{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Flygtninge {{forumTopicSubject}}

Jeg hørte til min rædsel at der i Ungarn er blevet fundet en container med 71 døde flygtninge. Hårene rejste sig og i tankerne så jeg for mig hvilket et helvede disse stakkels mennesker havde været igennem.

De var døde af ilt mangel, og var begyndt at gå i forrådnelse, det vil sige at et andet individ der alment kaldes menneske, havde overladt dem til den sikre død.

Hvordan kan man være så kold og kynisk, og det bare for at tjene penge. Heldigvis er politiet allerede i gang med at finde frem til bagmændende, disse kyniske personer skal straffes hårdt, ja jeg må styre min fantasi, men den løber alligevel af med mig. Jeg ser mange former for straf som ville passe til denne forbrydelse, men tror at i selv kan finde frem til hvad der i dette tilfælde ville være berettiget smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flygtninge
  • #1   28. aug 2015 Ja, det er en forfærdelig situation - men at komme til Europa er alfaomega, koste hvad det vil - alle de dødes problemer er løst - dog vil jeg foretrække at drukne istedet for at dø af iltmangel - grusomt at blive kvalt langsomt, kunne jeg forestille mig.

    Hvorfor tager de ikke til Libyen og stopper de bagmænd der, er det for svært og stopper Tyrkiets ligegyldighed, ved bare at sende dem videre til Europa.

    STOP DET NU !!!!


  • #2   28. aug 2015 det skulle da være den mest humane måde at dø på, da de jo er døde af co2 forgiftning, du falder i søvn og sover ind...

  • #5   28. aug 2015 Det er bestemt ikke en god død. At vide at kun en væg skiller dig fra friheden og livet, De har prøvet at få døren op, min fantasi fejler som sagt ikke noget, det har bestemt ikke været som at sove ind, alle har kæmpet for livet, et frygteligt scenarie. smiley smiley

  • #6   28. aug 2015 Jeg mener nu det var i Østrig de fandt den forladte lastbil, men lad det hvile.

    Hvorfor chaufføren er skredet, står vist hen i det uvisse, han skulle vist være rumæner ifølge ungarerne.

    Ilten bliver naturligvis hurtigere brugt, når så mange mennesker går i panik, men det er jo ganske forståeligt de gør det.

    Jeg vil trods alt hellere dø af iltmangel end jeg vil drukne, normalt sover man bare stille ind, som tidligere skrevet.
    Blodet skyldtes vel, at de har trampet hinanden ihjel, hvem ved, måske for at afskærre de andre fra ilten.


  • #8   28. aug 2015 Så STOP DEN FLYGTNINGESTRØM alle taler om det, ingen gør noget ved det, kom nu igang de ansvarlige, fandme nogle sløve padder ... smiley smiley smiley - der venter ikke et bedre liv i Europa, fat det nu.

  • #9   28. aug 2015 Lone jeg opdagede hurtigt at det var en forkert oplysning, men mente ikke at det var så væsentligt med den geografiske placering, indholdet af den uhyggelige hændelse er det vigtigste og om det var en container eller kølevogn ligeså.
    smiley smiley


  • #11   29. aug 2015 Det er ikke forstået Lone? Det er for mig ikke så væsentligt hvor det så end var sket, men det er vel det væsentlige at det der er sket, er at 71 mennesker er afgået ved døden på forfærdelig vis. smiley

  • #13   29. aug 2015 Ja, og nogle skulle proppes i en Gyllebeholder øhhh smiley smiley smiley

Kommentér på:
Flygtninge

Annonce