{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

NemiD - MitiD skræmmende. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har været utroligt glad for mit nemid og mon ikke jeg bliver ligeså glad for mitid - men at det kan være så let at snyde folk på igennem en pc ser jeg som en katastrofe - dog ved jeg at man skal være vågen og eksempelvis har jeg fået en mail - som sku komme fra min bank om at aktiver mit mitid - men jeg ved jo godt at mit mitid er aktiveret - men der findes jo desværre dem der hopper på den og ja skræmmende at internettet gør at der er frit spil.
Og ja her kom borgerservise til hjælp så jeg ku få mitid - jeg tænker også på hvor desperat folk må være når de læser igennem diverse nyheder at de ikke vil ku komme på netbank og andet hvis ikke de får mitid - folk får stress - stress og atter stress.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NemiD - MitiD skræmmende.
  • #1   30. okt 2022 Jeg håber at alle kriminelle, der udnytter folk via mails, telefon m.m., lider en grum skæbne.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #2   30. okt 2022 Det er ikke udviklingen det er galt med, men hvordan den bruges og misbruges.

    Det der med kriminelle på nettet er bare tyveri på moderne måde.

    Men en ting er sikkert og det er, at staten prøver på da lave Danmark til det bedste sted med moderne IT, men det går simpelthen for stærkt.






Kommentér på:
NemiD - MitiD skræmmende.

Annonce