{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Polimik politik {{forumTopicSubject}}

Nu vil man gøre det forbudt at parkere på sin egen matrikel. Man mener at det skæmmer billedet af idyl når folk inddrager deres forhaver til parkering.

Kommunen vil tilbage til frodige forhaver som tiden i Morten Korch, og i skal ikke tro at i bare kan køre hen over alt det grønne for det bliver helt forbudt. Ja - jeg troede ikke at IQ kan være så lav hos politikere men det her er beviset.

https://bit.ly/2m6uxBa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polimik politik
  • #1   23. sep 2019 Polysl den frodige have ja tak men det må være en dumrian der kommer med sådan forslag om at folk ikke må holde på egen grund smiley

  • #2   23. sep 2019 ja leon

    Man kan da stadig have en slags grøn forhave selvom der kun lige er et spor af fliser man kan parkere på.


  • #4   26. sep 2019 ps...men kommunen mener så det er bedre at på smalle veje at have en masse parkerede biler ved kantstenen - det tror jeg at udrykningskøretøjer bliver glade for. Blokere de for passage skal de kontakte politiet som så sørger for at de som blokere fjernes. Jamen man kan da ikke få armene ned af bare genialitet.

  • #5   28. sep 2019 Jeg kan sådan set godt se pointen med det, men det bliver da svært at sælge til andre en pensionister der tager bussen, hvis der ikke må holde bil.
    Idag er det jo nærmest en menneskeret at der holder 2 biler. Jeg har da også bil, men jeg kan sagtens bruge mine ben på cyklen i det daglige, men 95 km cykler jeg ikke på weekend tur smiley
    Min indkørsel er lige præcis smal nok til at bilen ikke kan holde der så cyklen kan komme forbi, så den står primært på vejen, og det irritere mig faktisk. Den står både udsat, samt biler er til gene når de holder der


Kommentér på:
Polimik politik

Annonce