{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Danske Bank og nemid - mitid. {{forumTopicSubject}}

Ja lad mig nu fortælle om min oplevelse om min ellers så gode bank Danske Bank jeg har jo et par gange ringede til min bank grundet det pis som omtales som mitid og mange danskers største marridt og ja efter at jeg havde talt med en sød dame på borgerservice og som fortalte mig at jeg sku ringe til min bank og få det dersens mitid udsat da kommunen arbejder på at ku komme ud til borgerne.
Men ja da jeg ringede til min bank kom der en historie om hvordan jeg ku vælge imellem at taste 9 for engelsk og 1 for at få hjælp til mitid og ellers sku jeg vente - - der efter kom der igen en historie om hvordan jeg ku taste fra 1 til 5 og efter at jeg så havde tastet kom der igen en historie om hvordan jeg igen ku taste fra 1 til 5 og ellers bare vente - så jeg ventet i 20 minutter hvor jeg kun hørte om at jeg fik tak for min tålmodighed og min tålmodighed bestod kun fordi jeg vil høre et rigtigt menneske men jeg opgav til sidst og må sige at det jo ikke Danske Bank skyld at vores folkevalgte politiker sætter mitid i søen uden de ved hvad de laver og de burde jo først søsætte det når de var helt klar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske Bank og nemid - mitid.
Kommentér på:
Danske Bank og nemid - mitid.

Annonce