{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Danske Bank - Skat - OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja læser om hvordan Danske Bank også har været vært for hvidvaskning for milliard svindel i CO2 kvoter og der må sku da være nogen i Danske Bank der må havde set over 1,2 milliard fosse ud af bankens kontoer for det kan da dårligt forgå igennem en enkelt konto (jeg vil så sige at jeg er glad for min bank - Den Danske Bank trods det at en Dirktør har sat en masse bukstaver efter hinanden - som kun har så ved hvad står for og han stoppet for x-antal år siden - men de står der stadigt).
Når men syntes jo ikke at man kan sige A uden også at sige B så tager jo gerne SKAT frem og talen om hvordan den ene slags svindel som udbytteskat for over 12. milliarder fosser ud af statskassen og hvor der jo må havde været nogen der har kunne se de penge forsvinde (eller er det blevet for let af flytte milliard beløb igennem nettet) jeg er ikke færdigt endnu.
Og da salget af DONGs aktier blev solgt til en Amerikansk bank for en slik og vi kan jo nok finde mange eksempler hvis vi leder de her var bare lige nogen jeg så et af og de andre husker vi alle.
Og hvem vil jeg så give skylden ja der er kun regeringen der med deres vage måde at håndterer Danmarksbefolknings penge på tangere til skandale på skandale og der tænker jeg i både bål og rød.
Så den lille pige med svovlstikken er det der er tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske Bank - Skat - OSV.
  • #1   28. maj 2019 Ja, der er kun regeringen som kan stilles til ansvar, for der har været masser af røde lamper der lyste nok til at forbruge hele Dongs elforsyning!

    Men det hele ender jo i mudder, for der har været flere forskellige skatteministre involveret, som IKKE har taget deres ansvar alvorligt nok, men ladet stå til. Alle de bekymringer som SKAT har videresendt, er jo endt i den store gryde med 'heksebryg', så man udadtil kunne godtgøre hvorfor det var 'nødvendigt' at fyre alle de mennesker fra SKAT, da man havde brugt milliarder på et IT-system som skulle fungere og erstatte dem.

    Men ak, som altid fungerer intet IT-system åbentbart i DK, som det burde! Men hva', det er jo kun danskernes pengepung det går ud over. For det er åbenbart vigtigere for politikkerne at kunne prale af til omverdenen, at vi er det mest digitaliserede land i verden. Om det fungerer eller ej, er såmænd ligegyldigt!



  • #2   28. maj 2019 cris7 jeg læste i dag at den Amerikanske bank har solgt de sidste DONG aktier i dag og deres fortjeneste var på omkring 12,5. milliarder og så må jeg kalde de politiker der har været med i sådan salg for meget dårlige købmænd og ikke egnet som politiker i folketinget ej heller i folketinget smiley

  • #3   30. maj 2019 Ja, Leon der var meget snak om salget af Dong aktioner, som jo specielt Coridon stod bag.

    Jeg fattede absolut ikke hvordan man kunne sælge en del af infrastrukturen, til et investeringsselskab, som ikke ligefrem var velset grundet deres aggressive og lyssky metoder.


  • #4   30. maj 2019 cris7 nej det har du ret i smiley

Kommentér på:
Danske Bank - Skat - OSV.

Annonce