{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.410 visninger | Oprettet:

Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan er det nu i lille Danmark - det lille Danmark hvor honningkrukken er ved at være tom - tom grundet en dansk + EU flygtningepolitik der jo normalt ellers har gjort at EU og deres grænser har været pivåben, eksempelvis så EUs lov om den frie arbejders bevægelse i hele EU og tror nu nok de fleste allerede på det tidspunkt kunne se hvor det bar hen med det danske velfærdssystem der ikke var gearet til de fuldstændige tåbelige EU regelsæt, der jo blander sig i Danmarks indre anliggender og som jo er i strid med den danske grundlov § 19 og 20 (hvis jeg ikke husker helt forkert)
Men her stopper EU og deres regelsæt og dens galskab jo ikke nej grundet humanitær katastrofer og krige strømmer næsten hele den mellemøstlige + Afrika op til Europa for at få hjælp og det kan jeg vel godt med "sindsro" bare sige har lagt et massivt pres på Europas grænser og hvor de fleste jo er blevet lukket ned med pigtrådshegn og grænsevagter.
Men hvad ser vi ske i hele Europa, jo vi ser hvordan hadeprædikanterne har medvind og det faktisk uanset hvilken grupperinger der lyttes til så har de medvind og min mening er nok ikke lige folks kop the (for hvordan ser en rigtigt flygtning ud) et spørgsmål ud af mange og hvor mange flygtninge kan et lille land som Danmark modtage (er det 200.000 flygtninge + børn) det kunne blive stort grundet historien om den flygtning der nu kan få sine 3 koner + 20 børn op til Danmark (nu er jeg så absolut ikke misundeligt på alle de flygtninge der kommer til Danmark eller andre steder i Europa) men den økonomiske bombe er jo så absolut støre end en atombombe og jeg prøver jo at sammenligne den ekstreme ødelæggelse af det danske velfærdssystem der kommer grundet, den uventet situation Europa pludseligt kom i.
Hvordan skal vi deles om det vi ikke kan deles om (den danske kultur) og eller hvor længe kan vi deles om (den danske kultur) der jo er blevet godt og grundigt presset.
Vi i Danmark må se særregler i skoler/børnehaver. OSV. af religiøse grunde og nej nej jeg er jo ikke ekstremist, men hvis jeg går på besøg hos mine venner, respektere jeg deres regler i deres hjem, uanset hvad - respekten består.
Tænk at jeg skulle skrive sådan og nu vil jeg nok få den tåbelige betegnelse "RASIST" - men så er det da godt folk og mine venner kender mig og mine holdninger.
Og ja der er en grund til jeg klør mig i hovedbunden smiley


Kommentarer på:  Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde.
Kommentér på:
Tænk at jeg skulle skrive sådan - men hvis vi ikke kan se det - må vi være blinde.

Annonce