{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

NICK A
NICK A
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195

erfaring med fedtforbrænede træning {{forumTopicSubject}}

har sku redet mig et par ekstra kilo på sidebene eller 10. de sidder mest på maven..

træner så og forsøger og spise sundt og det har os givet lidt

plejer og træne således

et kvarter på cross trainer

diverse vægte og ryg og mave øvelser bare lige 2025 min

3-4 kvarter på cross trainer

grunden til den meget tid på cross traineren er at jeg havde tænkt det var godt til og brænde noget fedt af med..

men nu har min svigermor så anfægtet den holdning. hun har været til foredrag hos cris macdonald mener jeg det var som havde sagt til hende at efter ca et kvarter på en cross trainer så har kroppen brændt det fedt at den kan og så begynder den og tag af musklerne.

så hans råd til hende var og træne med vægte fordi han sagde at musklerne brændte så fedtet af længe efter man var taget hjem fra træning da den bruger fedt til og restuere med

tanken giver god mening for mig da det vel i pricippet er det samme som og bulke ?

ville sku gerne høre hva i mener om det ? kom med jeres inputs

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med fedtforbrænede træning
  • #1   30. jul 2011 Bull shit

Det er ganske enkelt ikke rigtigt at kroppen tager af msuklerne efter et kvarter.

Anyway, vægttab opnås ved at kombinere kost ændring med øget forbrænding. Din approach lyder rimelig god.

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#2   30. jul 2011 så mit program som jeg køre nu er ok mener du ?

• #3   30. jul 2011 Muligvis.

Hvor tit kører du den rutine? og har du foretaget kost ændringer?

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#4   30. jul 2011 sidder i vagten på carlsberg så har haft et solidt forbrug af cola og eneri drik det sidste 7-8 måneder før jeg begyndte og gøre noget ved det da disse ting simpelt er frit tilgængeligt og har os spist for usundt.. drikker nu kun kildevæld og forsøger og spise sundt.. køber jeg mad udefra køber jeg gerne en salat fra såen en sandwich biks..

træningen køre jeg 2-3 gange om uger efter hva jeg har tid til

• #5   30. jul 2011 Det kommer til at tage sin tid med den approach. Det kommer til at kræve en noget mere helhjertet indsats

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#6   30. jul 2011 blackie tager meget gerne mod råd.. skal jeg træne mere eller er det kosten jeg skal have mere styr på ?

• #7   31. jul 2011 En kombination.

2-3 ganges cardio er IMO i underkaten. Du kan jo supplere op med 2 ugentlige løbe ture, eller 2 x 45min powerwalk.

Ligeledes skal der nok større tiltag til end blot at droppe colaen (-:

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#8   31. jul 2011 mine knæ kan ikke rigtitg holde til og løbe hva med nogen solide cykle ture ? vil forsøge og træne flere gange om ugen så

mit store problem ang kost er at jeg ikke aner hva der er i de forskellige ting og så arbejde jeg mest nat og er derfor tit træt og så tror jeg man har en tendens til og spise mere

• #9   31. jul 2011 Hvad du laver er ikke så vigtigt. Det vigtige er at pulsen kommer op i en længere periode. Så om du hinker, cykler, løber, er en tur på konen, eller hvad du kan finde på, er ikke det vigtige.

Det er ikke mængden du spiser der er afgørende, men HVAD du spiser

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

#10   31. jul 2011 er sku os i tvivl om hva jeg skal spise.. har prøvet hvor jeg bare havde salet med men blev sku hurtigt sulten igen.. der var ik brændstof nok i. nu tænker jeg salat og kød for at det holder længere og så mere æbler og pære ind imellem måltider..

kender du evt nogen gode kost planer du vil dele ?

• #11   31. jul 2011 Gode kost planer er lavet til individet, så nej desværre.

Helt basal kost forståelse er det du søger. Brug lidt tid på at læse hvad der er godt og mindre godt. Det er ikke raket videnskab. Og der er massere af læsning om det frit tilgængeligt

Kommentér på:
erfaring med fedtforbrænede træning

Annonce