{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Igang med træning ! Gode tips tak <------------ {{forumTopicSubject}}

Hej BB : )

Jeg er en knægt på snart 20 år. Arbejdet til daglig på Vestas som vindmølle montør. Hvor jeg møde kl halv 7 om aftnen til klokken 7 dvs 12 timers vagt. Jeg er ca hjemme klokken 8 hvor jeg sover til 14:oo smiley så har i lidt at gå ud fra med tid osv.

Jeg er en ung frisk fyr. Som er retningsbestemt. Og vil hellere end gerne gøre det i vil råde mig til.

laver tråden her fordi jeg vil høre jer til hvad jeg skal gøre ? skal jeg droppe de 2-3 colaere hver dag. Skal jeg droppe den gode lag smør på rundstykkerne og istedet få lavet mig en kostplan?

Hvordan skal jeg træne ? Planen er vel at få nogle gode bryst muskler og en god arm samt andre flotte former. Har som i kan se i min profil lidt ekstra spæk på kroppen. Skal det løbes væk eller kommer det væk med tiden jeg begynder af svede i et motions center ?

Hvad gjorde i fra dag et af ? vil godt ha svar fra nogle erfarne personer. Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igang med træning ! Gode tips tak <------------
  • #1   25. sep 2011 Erfarne personer, var det ikke en ide var at tage op i det fitness center du vil træne også spørge hvordan og hvorledes og evt.
    snakke med en diatist ang. din kost.

Har ikke forstand på alt det der trænings-fis, men vil bare ud med
    min mening ang. din situation.

• the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #2   25. sep 2011 du har fat i den rigtige ende . . Drop cola og drik vand . Kosten er naesten mere vigtig end traeningen . . . En traenet krop kommer ik a sig selv overnight . . Men at du har lidt ekstra kan du vende til din fordel for saa har du sikkert rimelig nemt ved at blive formet . . At blive stor er en ting . .markeret er noget andet . .metoderne er meget forskellige . .
    Jeg er eksempelvis 172 hoej og vejer 98 kg . Jo ret meget egentlig men da det er muskler det meste ihvertfald saa er det jo okay.
    Men kan sende dig kost plan og traeningsplan der med garanti vil give dig en masse . . . Men det er et slid . . Men ogsaa en livsstil .

• sebastian l
    sebastian l Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 106
    #3   25. sep 2011 the N
    kan du ikke lige sende den til mig også ?

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 213
    #4   25. sep 2011 the N
    Kunne jeg få dig til at sende det til mig for skal til at træne noget mere seriøst nu så der kan ske noget og jeg er også omkring de 170 så det passer nok udemærket med kost smiley

Undskyld jeg lige stjæler "rampelyset" smiley

• #5   25. sep 2011 the N.
    hvis du er 172cm høj og vejer 98kg muskler, så er du MEGET stor.

• #6   25. sep 2011 Han siger det meste morten n. Og overdrivelse fremfor forståelse heh

• #7   26. sep 2011 tænk over hvad du stopper i hovedet og bar ekom igang i centeret og kom ud og løb nogle ture.. jeg løber 8-10 km hver anden dag og styrketræner 1 - 1.5 timer hver anden dag.. resultatet er jeg er gået fra 170 kg til de 125 kg jeg er nu og er MEGET anderledes ud

Kommentér på:
Igang med træning ! Gode tips tak <------------

Annonce