{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 VS xbox ?
  • #2   22. dec 2010 Xbox 360..
    Da jeg bare syntes Playstation suxx..


  • #3   22. dec 2010 synes os det grimt... men den er utrolig har kontrolleren synes je.. ville det være dumt at betale xbox live når man har ps3 i forvejen ? alle mine venner har xbo nemli smiley

  • #4   22. dec 2010 Jeg syntes faktisk Xbox controler ligger MEGET bedre i hånden en Ps3.. smiley
    Men ja.. at betale for xbox live er sku for grimt..


  • #5   22. dec 2010 jeg syntes xbox 360 er det bedste for controlleren ligger beder i hånden synte ps3 controllere "forsvinder" mellem mine hænder. det kan godt ske det bare er mig der har store hænder smiley syntes også xboxen er fed pågrund af forza som jo kun bliver lavet til xbox og det med de larmer det er jo kun de gamle arcade der gør det de nye larmer ikke mere en ps3 syntes jeg. og jeg har både 1 xbox 360 arcade, 1 elite og 1 360 slim og 1 ps3 slim smiley har dem alle for er lidt af en spille nørd smiley men når det handler om at spille er det xboxen jeg bruger men ser film høre musik og sådan på ps3'er smiley


  • #6   22. dec 2010 xbox!. bedre grafik, billigere i anskaffelse, bedre spil udvalg, bedre online del i selve xbox..

  • #8   22. dec 2010 Ps3 uden tvivl:D

    - Controlleren er langt bedere på ps3 ( Men det er der delte meninger om kan jeg se )
    - En playstation larmer LANGT mindre en en xbox
    - Man kan få GT5 til ps3 og ikke til forza
    - Man skal ikke betale for at gå online
    - Menuen på ps3en er utrolig god
    - Ps3en er god som media server
    - På en ps3 kan du se blu-ray film

    Og ja, Jeg kunne blive ved:)


  • #9   22. dec 2010 M&M - Siden hvornår har en xbox haft bedere grafik? De er da MINIMUM lige gode:) Og online delen er da skod på xbox, Men det er jo en smagssag:)

  • #10   22. dec 2010 bluray hent en afspiller til 500kr i fona. så er den skid slået, og prisen er højere på en ps3.. samt grafikken er en anelse bedre, ja du betaler små 500kr for 1 år, og har afsindig mange fordele fremfor ps3.

  • #12   22. dec 2010 Men hvis du både skal bruge 500kr på en blu-ray afspiller og 500kr om året på online Abb. Så er en ps3 jo billigere? Men grafikken er altså ikke bedere.... Men kan vi få en liste over de fordele du nævner.)

  • #13   22. dec 2010 Har selv xbox, og jeg synes det er klart bedre!
    Det kan godt være at controllerne er grimme og det der, men de er 100 gange mere behagelige... Synes jeg smiley
    Og den nyeste model skulle heller ikke larme så meget smiley
    Og det med larmen på den gamle model skal man sku ikke tage så tungt. man lægger heller ikke mærke til det, når man spiller smiley
    Men det med at man skal betale for at spille online... det er lårt!


  • #14   22. dec 2010 Ejer begge maskiner, ps3 er jo et møbel til stuen modsat den GAMLE xbox.. den nye derimod er en flot maskine...

    Fordele PS3;

    GT5
    Bedre kontroller
    Bluray
    gratis online del
    Kanon medie server
    Flot design
    støjsvag


    Fordele Xbox'en(Gamle)

    bedre online del(Dog også det mindste de kunne gøre når man betaler for det)
    Større spil udvalg
    Forza


    Min vudering er lavet udfra den gamle xbox da det er den jeg ejer smiley


  • #15   22. dec 2010 jag betaler kun 291,- om året for at være online på xbox smiley

  • #17   22. dec 2010 Simon, jeg kan sagtens høre min når jeg spiller... den blev også smidt i soveværelset, simpelthen pga for grimt design... det vil sige jeg næsten ingen lyd har på når jeg spiller da der andre som skal sove tit .. og den LARMER

  • #18   22. dec 2010 den ville stadig være billigere. har været stor ps3 fan før, men det er jo ikke pengene værd.. fordele. det re nemmere at i finder det på youtube, for det bliver en lang remse.. jeg er glad for at være dkiftet til xbox, for ps3 synger på sidste vers, de er overhalet voldsomt indenom..

  • #20   22. dec 2010 M&M - Aaarh. Overhalet inden om kan man vidst ikke sige:), Og syntes ikke ligefrem du kommer med nogle svar på spørgsmålene, Du siger bare vi skal finde dem på Youtube? smiley

  • #21   22. dec 2010 Og ps3 synger på sidste vers... Say whaaaaat:) Ps3 kommer med noget nyt hele tiden, Hvorimod xboxen er gået i stå... Fks. Er der kommet 3D I ps3eren Som Simon p også siger. Så hvis noget må det da være xboxen der er på vej ud, Xboxen blev udgivet en del tid før ps3eren og fik derfor et forspring på spil osv. Men de har intet nyt lavet på det sidste:)

  • #22   22. dec 2010 Synes det er fedt at mennesker bliver så meget sure over lidt snak om noget xbox og playstation smiley

  • #23   22. dec 2010 Vi er da heller ikke sure, Vi fortæller bare hvordan det i virkeligheden forholder sig:)

  • #24   22. dec 2010 Lad os sige det er fra person til person :D!

  • #26   22. dec 2010 Playstation3!

    Microsoft er noget lort...


  • #27   23. dec 2010 Anders | V.A.G smiley .

    macfag?


  • #28   23. dec 2010 Næh....

  • #29   23. dec 2010 jamen så er du jo bare en skide hykler...

  • #30   24. dec 2010 Kan heller ikke se de helt vilde fordele i Xboxen.. Har selv valgt PS3 på baggrund af de fordele i nævner tidligere..

    Må indrømme at jeg altid har været PC mand.. Har dog altid haft konsoller af forskellige slags, men har ikke rigtig brugt dem til andet end når vennerne kom på besøg. For lad os være ærlige.. Det har altid været konsollernes HELT store fordel. At man har kunne sidde sammen i sofaen omkring en skærm og været aktive imod hinanden.. Det synes jeg så at både sony og microsoft har fuldstændig glemt i denne her generation smiley Det er som om at udviklerne har gået så meget op i at lave online multiplayer at de har glemt det sociale i at sidde sammen.. Det er en skam..

    Når det er sagt så er det også denne her generation der har fået mig til at spille konsol frem for PC.. Spiller næsten aldrig PC mere.. Synes virkelig at skydespil fungere rigtig godt på de nye konsoller.. Uncharted 2 var spillet der omvendte mig til konsol..

    Kan godt være at xbox har et større udvalg af spil.. Men jeg kan ikke nævne ET eneste spil som der er xbox exclusive som jeg gerne vil ha?.. Derimod ville jeg ikke kunne leve uden titler som Uncharted, GT5 og Ratchet and Clank som er PS3 exclusive.. smiley

    500kr for at kunne spille online er da helt absurt.. Hvilke fordele er der ved xbox online del i forhold til ps3 ?..

    Blueray.. Need I say more ?.. smiley

    Prisforskel.. Ærligt talt ?.. snakker vi ikke 100-200kr ?..

    Grafikken er vidst ikke bedre på den ene eller den anden.. Tror det er forskelligt fra spil til spil.. Handler i bund og grund meget om hvordan spillet bliver portet til maskinen..

    Controller: Hmm.. Jeg kan nu li begge controllere og har svært ved at vælge den ene frem for den anden.. Kartoffel Kartoffel smiley

    Hvis det er sandt at xboxen støjer mere så holder det ikke at i siger det ikke betyder noget når man spiller.. Men hva så når man sidder og ser en stille scene i en fed bluerayfilm.. Nå nej.. Xbox har ikke blueray.. smiley Men i forstår hvad jeg mener smiley Jeg synes i hvertfald ikke at MIN PS3 støjer ret meget..

    Men folk har jo forskellige meninger og man kan godt synes bedst om xboxen selvom den har nogle mangler og omvendt.. Men man kan ikke komme uden om de facts der er forlagt her i tråden smiley


  • #31   24. dec 2010 det er nemelig rigtigt Dane m thumps up til dig jeg syntes også at xbox'ens controllere er meget bedre at holde ved

    ps3'eres er for lille syntes jeg


  • #32   24. dec 2010 Helt enig Dane

  • #33   24. dec 2010 Xbox 360 holder

  • #34   25. dec 2010 Nu har jeg haft begge dele, og synes min ps3 larmede meget mere end min xbox...Det skal så også lige siges at min xbox er den helt nye med kinect " Fuck det er godt, der kan ps3 sgu alligevel ikke følge med, med deres nederen "lyssværd " og den ps3 jeg havde var 60 gb modellen og den larmede bare helt vildt

Kommentér på:
ps3 VS xbox ?

Annonce