{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Jeg syntes det er træls. {{forumTopicSubject}}

Ja som min overskrift fortæller syntes jeg at det er træls når folketingspolitiker bliver jagtet og ja det er sket mange gange i mit spæde liv og de stakkels Statsminister og minister general må sku stå for skud.
Og tag nu Inger Støjberg som vil beskytte barnebrude + står for meget mindre indvandring og vel nok ingen flygtningestrøm til Danmark og selvom jeg kalder mig for rød syntes jeg det vil være en fin politik.
Så tager jeg den afgået Miljø og Fødevareminister Mogens Jensen har godt nok måtte stå for skud og det fordi et par millioner mink i Danmark har måtte aflives grundet corona og hvis det har hjulpet på den danske corona situation er det da fint i min verden.
1. jeg tror der er en helt anden årsag til den aflivning.
2. Hvad sker der så nu her med den fugleinfluenza?
3. jeg syntes at Danmark indtil nu har klaret sig godt - når vi taler om corona.
Og jeg vil bare tilføje Godt jeg ikke er folketingspolitiker eller minister + jeg håber at i forstod mit budskab smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg syntes det er træls.
  • #1   19. nov 2020 Nogle partier vil gerne af med MInk produktion - men tænker ikke på hvor alle de millarder skal hentes henne.

    Nu skal vi også pga. fugleinfluenza have slået alle pipfugle ihjel af hensyn til den offentlige sundhed. Så ingen pipfugl til jul.

    Militæret er allerede i gang med at bevæbne folk med en Peegun til de vilde fugle. De tramper bare ind i folk haver og plaffer løs. Mette F.. er glad for aflivningen som må stå over både grundlov og krænkelse af den personlige ejendomsret.

    Loven om tvang vaccine er på plads, så man kan hente folk i håndjern og tvangvaccinere for alle typer af tænkelige katastrofer som kan ramme et menneske.


  • #2   19. nov 2020 Polysl jeg bryder mig ikke om tvang ej heller krænkelse af ens bolig og der skal ikke laves undskyldninger for at kunne tvinge nogen til noget - ligeså skal krænkelse af ens bolig heller ikke komme ind under en undskyldning.
    Men vi skal alle stå sammen imod dårskab og det uanset hvem der laver den.


  • #3   19. nov 2020 Leon

    Det er for sent, du tvinges til at blive vaccineret, det er lov nu. Så kan du sprælle lige så meget som du vil. Vores nye diktator har talt - det siger alt når Mette Mink siger: hun ikke fortryder noget selvom det var dybt ulovligt.


  • #4   19. nov 2020 Polysl hvad sker der så hvis der er bivirkninger ved sådan vaccine så som at jeg får horn i panden - en meter lang tunge og en sexlyst der bare siger spar 2 til det hele - kan jeg så sagsøge staten smiley

  • #7   20. nov 2020 Den overlever ikke længe på fjæsbook. så kommer Mette minks håndlangere og beder suckzberg om at fjerne den.

    Sad faktisk og ventede på at de sagde: Lægge en dej i munden på Mette.


  • #9   20. nov 2020 Annella taaaaaak smiley

  • #10   20. nov 2020 Claus

    De her rundkreds hippier får du ikke omvendt, på trods af at Mette Mink er taget med fingrene nede i kagedåsen. På trods at hun ikke har fortrudt at handle mod grundloven.

    De skal ikke lave en undersøgelse om at undersøge sig selv - vi skal have en undersøgelse med en dommer - hvor det at lyve er under strafansvar. (S) tror at bare man flytter rundt på banditter i habitter så går det hele alt sammen. - men jeg tror desværre det hele bliver fejet ind under gulvtæppet eller syltet.

    VI skal ikke som flere siger: Lad dem nu arbejde i fred, og tage den kamp senere - gu skal de ej, den skal tages nu! så de ikke kan fjerne alle spor, og sige QUI????? eller som Erhard: Det har jeg aldrig sagt.


  • #12   20. nov 2020 Claus

    Sker ikke, de gør som i et primitiv abekultur at banke den som er svagest. Så høster de point hos partier og forhandler om noget som de gerne vil have indført - en slags primitiv byttehandel. Tørre du mig i røven, så får jeg en minister til at tørre dig i røven. Og tørre du røven på mig så får du aldrig tørret røven mere. sagde Mette Mink. -kunne man forestille sig.


  • #13   20. nov 2020 Claus G - Polysl i er hårde - men jeg er til at handle med alle jobcenter laves om så de vil være til gavn for de arbejdsløse og alle dem der søger arbejde og en stor skattefri julegave på x-antal millioner kroner til vær dansker - så har vi taget den der med at købslå med skårsilden og hvor det klinger straks ud af skærsilden i springer smiley

  • #15   21. nov 2020 Leon

    Du kan ikke komme udenom at Mette Mink tørre skandalen af - nedad. Hun spiller dum og aner ikke hvad der foregår - eller gør hun? Alle er pludselig blevet demente, både ministerium, politi og militær.

    Når hun så dummer sig så laver man bare en lov som siger det er lovligt at være dum, uvidende, ikke bekendt med lovhjemmel. Det er på den måde at politistater, og militærstater opstår. Først fjerner man grundloven og bruger den som lokumspapir så er vejen banet til at gøre som man har lyst.

    Flere partier ville minproduktion til livs, og fint med det - jeg er heller ikke tilhænger af det, men det skal være på en måde der kan forklares og forsvares i følge loven.

    Så haster man en lov igennem som giver lov til at tvinge folk til at blive vaccineret imod alle tænkelige sygdomme - vil du ikke, så kommer militær eller politi og lægger alle i håndjern og sætter dem i futtog - og så kan mishandling af demokratiet begynde. Rejser man sig op i futtoget så pudser man hunde på dem selvom de er i håndjern.

    Man laver hjælpepakker hvor en stor del ikke engang har fået noget fra pakke 1, og dem som har fået skal allerede betale tilbage på trods af at deres lille frisør virksomhed ikke har en eneste kunde. Så laver man en pakke 2 - men tror du at den lille frisør tør ansøge?

    De store firmaer som på trods af krisen ikke har lidt noget tab men har fået fra hjælpepakke 1 - vil ikke betale tilbage på trods af stor overskud. Man giver pakke til firmaer som er i skattely, fanden skal jo passe sine.- her delte man ud i grams, men bare ikke til de små. De kan bare lukke biksen og stille sig i kø nede i de udemokratiske jobcenter som sidder klar med en lygte helt op i folks anus.


  • #16   21. nov 2020 Claus G helt enig - men jeg vil altså lige se de næste 14 dage frem smiley

  • #17   21. nov 2020 Polysl den der med at tørre ned af tænker jeg at det gør de både i rød og blå blok og der kan du bare se man kan godt være dement og blive politiker og så tager vi minkpolitikken hvem der vil hvad ved jeg snart ikke da man bliver forvirret af alle de udmeldinger og nej tak til tvang og lige den sidste må være at politi og militær jo bare følger deres ordrer smiley

  • #18   21. nov 2020 Leon

    Så du mener at politiet bare skal følge ordre, på trods af at de er ulovlige? Det er tilladt at tænke selv og ikke bare være en lemming der bare siger Ja - politiet skal reagerer indenfor loven rammer.


  • #19   21. nov 2020 Polysl jeg er sikker på eller håber det at politifolk selv kan tænke - men tror på at politifolk en gang imellem kommer ud for opgaver hvor de tænker om det kan have sin rigtighed smiley

Kommentér på:
Jeg syntes det er træls.

Annonce