{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.226 visninger | Oprettet:

Flygtninge eller.....? {{forumTopicSubject}}

Vi takker Merkel så meget for at have åbnet grænserne, det var virkelig velovervejet.

Tysklands Muddi, er ikke vores Muddi.
Det lyder flot at hun åbner tysklands grænser, men ved at gøre det, åbner hun alle grænserne i EU.

De kan spadsere ind i Danmark, Belgien, Holland med mere, jo det er nemt at være rundhåndet på andres bekostning.

Vi har ikke med ægte flygtninge at gøre, men et folk der ikke bare vil væk fra krigens rædsler, men som så absolut også ved hvilket land de skal til.
Humanitær hjælp er ikke nok, det skal være det/de lande som vil give dem mest.

I går stod resultatet af Merkels politik i Rødby, de styrtede ud over markerne, for de ville skam ikke være i Tyskland eller Danmark, de skal til Sverige.
Og det er jo klart nok, i Malmø, en af sveriges største byer, er indbyggerne, folk af fremmed herkomst 40%... Jeg gentager, 40% af alle i Malmø er af anden etnisk herkomst!!! - Så jo, de kender jo nok nogen hinsidan, i den bananrepublik som Sverige har udviklet sig til.

De fleste af de såkaldte flygtninge er unge mænd på mellem 20-25 år.... Er det ikke lige præcis den aldersgruppe der burde blive hjemme og kæmpe og gøre oprør? - Er det ikke dem der burde sikre et demokrati i Syrien, eller hvem forventer man skal gøre det? - Er det en koalition mellem USA, England, Frankrig, Danmark med mere, der igen skal gøre det beskidte arbejde, et arbejde de aldrig skulle have startet andre steder som i Irak og Afghanistan, og som har spillet fallit?

Hvem er så disse unge mænd som folk i Tyskland og Danmark tiljubler, giver slik og vand, kørselstransport etc...?

Det er ganske givet unge mænd vi vil få store problemer med, for jeg tvivler meget på at de vil vores samfund det godt, for hvordan skal man overleve i et vesteuropa med arbejdsløshed? - Svaret er vel simpelt nok, man kopierer bare det, østeuropæerne gik igang med da muren faldt, og de frit kunne betræde vesteuropa. - Trafficking, narko, røverier og andre uhyrligheder.

Levakovic vil blegne, når tusinder af hans slags dukker op i Danmark.

Man viser et billede af en druknet dreng på en strand, og straks hyler folk, og tårerne flyder.... Ærlig talt, har vi ikke hele tiden været vidende til hundreder, ja tusinder der druknede i Middelhavet, hvem troede folk det var? - Enhver vidste da at der var kvinder og børn imellem, men så dukker en dreng med korte bukser op på en strand, og så ruller lavinen....

Hvad med vores egne gadebørn, har i set sorgen i deres øjne?

Hvad med vores egne hjemløse, har i set håbløsheden i deres øjne?

De hjemløse kommer nu endnu længere bag i køen, og der bliver færre penge til vores egne svigtede børn, men det er jo et valg I har truffet!!! - At vælge "flygtninge", i gåseøjne, fremfor at hjælpe vores egne er et valg, i mine øjne ikke et godt valg.

Pladder humanister og folk uden realitetssans, sætter pt. dagsordenen.

Næstekærlighed begynder med en selv, at hjælpe andre på tom mave er en dårlig filosofi!

Når Schengen endelig dør, vil Europa muligvis tage skørterne på igen, og ikke opføre sig som den gennem pulede hore, som Europa gør i øjeblikket.

Her et privat foto af flygtninge på Rødbys motorvej, de vil spadsere til Sverige.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flygtninge eller.....?
  • #3   7. sep 2015 Godt indlæg Greve. Og jo Lone det er underligt at de får lov til at gå på Motorvejen.
    Det må man da ellers ikke.


  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   7. sep 2015 Jeg ville aldrig forlade mit land, aldrig. Jeg ville aldrig lade min familie i stikken, aldrig og jeg ville aldrig komme til en fest, hvor jeg ikke var inviteret, aldrig.

Kommentér på:
Flygtninge eller.....?

Annonce