{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Spm. vedr. kroppen {{forumTopicSubject}}

Er det ligemeget, hvordan kroppen "ser ud" indvendig så længe den er pæn udvendig?

Hvad mener I?

(Spm. kommer sig af, at jeg efterhånden har set mange indlæg om div. produkter man kan tage for at blive større i forbindelse med træning - men det er yderst skadeligt for kroppen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spm. vedr. kroppen
  • #1   28. jul 2007 Jeg er totalt ligeglad med hvordan den ser ud bare jeg har det godt med migselv.

• #2   28. jul 2007 hvis du gerne vil tabe dig nemt og hurtigt, uden din krop tager ret meget skade kan du køere en T3 kur eller lave en ECA, begge dele er ulovlige, det er forskelligt på hvordan man regare på de forskellige produkter, men hvis du skal begynde at tage anabol ting, skal du nok starte efter 20 min, for ellers tager din krop skade, fordi du stadig er under udveklning.

• #3   28. jul 2007 Jeg ville personligt aldrig tage et eller andet for at blive større, da jeg ikke kan få mig selv til at tage lortet hvis jeg direkte ved at det skader mig .. Sådan har jeg det ..
    Men lige det emne, kan diskuteres til hudløshed .. (:

• #4   28. jul 2007 martin H hvad forstår jeg så ikke?

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 38
    #5   28. jul 2007 T3 er farligt

• #6   28. jul 2007 ja det har jeg da også skrevet, men sammenligner du T3 har kroppen nemmer ved at gendande det i forold til andet, som du tage, da kroppen har nemt ved at selv at lave T3

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#7   28. jul 2007 Det er stadig farligt.. Hvis du anvender det for længe kan du ødelægge din krop så den ikke selv kan producere stoffet thyroid længere

• #8   28. jul 2007 ja det er farligt, men det er øl også, alt er farligt i de forkerte mændger. din krop har nemmere ved at producere T3 hvis du langsomt starter og slutter. det er så modsat med testosteron

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    feb 2007

#9   28. jul 2007 Man ska stadig vide hva man laver.. Jeg sys det er totalt lamt at sidde og foreslå at tage t3 ...

• #10   28. jul 2007 ja man skal da altid vide hvad man laver, når man roder med sådan noget, læs i min tekst og fortæl lige hvor der står jeg forslår det til ham,
    jeg skriver nemt, jeg skal da ikke bedømme for ham/ alle hvad der er rigtigt og forkert.

• #11   29. jul 2007 Søren : Ellers tak - jeg skal under INGEN OMSTÆNDIGHEDER fylde min krop med al det pis..

Peter : Hvor er det dejligt at der stadig findes nogen fornuftige unge mennesker ;o)

• #12   29. jul 2007 Morten : Al den stads "vi" kommer i håret er ikke skadeligt for de indre organer såsom alle de produkter man kan tage for at blive større hurtigere.

Hvis man har lidt imellem ørene så bruger man beskyttelse når man tager sol.

Og jeg mener, at hvis man bekymre og interessere sig bare en smule for kroppen så tager man naturligvis de p-piller med mindst hormoer i.

• #13   29. jul 2007 Hehe ..
    Ja der er jo ikke mange tilbage (:

Kommentér på:
Spm. vedr. kroppen

Annonce