{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Humanitær hjælp til Ukraine. {{forumTopicSubject}}

ja jeg ved ikke med jer men mange bliver gode og humane op til jul - jeg er det hele tiden og jeg tænker på hvorfor verden ikke sender sådan mobile energibiler over til Ukraine ligeså vand og meget andet - så de kan overleve vinteren og glæder mig til spørgsmål.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Humanitær hjælp til Ukraine.
  • #1   25. nov 2022 Leon, selv om alle danskere gav lidt så er der 44 millioner Ukrainer og uden fred
    vil mange dø i denne vinter.


  • #4   25. nov 2022 #2 Annella

    Den bedste humanitære hjælp for ukrainerne ville være ENDELIG at får begyndt på fredsforhandlinger, der ender med et positivt resultat. Alt andet er tågesnak og køren i ring. jvf. Annella.


    Der er nok ikke noget større ønske for Ukrainerne end fred. Ikke mindst for os andre er ønsket om fred også meget stort.

    Men hvad er så et positivt resultat ved en eventuel fredsforhandling?

    At et selvstændigt land afgiver store områder eller hele Ukraine til en tyran som Putin?

    At dele af, eller hele befolkningen bliver underlagt en diktator, som udfører sine egne ekstremisme love, som undergraver enhver form for normale menneskerettigheder?

    Et styre som Ukraine endelig blev fri, for ca. 30 år siden.

    Fred for enhver pris er ikke fred. Det vil ulme og gløde stadig, indtil det eksploderer på en helt anden uforudset måde.


















  • #5   25. nov 2022 Brok S hvis vi alle tænker sådan tænker jeg bare stakkels Ukrainer.

  • #6   25. nov 2022 Annella fredsforhandlinger og raketangreb giver ikke et godt resultat.

  • #7   25. nov 2022 Hello Kitty gode penge efter dårlige - ja det må så komme an på øjnene der ser.

  • #10   25. nov 2022 #8 Annella

    Selenskij nægter jo at forhandle med Putin, og det kan han jo gøre så længe Vesten opfylder alle hans fordringer, og som mine ukrainske naboer sagde for et par dage siden, Selenskij er en lige så stor krigsforbryder som Putin (Cody beklager at du ikke kontrollere, om de nu også har sagt det, men jeg kan nu engang ikke give dig hverken deres navn, adresse eller telefonnummer). jvf. Annella.

    Nogle påstår at der foregår hemmelige forhandlinger, om det er sandt eller ej er ikke til at vide.

    Hvis dine Ukrainske naboer, Annella, siger dét, så stoler vi selvfølgelig på hvad du siger. Er naboerne nogle som er flygtet fra krigen, eller har de boet længe i Tyskland?

    Hvilket land ville iøvrigt ikke ha' det svært med at forhandle med en angribende part, der af helt forkerte grunde, ikke mindst løgne angriber en suveræn stat?

    Putin opfører sig som en anden Hitler, der tager bid for bid, for at udvide sit herredømme og magt, som alle skal være bange for.

    Annella, kom nu ind i 'kampen' igen. Det er jo tåbeligt ikke at kunne besvare/forsvare hinandens synspunkter.












  • #11   25. nov 2022 Der findes masser af grænser i verden og derfor findes der også mange grænsekonflikter,
    så er der nogen der kan opfinde noget grænseløst som alle er tilfreds med?


  • #13   25. nov 2022 Annella jeg tænker på hvordan du vil reager hvis nogen angreb dit hjem og bare vil ind og ødelægge - vil du stå at kigge på eller vil du gå til modangreb.

Kommentér på:
Humanitær hjælp til Ukraine.

Annonce