2009 haha hvis han ville i fitness havde han sq nok ikk spurgt om han skulle købe andre intg en håndvægte

• Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #6   26. dec 2009 Gå ud og så et arbejde hvor du får lov til at "Arbejde" og ikke bare svanser rundt.

De bedste og mest effektive muskler fås ved hårdt og godt gammelt arbejde, kom i gang, ud og læg nogle fliser knægt.

• Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #7   26. dec 2009 Traktormekaniker, stiladsarbejder, jord og beton der er masser af øvelser..

• #8   26. dec 2009 Jeg synes det er en GLIMRENDE ide at starte med at træne hjemme.

Du skal blot være villig til at købe nogle ordentlige vægte, en ordentlig bænk, helst også en ordentlig rippeog nogle andre små ting.

krops vægt, kombineret med nogle vægte og en bænk, kan bringe dig ganske langt.

• #9   26. dec 2009 enig med blackic, hvis du vil begynd med bænk og håndvægte, så ka du tage flad bænk skrå bænk, stå op og lave triceps, biceps, men hvis jeg var dig ville jeg tage 50 armbøjninger og 50 mavebøjninger,om morgen og det samme inden du ska i bad og i seng, gør det 2-3 uger, efter begynd med håndvægtende, så er din krop forberedt på at bære ligevægt, og der er balance i kroppen, svært at forklare men man lærer det hen af vejen, god træning:)

• #10   26. dec 2009 træner du ikk ryggen så meget som bryst og mave, kommer du til at gå som om du har pukkel ryg agtig,
    og altid husk og træn ben de ska ku følge med så de kan bære resten af kroppen som vokser:)

• HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 139
    #11   26. dec 2009 Christian H.. du snakker somom du synes du er en kæmpestor bodybuilder med den bedste krop man kan få..

• #12   26. dec 2009 Hvor ser du det?

• #13   26. dec 2009 i den tekst han skrev længere oppe tror jeg hehe smiley

• #14   26. dec 2009 Det kan jeg nu ikke se.

Anyway i modstæning til det råd du har fået af Chamal, så vil jeg holde på at du får sat et menings fyldt program sammen hvor du benytter kropsvægt, håndvægte, og et par andre remedier.

Hvis målet er muskel masse, er der ikke nogen grund til at stræbe efter at lave 50 gentagelser i noget som helst.

Men få fat i noget udstyr, få lavet et program, og få styr på din kost. Så kan du komme ganske langt

• #15   26. dec 2009 hehe jeg aner det heller ikk men er da det eneste sted han snakke rom sine arme hehe smiley og gir dig ret i at en bænk og handvægte og self gerne mulighed for stor stang til bænk pres og ryg smiley

så kan man meget i sit hjem træner selv kun derhjemme er ikke stor men holder da sådan nogenlunde på krop formen smiley

• #16   26. dec 2009 Det er nu ikke nødvendigt med en "stor stang" for at træne ryg , triceps eller bryst. Så nej

• #17   26. dec 2009 jeg syntes bar det mest behageligt man kan godt med håndvægte sagde jeg intet om

• #18   26. dec 2009 Tværtimod stiller det langt flere krav til udstyret hvis man vil tilføje en barbell til samlingen.

• #19   26. dec 2009 argg det sq smag og behag.. kan hundred procent bedre li en lang stang frem for håndvægte
    så vil jeg bestemt mene er smag og behag.. smiley

• #20   26. dec 2009 der er mere balance og variation i håndvægte, end i en stang.. ved du fx hvorfor at det er dumt at træne på maskiner ? fordi at du ingeb fri balance har i musklen.. kun én bestemt balance som du ikke selv kan styre.. derfor er der nogle der for dårlig balance af at træne kun på maskiner..

desuden så prøv at kør dødløft eller squat (dog med stang!) en 3 gange om ugen.. eller hver gang før du træner.. det er blevet bevist at det giver 33% bedre resultater. pga alle de "homoner" der farer rundt i kroppen bagefter smiley

• ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #21   26. dec 2009 hvis man træner arme, ryg og bryst med vægte, og man så tager mavebøjninger vil det gi noget i længden??

• HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 139
    #22   26. dec 2009 jaja.. men - kan bare ikke se dig som bodybuilder

• #23   27. dec 2009 Jeg er naturligvis ganske enig i at dødløft og squat er glimrende øvelser. Men det er direkte vrøvl at postulere at det giver 33% bedre resultater i andre dele af kroppen hvis man træner de øvelser.

Man skal træne squat for at træne ben, og dødløft for ryg (ben, og core) og ikke pga man vil have store arme. Vil man have store arme, skal der trænes arme, osv.

Det andet er nonsens

• #24   27. dec 2009 Det med de 33% er blevet bevist.. men om det virker i praksis (med de 33%) ved jeg ikke,, men at det virker at træne squat/dødløft først giver en forskel i længden!. den måde dine hormoner farer rundt.pga de mange kilo.. det er bare guf.. jeg steg meget hurtigere i de forskellige øvelser,,.. det er bare egen erfaring smiley

• #25   27. dec 2009 Nicolaj > Det er noget vrøvl, og du kan med garanti ikke finde en kilde henvisning, for den findes ikke.

• #26   27. dec 2009 Den eneste artikel jeg har set om emnet er denne (som folk altid henviser til), http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/squat-dig-til-stoerre-arme.html

og der er det interessante jo at der INGEN tal er på. Ligeledes står der

"Vi taler ikke om en markant stigning, ej heller om en vedvarende stigning. Men det er alligevel en stigning som rent teoretisk kan have dramatisk effekt på muskeltilvækstens størrelse. Jeg siger teoretisk fordi man ikke med 100 % sikkerhed ved om denne stigning reelt har nogen betydning. Ikke desto mindre er det et velkendt fænomen i bodybuilding kredse, at man vokser hurtigere, generelt set, når man anvender de store basisøvelser. Derfor kan man formode at dette fænomen netop skyldes den forøgede hormon-koncentration."

Der er tale om en TEORETISK betydning, som man ikke aner om har nogen effekt. Ligeledes VED man, at den stigning i hormon er marginal.

At han skriver det er alment kendt at man vokser generelt når man anvender de store basisøvelser, er jo logisk. Compound øvelser, er jo netop brilliante fordi det er flerleds øvelser, som aktiverer en stor del af kroppen på en gang.

Som sagt tidligere, skal man ikke squatte og dødløfte, i den tro at man får store arme af dem. Man skal squatte og dødløfte fordi det er nødvendigt jævnfør ens mål.

Kommentér på:
træning med kroppen

Annonce