{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Er de flygtninge? {{forumTopicSubject}}

Tyrkiske myndigheder fortæller, at titusinder af mennesker, som er flygtet til Tyrkiet fra Syrien, tager på ferie i Syrien for at markere den islamiske helligdag Eid al-Adha. En lokal medarbejder fra de tyrkiske myndigheder fortæller, at omkring 4.000 syrere hver dag i denne tid tager fra Tyrkiet til Syrien på ferie.

Nogle af flygtningene – eller måske rettere: “flygtningene” – fortæller, at det er for svært at finde job i Tyrkiet, og at de planlægger at flytte hjem til Syrien allerede indenfor en måned.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er de flygtninge?
  • #2   4. sep 2017 Det må da snart være et uddødt land. Trist er det at der ikke er nok til at kæmpe i fællesskab og generobre det. Sørgeligt at se billeder derfra, det er udelukkende ruiner, ihvertfald i de store byer. Der skal mange penge til at genopbygge alt det der er bombet tilbage til oldtiden.

  • #3   4. sep 2017 Kisser

    Bare man starter et sted - det kan godt se håbløst ud, og det syntes jeg folk er ret gode til. Men det forudsætter at alle ikke bare flygter og så lad stå til.

    Jeg ved godt det er meget mere kompliceret end som jeg stiller det op, for der jo religiøs grupper, politiske grupper og dem har jeg fuld forståelse for flygter, jeg ville nok gøre det sammen, men komme tilbage når der er fred.

    Man kunne ræsonnerer at der er fred siden flere tusinde valfarter til Syrien. ik? Jeg havde ikke rejst hvis man kunne forvente en bombe i hovedet.


Kommentér på:
Er de flygtninge?

Annonce