{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Nemid - mitid - til grin. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker på hvordan man kan læse om hvordan mitid som skal erstatte Nemid allerede her under premieren bliver hakket.
Og ja hvis en hakker vil ind på en pc skulle det jo være nemt nok - men er det ikke at give borger i Danmark en falsk tryghed når de vil prøve en ny id og kan forstår at man så også skal have en AP på sin mobil og tror sku kun det bliver nemmer for net-svindler at svindle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nemid - mitid - til grin.
  • #1   15. nov 2021 Nu er det ikke den almene borger der bliver hackede, det er mere udbyder, men dog er der flere som via sin mobil har fået sig en overraskelse. Men som borger er det som regel et P40 cm fra skærmen whatever man bruger.

    Virksomheder kan ikke se sig fri for at blive hackede, det er faktisk umuligt at sikre sig, anden med et Intranet.

    Min Mobil har kun det som er der fra start, jeg har ikke installeret noget som helst. Ikke engang MobilePay, - når jeg handler på nettet undersøger jeg firmaet før jeg trykker på "KØB"

    Folk må efterhånden vide at banken ikke sender en medarbejder ud for at hente ens kort og kode fordi ens konto er hackede. Alle skal vide at al kommunikation sker via ens e-Boks, eller pr brev. Ingen offentlig beder om koder.

    Og alligevel falder folk i fælden. Desværre er det altid de mest ældre som jo er meget autoritorisk og falder for det fup.


  • #2   15. nov 2021 Polysl nu kan jeg jo også forstår at du er en pc-ørn så du bliver jo ikke narret at it-svindler og ja ingen pc er sikker smiley

Kommentér på:
Nemid - mitid - til grin.

Annonce