{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Tilmeldt:
16. okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

hjælp til træning med håndvægte {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet at der skal ske noget med den dovne krop, da jeg lige har haft hjerte/lunge problemer i en alder af kun 18 år smiley

Er nu ovre det efter 6 månederes sygedom, og har nu besluttet at jeg vil i god form !

Jeg har PT ( målt idag ) en BMI på 26

Er 178 og vejer 82 kilo..men er som sådan ikke fed, har bare noget mave og en træls delle !

Men udad til er jeg normal af bygning

I følge min læge siger han at jeg ved at påbegynde træning/muskel forøgelse inden vægt tab vil give et godt resultat..

Derfor har jeg været ude og invistere i en ordenlig cykel, et sæt håndvægte på 18 kilo + 10 ekstra kilo, en bænk og noget ordenligt tøj smiley

Jeg fik følgene program af min læge ( som selv træner )

Mandag = Squat, Step-ups, Læg, En-arms-rowing, Biceps

Tirsdag = Cykle (10-15 km)

Onsdag = Brystpres, Flyers, Skulderpres, Sideløft, Triceps

Torsdag = Cykle (10-15 km)

Fredag = Squat, Step-ups, Læg, En-arms-rowing, Biceps

Lørdag = Løb ( 3-5 km )

Søndag = Hviledag

Lyder det helt hen i vejret ?

Det hænger selvfølgelig sammen med ordenlig kost og uden fastfood og alkohol smiley

Jeg brænder virkelig for at komme igang, da jeg ikke mener det er rigtigt man skal døje med hjertet i en ung alder.

Det skal dog siges at hjerte/lunge sygdommen INTET har med overvægt at gøre ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til træning med håndvægte
  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #1   14. okt 2010 Næste uge er det så omvendt, men 2 gange "Brystpres, Flyers, Skulderpres, Sideløft, Triceps" og 1 gang "Squat, Step-ups, Læg, En-arms-rowing, Biceps"



  • Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #2   14. okt 2010 Og er der evt. nogen herinde som har billeder af træning på denne måde med billeder fra start og fx efter 1-2-3 måneder og evt 1 år efter ?:)

  • Sebastian T
    Sebastian T Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 28
    #3   14. okt 2010 Hvis du gerne vil se billeder af folk der styrketræner, så tjek motion-online ud. Der er både logbøger over folks træning, og forum hvor du kan spørge om råd. Hjemmesiden er i det hele taget en god måde til at få overblik.

Kommentér på:
hjælp til træning med håndvægte

Annonce