{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S
Online Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.112

Flygtninge strøm {{forumTopicSubject}}

https://www.berlingske.dk/danmark/200-ukrainere-ankommer-hver-dag-med-tog-til-danmark

Hvor længe kan vi klare den tilstrømning, hvor vi på samme tid har de største stigninger på daglige varer, og mangel på boliger.

Hvis nu Danmark bliver nødt til, at lave container boliger, hvis alle skal have tag over hovedet.

Er der en grænse? og hvor er den.

Er vores statskasse virkelig stor nok til flygtninge, men ikke til mage af de problemer der var inden tilstrømningen.

Hjælpepakker er måske noget vi skal søge, tidligere var det rationeringsmærker fordelt retfærdigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flygtninge strøm
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.112
    #2   2. apr 2022 Jo jo jeg er ikke så optimistisk for jeg tror ikke vi kan vedholde det gode hjerte og humør,
    Men stopper krigen snart så ok, men bliver det langvarig så tvivler jeg på sammenholdet.


  • #3   2. apr 2022 I tiden med kriser rykker vi tætter sammen - netop smiley

  • #4   3. apr 2022 Jeg ved ikke hvor jojo har tanken at vi har så mange bosatte ukrainere som kan opsuge 100.000 - det er nonsens. Danmark kan ikke rumme en strøm på 100.000 - flere kommer med børn, lad os sige 20.000 børn. Mange kommuner har allerede meldt ud om fordeling.

    København har meldt ud at de ikke kan tage så mange, og påpeger at der i udkantsdanmark er masser tomme huse. Så de vil fedte rotten af på de fattige kommuner som i forvejen kæmper med deres budget. Bare spark dem ud på Lars tyndskid mark så er de jo væk fra København.

    Børnehaver, vuggestuer osv... kan ikke følge med.


  • #6   3. apr 2022 Polysl her lokalt skal der sparres så mange penge at det lyder helt væk og nu var det godt nok den 1. april men omkring de svageste sku der sparres 8% og tallet lød på over 300. millioner.

  • #7   4. apr 2022 Har man først sendt invitationer ud er det for sent at diskutere om vi nu kan klare det.
    Sverige og Tyskland gjorde det samme, og slap ikke godt fra det, selv om det nok skal vise sig at resultatet bliver en verden til forskel her hos os.
    Men det var nok lige generøst nok at sende invitationer ud til 40 millioner mennesker, men kan vi "nøjes" med 100.000 skal det nu nok gå.
    Og så er der jo også en verden til forskel på krigs flygtninge og indvandre flygtninge, selv om mange ikke vil indrømme det og kun vil tale om forskels behandling.


  • #8   4. apr 2022 Ole S Heeej og ja netop krigsflygtninge der er forskellen smiley

Kommentér på:
Flygtninge strøm

Annonce