{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Frihed hvad betyder ordet for dig. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har vi jo i længere tid skrevet om politik i Danmark og for den sagsskyld om friheder eller manglen der på ude i verden.
Frihed for mig er at jeg kan tale - skrive - gå tur og hvis jeg som jer bare kom over alt - på det nærmeste ku tager lige der til som er på min ønskeliste og ja jeg kan gå ud i mit lille univers og sætte mig og bare side og lytte til verden.
Nu bliver man jo altid i tvivl om i har friheder - friheder til at skrive om jeres friheder hvis de findes.
Frihed er desværre ikke noget vi skal tage for givet og bare tænk på det der har fyldt mest i vores debatter i længere tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frihed hvad betyder ordet for dig.
  • #1   27. nov 2022 Frihed er et skønt ord.

    Og, som du skriver Leon, så skal frihed ikke tages for givet.

    Men frihed er også under ansvar, respekt for andre mennesker, som ikke giver nogen ret til at misbruge friheden til at handle forkert.

    Frihed er også kommet under pres fra den 'politiske korrektheds' side.

    Ensretning er ikke frihed.







  • #2   27. nov 2022 Cris7 desværre tror jeg at mange tager det forgivet og ja frihed er mange ting - frihed til at ku sove i en seng i ly - mad dagligt - varme - rent vand.

  • #5   28. nov 2022 Hello Kitty en frihed du tager for givet ku være den frihed man kan miste hvis man bliver hårdt ramt af en sygdom og ikke længere er mobil så man må blive i sit hjem og sådan ku jeg blive ved smiley

Kommentér på:
Frihed hvad betyder ordet for dig.

Annonce