{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ps3 vs xbox 360 ?
  • #1   28. dec 2010 de er begge lige gode.

• #2   28. dec 2010 Nu får du en masse svar, du ikk kan bruge til noget, fra folk der fremhæver deres egen maskine, som sikkert ikk har prøvet andet end lige netop deres egen. smiley

Ligsom mig. Jeg vil dog ikk sige hva JEG synes er bedst eftersom jeg aldrig rigtig har spillet på en xbox.

• #3   28. dec 2010 tror det er megt smag og beha men jeg er mest til ps3 og har haft xbox og det sagde mig ikke så meget

• #4   28. dec 2010 Har været ejer af begge maskiner og kan sige at:
    xbox 360!!
    bedre grafik!
    bedre udvalg i spil!
    bedre kontroller!
    billig i anskaffelse!
    udstyr er billigere!
    mere fremtid!
    flere opdateringer!
    bedre online(xboxlive)

ps3:
    Blyray
    men en bluray afspiller kan også hentes i fona til 500kr!!..

• #5   28. dec 2010 M&M
    er det ifakta eller din mening`?

• #6   28. dec 2010 jeg vil nu sige ps3 har bedre graffik men xbox flere spil

• #7   28. dec 2010 syntes også ps3 har er bedre online

• #8   28. dec 2010 ja ps3 er det gratis at spille online xbox360 skal man betale for at spillle online

• #9   28. dec 2010 Igen helt enig med M&M.
    der er faktisk lavet tests af grafikken på samme spil i begge maskiner og xbox udnytter det faktisk en del bedre.. så kan slet ikke se fordelen ved at bluray skulle være så meget bedre når maskinen ikke engang udnytter det. det er kun på film delen man får noget ud af det,,
    Men der vælger jeg til gengæld og en en ordenlig BD afspiller lavet kun til formålet
    Xbox ser jeg også større fremtid i. PS er kommet til et punkt hvor de ikke rigtig har noget og byde på så de genskaber bare deres tidligere produkter i en nyt navn.

• #10   28. dec 2010 jeg vil da 10 gange hellere betale et lille beløb og få en 10 gange bedre spille oplevelse online. på PS ja det er gratis men der er til gengæld fyldt om med børn der spiller og ødeligger spille oplevelsen for de mere seriøse spillere..
    Je ser slet ikke det som et minus at skal betale for det. og tænker man fremad så kommer den næste xbox også til og handle om online gaming endnu mere end den allerede gør. så det jo kun fedt og være en del af det allerede. nu det i forvejen er blevet kåret til det bedste konsol online gaming..

• #11   28. dec 2010 ja enig i at xbox er bedre til at komme med nye ting. og kinict(stav) kan blive meget bedre end move som er skod syntes jeg. men man 1000gange bedre li ps3 controlere

• #12   28. dec 2010 men mon ikke snart der kommer en ps4 der sparker røv

• #13   28. dec 2010 hehe vis det er særiøst spil man vil havde spiller man over pc

men ja vær sin mening

nu har jeg både ps3 og xbox 360

kan godt værer der er lidt forskel på graffik men load tid på ps3 er hurtiger

• #14   28. dec 2010 der må jeg siger at jeg er uenig. xbox kontroller ligger suverent i hånden. sys ps er alt for små og knapperne sidder slet ikke optimalt..

tror ikke der kommer nogen PS4 forløbig. og heller ikke xbox. da det ikke kan blive ret meget bedre lige nu. der vil være for lidt og byde på af nye teknologier til det kan betale sig. og begge konsoller er faktisk stadig under udvikling. der bliver jo konstant søgt efter fejl som kan laves bedre. og for microsoft er det jo først lige kommet rigtigt godt igang med kinect som jo kun lige er kommet på markedet.

• #15   28. dec 2010 Det er meget let smiley

xbox er bedst til spil smiley
    Ps3 er bedst til at lege "media-center" man os kan spille på.

Har begge lige pt.

• #17   28. dec 2010 der er kun en ting PS3 har og byde på det er bluray og sådan en han an seperat hvis kan kan li og se film..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #18   28. dec 2010 Daniel: Ja og så lige 3D. Det kan en xbox ikke, og GT5 er fedt i 3D

• #20   28. dec 2010 Simon P: har du egentlig noget godt argument, eller er du ligesom de 14årig piger herinde? mangler ópmærksomhed?..

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #21   28. dec 2010 Haha
    Kunne ikke grine mere over et latterligt indlæg, folk kommer med påståelser om test der viser den ene er bedre end den anden.

Xbox folk sværger til Xbox -punktum

Ps folk sværger til PlayStation -punktum

Længere er den ikke, der er ingen der har samme smag, der vil aldrig blive enighed om det, heldigvis for så ville der ikke være konkurrence konsoller imellem.

Godt nytår;)

• #23   28. dec 2010 Simon P: og hvad bidrager du med?
    jeg kan i det mindste give min mening, og erfaring da jeg også ligger inde med begge maskiner.

• #24   28. dec 2010 Mr.Fu du har helt ret.. men det jo den uendelige krig. men nogle fakta er der altså det er bare spørgsmålet om fanboys vil se dem eller de bare lukker af..

Simon du har heller ikke selv nogen fakta med..

Bluray bedre end ingen ting. naaa.

• #26   28. dec 2010 hmm det eneste der egentligt er bedre ved ps3'en. er cpu'en og bluray afspilleren.
    360'eren har bedre grafik processor og flere RAM.
    så må i selv bedømme hvad der er bedst.

http://playstation.about.com/od/ps3/a/PS3SpecsDetails_3.htm
    (link fjernet)

• #28   28. dec 2010 Simon P: Kan kun grine af dig LOL..

• #30   28. dec 2010 M&M
    vil give simon ret her. du har jo ingen fakta.

• #31   28. dec 2010 Åååh Nej, Ikke igen:) - Ps3 er bedst Og den har bedere grafik en xbox, Samt bedere og gratis online del, Mere gider jeg egentlig ikke diskutere, Især ikke med M&M Eftersom det emne kommer hver dag

• #32   28. dec 2010 Ærligt, så synes jeg du skal anskaffe dig begge. Det har jeg gjort og jeg fortryder det absolut ikke.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #33   28. dec 2010 LOL :=)
    "xbox 360!!
    bedre grafik! <b>Nej, langt fra</b>
    bedre udvalg i spil! <b>Ja, man hvis det så er ene af spil man ikke gider at spille er det jo fuldstændig ligemeget</b>
    bedre kontroller! <b>smagssag</b>
    billig i anskaffelse! <b>ja, i første omgang. Hvis du så skal til at have trådløst, blueray osv osv. Så er den pludselig en del dyrer.</b>
    udstyr er billigere! <b>kommer godt nok an på hvilket udstyr der er tale om.</b>
    mere fremtid! <b>LOL, nej :)</b>
    flere opdateringer! <b>think not.</b>
    bedre online(xboxlive)" <b>ja.</b>

• #34   28. dec 2010 xMathiasx K
    Amen for helved.. er det ikke snart tiende gang du spørger..?

• #35   28. dec 2010 Haha. Den kan AssViolater vist kun have ret i - Undtagen det med xboxlive:P - Men M&M Kommer med de samme argumenter hver gang Og nå der så kommer nok der er imod hende, Så forsvinder hun og skriver ikke mere:)

• #36   28. dec 2010 har hørt at i det nye år skulle man kunne opdatere sin Ps3 til at afspille 3D spil

• #37   28. dec 2010 det er en uendelig krig. og vi bliver aldrig enig. Jeg kommer heller ikke til og eje en PS ja jeg simpelthen ikke sys den har noget godt og byde på. jeg se xbox'en som den bedste spille konsol på markedet..
    pga deres joystik ligger klasser over og bedre i hånden. spillene er bedre og federe og de fleste store titler findes alligevel på begge maskiner. så hvorfor ikke også ha de bedste joystik. at online er gratis på PS3 ser jeg slet ikke som en god ting. da spille oplevelsen alligevel bliver ødelagt af børn der ikke fatter spillet..
    Og så vil jeg også lige sige at der er et sammenhold over xboxlive som ikke eksistere på PS. alene det vil jeg ikke undværre.
    Ja og så er der jo Kinect som også kan bruges til og holde kontakten med alle vennerne med over xboxlive. der halter PS også.
    Jeg ser bare større muligheder i en xbox.. og håber på og se flere xbox ejere i fremtiden..

Over and out..

• #38   28. dec 2010 Det kan man jo allerede Ymer:)

• #39   28. dec 2010 Haaah hvor du syg David.

Heey kender du et sted hvor man kan bytte xbox til ps3

• #40   28. dec 2010 eb games bytter men ikke lige over

• #41   28. dec 2010 hvor meget skal jeg ofre

• #42   28. dec 2010 aner det ikke. men det kommer også an på hvad du har i udstyr og sådan

• #43   28. dec 2010 true true smiley

tak

• #44   28. dec 2010 Ellers så prøv at oprette en annonce herinde:=)

• #45   28. dec 2010 god ide main smiley

• #46   28. dec 2010 Simon P: fakta, come on bette knægt, du mener der er mere fremtid i sony? fremfor mægtige microsoft ? LOL.. hvor meget mere fakta vil du have ? LOL..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#48   28. dec 2010 M&M: Ville du flyve hvis Microsoft lavede systemerne til flyverne baseret på windows?
    PS3 var først med HDMI, 1080, 3D, BluRay, mediecenter. De 3 sidstnævnte er ikke på vej til xbox endnu.

• #49   28. dec 2010 Tosse.. Xbox kan dele data med huset mediecenter hvis man dog har sådan et. Vi har Mediecenter i vores stue. jeg kan da se alle filmene fra xboxen.. Så længere ud på landet med den mester smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#50   28. dec 2010 Apple: Ja, men du bruger ikke din Xbox som mediecenter. Du streamer fra et andet mediecenter du har stående. Og jo, xbox kan da sagtens bruges som mediecenter, bare på ingen måde ligeså let som med PS3

• #51   28. dec 2010 Tosse.. Du kan jo også bare se film fra Extern harddisk.. det er jo ikke så svært min fine ven ;)!

• #52   28. dec 2010 once a fanboy. always a fanboy.

Kommentér på:
Ps3 vs xbox 360 ?

Annonce