{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

GAB ........ FLYGTNINGE ELLER HVAD. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg hørt om en del flygtninge der er kommet til Danmark og hvor de så enten har er kommet ind på et asylcentre eller et værelse eller et telt + mad (jeg håber jo så også at de kan se tv og andet), men vil en rigtigt krigsflygtning ikke være tilfreds med at få ly og mad (jeg tænker jo på hvordan de kommer fra et eller flere krigsramte lande), men hvad høre man, jeg syntes at der er kommet (måske nok et fåtal frem) der bare gerne vil tilbage til det land de flygtet fra (nu var jeg jo nok ikke den klogeste i de klasser jeg gik i som skoleknægt) , men de der vil eller tager tilbage til deres krigshærgeret land (må da være uden fra den pædagogiske rækkevide) eller er der tale om en anden slags flygtninge (bekvemmelighedsflygtninge) altså flygtninge der kommer til Danmark - Europa for pengenes skyld og findes der så også klimaforandringsflygtninge iblandt dem (jeg forstå en krigsflygtning og en klimaforandringsflygtning), men dem der kun kommer grundet "Honningkrukken" Danmark har jeg intet tilovers for og de er helt sikkert med til at ødelægge det for de rigtige flygtninge.
Ja jeg er ellers humanist, humorist og realist der måske er ved at tabe lysten til at hjælpe ........ Tænk at jeg igen skriver sådan, men vi må altså til at åbne øjnene.
Da der ellers ikke vil være nogen kære mor til at hjælpe i den sidste ende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GAB ........ FLYGTNINGE ELLER HVAD.
Kommentér på:
GAB ........ FLYGTNINGE ELLER HVAD.

Annonce