{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Politik at være eller ikke at være. {{forumTopicSubject}}

Ja om i følger med i politik tror jeg faktisk i gør og når jeg høre om hvordan der bliver rørt godt og grundigt rundt i den politiske grød - tænker jeg at det var da også på tide - for heller komme i gang med at få ført politik i Danmark og helst inden grøden brænder på.
Og ja jeg er da spændt på hvordan og hvilken politik der kommer på bordet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politik at være eller ikke at være.
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #1   13. dec 2022 Politik er holdeplads for løgner og bedragere. Og jo højere der stiles jo mere
    ækelt virker det.

    Tænk at der lige nu tegnes oplæg til en regering med folk der før valget gav løfter
    nu efter valget ligner det et stort vælgerbedrag.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #4   13. dec 2022 Helt ærlig, prøv nu med lidt viden.
    MF er ikke og har ikke været for andet end blå politikers dommer, og de er nu sprunget.
    MF har ikke overtrådt nogen grundlov for så var hun vel blevet anmeldt til politiet.?

    At være så blå at loven ikke skal laves af eksperter alt efter deres politiske observant,
    Støjberg blev dømt af de blå og ikke mindst hendes egne, men hun indrømmede jo. at hun var skyldig. MF er ikke engang tiltalt af andet end en flok gribbe der selv nu er mælende får.

    Hvorfor er der ikke nogen der anmelder hendes ulovligheder så politiet kan få hende på anklagebænken?

    DF prøvede at blive en del af magten, men det gik ikke, nu har de mistet alt indflydelse,
    selv tåberne fra Radikale der blev halveret får større magt. Så det gamle udsagn passer godt, landsbytosser.

    MF tager røven på dem alle, og Løkke får en plads i solen.


  • #5   13. dec 2022 Jaaaaa min holdning omkring Mette Frederiksen er at jeg som med Inger Støjberg ikke kan/ku se en grund til rigsret eller anden undersøgelser og jeg syntes det vil være en god ide at der kom en bred regering og det kan ikke hjælpe at de forskellige partier ikke kan samarbejde og der findes god politik i alle partier - hvis man som jeg før har skrevet ku tage alle de gode ting fra de forskellige partier vil der ku føres en super god politik - men nej det bliver ligesom i en børnehave (undskyld til børnene) men det er jo voksende mennesker som arbejder på borgen.

  • #7   13. dec 2022 Akis C længesiden vi har været enig dog ser jeg ikke et problem i Lars lykke - resten er vi enig om og jeg er altså spændt på hvordan en ny regering kommer til at se ud smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #8   13. dec 2022 Leon, hvis Løkke ikke er et problem, hvorfor er Venstre så nu blevet til 3 partier?

    Jeg er spændt på om MF kan holde Løkke på et spor, hvor andre kan være med.


  • #9   13. dec 2022 Venstre er blevet til 3 partier smiley smiley smiley - nogen som kan forklare ??

  • #11   13. dec 2022 Brok S - Jetset - Jojo i skal spøger Venstre og dem der er gået ud af Venstre og ikke mig smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #12   13. dec 2022 jetset, jeg troede du var vågen, 3 er godt nok mange men alligevel,

    Venstre
    Moderaterne
    Danmarksdemokraterne.

    Du spørger bare igen hvis du har sovet længe


  • #13   13. dec 2022 Ja, ja, er der nogle af partierne, der ikke er gået ud af, det er ikke kun forbeholdt Venstre, godmorgen smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #14   14. dec 2022 Jetset, nu var det spørgsmålet om du kunne se 3 partier og du er da dygtig, hvis du kan se andre end Venstre.

  • #16   14. dec 2022 Jeg må sige at jeg syntes godt om de oplæg vi hørte om og vi skal jo i gang smiley

  • #18   14. dec 2022 Alis C jeg kan høre at du ikke kan li Lars Lykke - jeg må dog sige at han er en erfaren herre i dansk politik og jeg gentager gerne og siger lad os nu se hvad de vil og kan og måske vi ku blive positivt overrasket smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #19   14. dec 2022 Jeg bryder mig generelt ikke om løgnere heller ikke i politik.

  • #20   14. dec 2022 Brok S der er vel ingen der bryder sig om løgnere.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #22   14. dec 2022 jo jo, jeg behøver ikke dig til, at fortælle hvad jeg mener.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #24   14. dec 2022 jo jo, nu lægger du jo ikke skjul på dit had til Putin og glæden ved Ukraines krig, så
    hvis det er en fejl, at du går ind for krigen så har jeg måske misforstået noget.

    Jeg går ind for fred og modstand mod krigen så beklager mit mærkelige tilgang til krig.


Kommentér på:
Politik at være eller ikke at være.

Annonce