{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.286 visninger | Oprettet:

Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan er det nu i lille Danmark - det lille Danmark hvor honningkrukken er ved at være tom - tom grundet en dansk + EU flygtningepolitik der jo normalt ellers har gjort at EU og deres grænser har været pivåben, eksempelvis så EUs lov om den frie arbejders bevægelse i hele EU og tror nu nok de fleste allerede på det tidspunkt kunne se hvor det bar hen med det danske velfærdssystem der ikke var gearet til de fuldstændige tåbelige EU regelsæt, der jo blander sig i Danmarks indre anliggender og som jo er i strid med den danske grundlov § 19 og 20 (hvis jeg ikke husker helt forkert)
Men her stopper EU og deres regelsæt og dens galskab jo ikke nej grundet humanitær katastrofer og krige strømmer næsten hele den mellemøstlige + Afrika op til Europa for at få hjælp og det kan jeg vel godt med "sindsro" bare sige har lagt et massivt pres på Europas grænser og hvor de fleste jo er blevet lukket ned med pigtrådshegn og grænsevagter.
Men hvad ser vi ske i hele Europa, jo vi ser hvordan hadeprædikanterne har medvind og det faktisk uanset hvilken grupperinger der lyttes til så har de medvind og min mening er nok ikke lige folks kop the (for hvordan ser en rigtigt flygtning ud) et spørgsmål ud af mange og hvor mange flygtninge kan et lille land som Danmark modtage (er det 200.000 flygtninge + børn) det kunne blive stort grundet historien om den flygtning der nu kan få sine 3 koner + 20 børn op til Danmark (nu er jeg så absolut ikke misundeligt på alle de flygtninge der kommer til Danmark eller andre steder i Europa) men den økonomiske bombe er jo så absolut støre end en atombombe og jeg prøver jo at sammenligne den ekstreme ødelæggelse af det danske velfærdssystem der kommer grundet, den uventet situation Europa pludseligt kom i.
Hvordan skal vi deles om det vi ikke kan deles om (den danske kultur) og eller hvor længe kan vi deles om (den danske kultur) der jo er blevet godt og grundigt presset.
Vi i Danmark må se særregler i skoler/børnehaver. OSV. af religiøse grunde og nej nej jeg er jo ikke ekstremist, men hvis jeg går på besøg hos mine venner, respektere jeg deres regler i deres hjem, uanset hvad - respekten består.
Tænk at jeg skulle skrive sådan og nu vil jeg nok få den tåbelige betegnelse "RASIST" - men så er det da godt folk og mine venner kender mig og mine holdninger.
Og ja der er en grund til jeg klør mig i hovedbunden smiley

Kommentarer på:  Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde.
  • #7   25. maj 2016 Ja hvis jeg nu svare jer alle sammen på en gang, ved at sige: hvis vi har en 1000.kr kan de 1000.kr kun bruges en gang og da jeg ved at vi er nogle stykker der har børn og børnebørn, vil jeg i samme øjemed sige: et hvert svin syntres om sine egne grise, så hvem skal komme i første række, jeg er af den mening at det skal vores børn og børnebørn.

• #8   25. maj 2016 Esben E, jeg tænker nu ikke altid i penge og har flere gange som debattør haft debatter om hvad et menneskeliv skulle have af værdi og jeg har altid sagt at et menneskeliv er uerstatteligt og at der jo så ikke kan sættes kroner og øre i et menneskeliv.

• #14   25. maj 2016 Det er ikke flygtningene, der er årsagen til at den danske velfærd bryder sammen, Det er forkert politik, der er årsagen.
    Siden 1980erne har højreorienterede regeringer skåret ned på velfærden. Færre penge til syge og arbejdsløse og andre på overførselsindkomst og flere penge til det private erhvervsliv.
    Netop nu forhandler man om en ny runde af den politik. Løkke har indkaldt erhvervsledere til møde, heriblandt en tidligere svensk minister, som jeg ikke kan huske navnet på, men han skar også godt i den svenske velfærd.

Angående sammenbrud af økonomi i de arabiske lande og i Afrika så er Vesten og dens politik en hel del af årsagen til det også. Der har virkelig været arbejdet med krige, våben og udnyttelse af billig arbejdskraft for at tappe dem for værdier. Dertil kommer firmaer med adresser i skattely, så man kunne snyde værtslandene for skat også.

Nu har vi resultatet - og bortforklaringerne har man også brygget på i årevis. Også længe før de seneste års flygtningestrømme. Man hjernevasker danskerne med at de gider ikke at bestille noget, og de laver vores kultur om o.s.v. Vis gør de ej!! Den stadigt tiltagende egoisme kommer fra os selv!

• #16   25. maj 2016 Jamen, jeg har ret, Curt. Vi har fået det som du og dine politiske venner ville have det!

• #19   25. maj 2016 Leon.

Hvorfor blokerer du ikke den forskruede kvinde, som de fleste andre snart har gjort?

Om ikke så mange indlæg, skal vi høre om hendes sygdom.

• #21   25. maj 2016 Joh, men nogle irriterer mig bare mere end andre. smiley

• #23   25. maj 2016 Måske er det fordi min egen søster er hypokonder, at jeg bliver så irriteret over at finde samme slags her....

• #25   25. maj 2016 Så må jeg for jeg ved ikke hvilken gang gøre opmærksom på, at emnet her ikke er min person, men Danmark hvor honningkrukken er ved at være tom.

Det er ikke muslimernes skyld! Det er bevidst højrefløjspolitik!

Ud over at nedlægge en masse stillinger i det offentlige, så har det også været bevidst politik at nedgøre mennesker ved at stemple dem med psykiatriske diagnoser, beskylde dem for at være dovne og hypokondere og meget andet. Det skal få befolkningen til at tro, at det er deres egen skyld, og få folk til at forholde sig passive, mens man afvikler velfærdssamfundet og kaster alt for mange mennesker ud i fattigdom og nød.

For nyiig så jeg en tråd om alkoholisme, og tænkte, at nogle mennesker er klogere når de er fulde, end andre nogen sinde bliver uanset hvor ædru de bliver. Jeg kan tage en hel del sludder fra mennesker, der har fået for meget at drikke, det er deres problem og ikke mit, det er et meget større problem, hvad andre kan fyre af af vrøvl og ondskabsfuldheder i ædru tilstand. Det er sgu`et problem!!

• #26   25. maj 2016 Hvilken bås skal vi sætte dig i Alis?

Hypokonder eller bare doven...?

• #27   25. maj 2016 Markgreven - Jeg synes du skal smutte over i Jetsets nye tråd om at behandle hinanden med respekt. Jeg er spændt på at se om den udvikler sig til andet end tomme ord.

• #28   25. maj 2016 Alis.

Tomme ord får jeg så rigeligt fra dig...

Vrøvl og vås, og vås og vrøvl.

• #30   25. maj 2016 Du kan altså heller ikke holde dig til en debat om emnet, fedtegreve. Jeg ved ikke om du tror, du kan narre nogen med dine kælne kommentater, men det tror du vel, ellers gjorde du det næppe.
    Jeg vil give meget for at blive fri for det, og derfor bliver du ved. DFere tåler ikke at blive sagt imod ... så er det lige pludselig slut med ytringsfriheden.

Det er højrefløjen, der er igang med at ødelægge velfærdssamfundet, og som tømmer statskassen. Det er for at skaffe penge til skattelettelser til de rige.

I stedet for at tage en debat om hvorvidt det er fair, så kører man det hele tiden over på muslimer og flygtninge og giver dem skylden. Som om de ikke har problemer nok.

• #31   25. maj 2016 Alle som Alis ikke kan li´ er DF`ere, jeg formoder de får 150 mandater ved næste valg.
    Og vi ønsker hermed DF tillykke, og grænserne bliver omgående lukket, og alle ikke danske statsborgere hjemsendes pr. omgående.

• #32   25. maj 2016 Det er ikke flygtninge, der tømmer statskassen!

Hvad med at tale om problemet med den honningkrukke, der er ved at være tom, i stedet for at give andre skylden.

• #33   25. maj 2016 Een ting mere - de mennesker, der lader sig snøre af DFs angreb på flygtninge bør være klar over, at de selv vil få samme behandling, hvis de ikke tjener højrefløjens interesser - d.v.s. bliver syge eller arbejdsløse eller andet.

• #35   25. maj 2016 Alis

Tror du ikke du er lidt paranoid med hensyn til DF?

• #37   25. maj 2016 Jo mere jeg hører på Alis, jo mere sikker er jeg på at stemme DF næste gang... Men måske er det hendes agenda.... Smart....

• #39   26. maj 2016 Der er 4 partier på højrefløjen - DF, Venstre, Konservative og Liberal Alliance. De har alle samme mål - at bryde den offentlige sektor ned - men lidt forskellig vej til målet.
    Dermed bliver det private erhvervsliv eneherskende. Ikke mere demokrati til befolkningen. det bliver penge, der bestemmer det hele.

Jeg kæmper for nogle helt andre idealer - for frihed og demokrati til hele befolkningen. Mennneskerettigheder til alle - også til flygtninge.

• #41   26. maj 2016 Det har jeg overhovedet ikke overset. I midten af 1900-årene var vi igang med at indføre demokrati og sociale rettigheder til alle.

I øjeblikket er vi foreløbig blevet bombet 100 år tilbage i tiden, og hvis det ikke lykkes at vende udviklingen bliver det værre.
    3. Verdenskrig er inden for synsfeltet, og med IS med inde i billedet bliver den lige så beskidt som 2. verdenskrig.

Og lad være med at kalde mig skat! Jeg er ikke din skat, og bliver det aldrig. Det er grænseoverskridende at prøve at påtvinge mig noget, jeg har bedt mig fri for.

• #43   26. maj 2016 Jeg håber det kan forhindres, at mennesker, der ikke respekterere andre menneskers ret til at sætte grænser, de ikke får endnu mere magt. Vi skal have frihed og demokratiet tilbage.

• #45   26. maj 2016 Fedtegreve - du giver mig den samme følelse som en hund, der snuser mig i skridtet.

• #47   26. maj 2016 Alis.

Så det kan du godt lide?

• #49   26. maj 2016 Det kan være strudsen vender to ben i vejret om lidt.

• #51   26. maj 2016 Hvor mange år har i øvet jer for at blive så modbydelige, og findes der en måde, man kan forsvare sig?

Den gruppe, jeg er oppe imod her, er berømt for at hvis man siger dem imod, så bliver de ved indtil de har fået jaget folk ud af forum. Der er nogle stykker, der har forladt flere fora fordi de ikke kunne holde det ud. En kaldte jer hyæner, der jager i flok.

Jeg kan ikke jages ud, så det eneste I kan opnå er at gøre forholdene utålelige for alle! Jeg har set hvordan fascismen er i fremmarsh i Europa fordi folk er for slappe. Både jeg og andre er nødt til at kridte støvler og stå fast.

Jeg har fortalt, at jeg var udsat for incest da jeg var omkring 4 år. Jeg har også været i terapi og fandt ud af, at vi var flere, der havde den samme konsekvens - vi oplever en vrede, der kommer helt indefra hvis man overskrider vores grænser på det punkt. Det er en ualmindelig modbydelig fornemmelse som ikke kan forklares.
    Nåååhhh - tænker DFerne, jamen så kan vi jo ramme hende der. Folk skal tvinges til at blive rascister, og de skal ikke tro der har lov at have en selvstændig mening. Den metode er der flere her, der har brugt.

Når emnet kom op, så var det i forbindelse med en tråd om pædofile og alle de afstraffelsessystemer, de skal udsættes for. Da jeg protesterede og fortalte, at det hjælper altså ikke noget, så fik jeg at vide, at jeg skulle tænke på ofrene.
    Ja - jeg er et af ofrene!! Og med livslange konsekvenser! Derfor har jeg koncentreret mig om hvordan man kan hjælpe ofrene, og hvad jeg selv dengang havde haft brug for.

Der er så mange følelseskolde mennesker i verden, der udnytter alt til deres egen fordel - også konsekvenser af overgreb, som dem jeg må kæmpe med. Mennesker, der er helt koncentrerede om at finde andres svagheder. Det er meget vigtigt at deres magt bliver svækket så meget som muligt, for at andre mennesker kan få et rimeligt liv.

• #52   26. maj 2016 Så bliver der taget hul på sygehus journalen igen igen.... smiley

• #54   26. maj 2016 Det er muligt at du, fedtegreve, forveksler det at tvinge andre mennesker til underkastelse, med kærlighed, men det gør jeg ikke. der findes oven i købet en psykiatrisk diagnose for det.
    Jeg har nogle helt relevante reaktioner på den slags perversiteter.

Og Markgreven var den første, der udnyttede de overgreb, jeg har været udsat for.

• #55   26. maj 2016 Alis.

Jeg har hørt din livs historie så ofte, så jeg snart tror, det er mig selv der har gennemlevet forløbet.

• #57   26. maj 2016 Markgreven - det er dig selv, der bringer emnet på bane den ene gang efter den anden. Det er en af dine kampteknikker.
    Kan du efterhånden huske, hvad emnet er i denne tråd?
    Er du i stand til at føre en debat om noget som helst emne??

• #58   26. maj 2016 Alis.

Ja, jeg har sort bælte i de kampteknikker....

Om jeg kan huske hvad emnet handler om, ja det handler vel om dig som sædvanlig, eller er kommet til det.

Fatter ikke du kan afvise fedtegreven af Næstved, han er sådan en rar fyr, men du er måske genert?
    Jeg lover dig for du kommer til at lægge æg, efter en uge med ham.

• #60   26. maj 2016 Ja i kære med debattør i mit univers har alle ret til at tale og jeg har kun en gang i mit snart mangeårigt debatliv blokeret en person og sikken kaos, dog er det ikke der for jeg syntes om ytringsfriheden, nej jeg LOVE ytringsfriheden smiley

• #62   26. maj 2016 Rigtigt, at spamme i lange baner er blevet en menneskeret nu smiley

• #63   28. maj 2016 Elena R Om du tænkte i at spamme eller i den seksuelle afdeling vides ikke med sikkerhed, så jeg må tro du tænker i spamme og må jo så spøger dig om hvem der spammer også selvom det er en menneskeret smiley

• #67   28. maj 2016 Han sover fedtegreve, men han skal nok vågne inden NETTO lukker. smiley

Kommentér på:
Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde.

Annonce