{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Jeg syntes Theresa May er sej. {{forumTopicSubject}}

Ja der findes sku ikke mange der kæmper som Englands premierminister Theresa May og se også hvordan flere af hendes partifælder forsvinder og jeg ja jeg forstår godt den del af England der bare ikke vil EU.
Og igen kunne vi tage talen om dagpenge hvor en dansker skal stå 1024 timer og hvor en EU-borger kan nøjes med var det 3.månder og hvis EU får ret skulle det blive meget være smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg syntes Theresa May er sej.
  • #1   12. mar 2019 Den form for forskel behandling er total pløk at man fra at skulle arbejde 3 mdr. nu kun skal arbejde 1 måned -

    Det giver ingen mening at indvandre har bedre forhold end danskere med hensyn til at optjene retten til dagpenge.

    Danskere skal således optjene 1924 timer eller 228.348 kr indenfor 3 år.

    EU vil at indvandre kan optjene retten til dagpenge allerede ved 1 måned (nuværende 3 mdr) i ansættelse og være medlem af a-kasse i 12 mdr.



  • #3   12. mar 2019 Polysl enig det er helt væk smiley

  • #4   12. mar 2019 Annella ja griner men en dansker er og bliver en dansker så de skal arbejde x-antal timer før de er dagpenge berettig smiley

  • #5   12. mar 2019 Leon

    Så må danskerne vel tage til Sverige eller Tyskland og optjene dem, jeg gætter da på at reglerne gælder begge veje, eller.....


  • #6   12. mar 2019 #2

    Tror ikke at danske ledige føler sig som EU borgere i deres eget land. Man skal rejse ud og arbejde og blive ledig for at opnå de rettigheder som danske EU borger burde have i Danmark.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #7   12. mar 2019 Man kan mene hvad man vil om Theresa May, men sej er hun. Trods det ene nederlag efter det andet, giver hun ikke op, men bliver ved med at kæmpe for sagen.

    EU's top ønsker jo at statuere et eksempel, gøre det så svært som muligt, hvis andre skulle få den tanke at de også ønsker at melde sig ud af klubben.

    EU er et diktatur af værste skuffe.


  • #8   12. mar 2019 Markgreven det har jeg faktisk ikke tænkt på men en dansker skal vel ikke rejse udenlands for at få den rettighed de har som dansker - men ja lidt Gø og Gokke politik skal vi jo have smiley

  • #9   12. mar 2019 Polysl det håber jeg heller ikke at de gør smiley

  • #10   12. mar 2019 cris7 hvis det er det EU tænker tror jeg de kommer til kort over for Englands premierminister Theresa May og jeg stå gerne bag den dame smiley

  • #11   12. mar 2019 Snart svært at se en med bowlerhat i London... smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #12   12. mar 2019 Det er 100% både det EU's top tænker og mener.

    Jo, jeg tror Theresa May kommer til kort, og det vil ende i kaos.



  • #13   12. mar 2019 EU hader nationale grænser og arbejder kun hen imod et statsforbund med en fælles præsident uden nationale særhensyn smiley

    Åbne grænser er en del af planen der skal sikre at befolkningerne bliver så blandet at en fælles grundlov kan implementeres uden større uroligheder og derfor belønner man dem som krydser grænser smiley

    Europa kan ikke opretholde en befolkningstilvækst grundet vores kultur og derfor laver FN og EU en migrationspagt der skal gøre det nemmere og mere spiseligt at importere folk fra den 3 verden der udover at løse behovet for tilvækst også er med til at holde levestandard og lønniveauet nede som er til stor gavn for den neoliberalistiske økonomi som er hele drivkraften i EU systemet smiley

    Nationalstaternes eneste chance for at blive af med EU er at Brexit bliver en succes for England samt at de truede lande som Ungarn, Polen, Italien og Grækenland ender med at forlade unionen smiley

    Hvis man tror at EU er til for sine medlemmer kan man godt tro om igen - EU arbejder frem mod et overstatsligt diktatur på linie med Sovjetunionen og det har østlandene opdaget for længe siden fordi de har prøvet det før smiley


  • #14   12. mar 2019 Polysl griner smiley

  • #15   12. mar 2019 jamen jamen cody som talt ud fra min lever.

  • #16   12. mar 2019 cris7 kaos det behøver EU ikke England til det klare EU selv altså det at lave kaos smiley

  • #17   12. mar 2019 Leon

    Kunne huske jeg sagde det på blog/tv2 i sin tid og blev stærkt angrebet af en som elskede England og på ingen måde kunne se problemet med den massive indvandring. Hvad mon de mener i dag?


  • #18   12. mar 2019 Cody N jeg vil have grænsekontrol og lige ret for danskerne i Danmark og sådan bør det være i alle EU lande og EU burde holde deres fingre fra det enkelte lands grænsepolitik og ligeså det enkelte lands politik hvis EU vil og skal overleve bliver EU nød til at komme frem med en samhørlighedspolitik der gavner alle EU landene og ja jeg tror også at Rusland griner over alt det postyr i EU de har jo selv prøvet at holde sammen på mange lande smiley

  • #19   12. mar 2019 Polysl jeg syntes at vi skal hjælpe flygtninge i deres eget land ved at give dem penge for at lave landbrug - skovbrug og industri alt godt i lande hvor flygtninge hjælpes på den rigtige måde er til gavn for hele verden og pengene skal ud til den enkelte flygtninge ej til politikere der kun tænker på sig selv og deres eftermæle smiley

  • #20   12. mar 2019 #19

    Hvorfor skal vi poste penge i deres samfund?

    Det kan da ikke være vores opgave set i lyset af mange andre opgaver der er at løse i Danmark - så få kanaliseret alle de penge til hjælp indenlands, såsom hjemløse, bedre retssikkerhed for ramte, hurtigere sagsbehandling for ofre.

    Stop med at føre krig, hjælpe Mellemøsten, Afrika og lad den krepere - det rager mig en høstblomst - så må lande omkring dem klare det og ikke EU. Men de griner af os for de ved at vi poster penge i bundløse huller i forvisning om at det forhindre større folkevandringer.....

    Det er jo ikke bønder eller fattige som tager gummibåden, men "rige" folk som har råd til at betale for overfarten nu aktuel Spanien.


  • #21   12. mar 2019 Polysl jeg er enig i talen om Danmark men kan du fortælle mig om bare et år hvor der var fred over hele jorden og jeg ønsker også fred på jorden men der vil altid være nogen der vil have det de andre har og det vil være utopi at tro på en verden uden en eller anden konflikt.
    Men hvis Afrika får hjælpen på den rigtige måde altså direkte til den lille afrikaner der så kan lave et landbrug eller skovbrug - sådan så de bliver betalt for at lave landbrug eller skovbrug + som mange skriver lad verden få en børnepolitik og ja enig det er de rige der kommer frem smiley


Kommentér på:
Jeg syntes Theresa May er sej.

Annonce