{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Mitid. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har fået en besked i min eboks om at det snart er min tur til at sku installere den app men det der slår mig er at der skal bruges pas for at køre det over nettet - altså kan jeg ikke bruge mit kørekort og må kalde de tumper som har lavet for at være dumme endog ku de kaldes for sinker og meget meget andet og jeg siger bare at jeg er godt tilfreds med nemid og hvorfor begynde på noget nyt når nu det andet køre fint smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitid.
  • #1   13. jan 2022 Hvis du ikke har dansk pas, skal du ikke gøre noget, før du får besked i din net- eller mobilbank om, at det er din tur til at få MitID. Herefter kan du gå i Borgerservice og få MitID. I de fleste kommuner skal du bestille. Bestil gerne i god tid, for der kan være ventetid.

  • #2   13. jan 2022 Å,R med tanken om at der er færre ansat på kommunerne laver systemet nu mere arbejde til folket og politikerne kender ikke folket på gaderne smiley

  • #3   13. jan 2022 Sådan er systemet nu engang skruet sammen, hvis du ikke har et pas.
    Det nye Mitid skulle efter sigende være mere sikkert - Nemid har haft nogle gevaldige problemer med svindel.


  • #4   13. jan 2022 Å.R svindel er det ikke fordi folk er naive og vil æde min gamle hat på at det vil komme svindel med det nye mitid og tænk at man nu skal til at have pas for en service i Danmark smiley

Kommentér på:
Mitid.

Annonce