{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Miljø politik. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg som barn kom rundt husker jeg jo hvordan der var læhegn og små vand huller på markerne - læhegnet var godt for fuglene - dyrene og eksempelvis kunne jeg tage firebenet og ellers alverdens insekter - vand hullerne var godt for fuglene - dyrene - skrubtusserne og salamander som jeg vil bruge som en form for målestok hvis jeg skulle sætte en vandkvalitet jeg vil syntes om.
Nu er 1000-vis af læhegn fjernet og jeg vil gætte på at flere 1000 vand huller er fyldt op siden min barndom og ja de fleste læhegn er fjernet af landmanden og ligeså de fleste vand huller der er fyldt op med jord - men de har ikke gjort det af en ond mening de har gjort det fordi de skal tjene penge og der for vil gøre det letter i dagligdagen (fuld forståelse).
Hvis jeg stod og skulle lave en miljøpolitik vil jeg få sat læhegn op og finde de gamle vand huller og få dem gravet ud så vi kunne få det liv tilbage - jeg vil sætte skov rundt omkring og jeg vil lave krebsesøer og alt dette vil give arbejde til en hel del mennesker jeg har nemlig forstået at det at sætte folk i et arbejde i det grønne giver en glæde og ro (det forsat at man vil arbejde i det grønne).
Og når der tales om miljø politik kunne en 100% stigning på plastikposer jo være en godt start på en indtægt til miljøet.
Se bare på det indsatte billede et af mine nøddebuske/træer som giver omkring 300 til efteråret) jeg glæder mig smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Miljø politik.

Annonce