{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Debatten {{forumTopicSubject}}

Så debatten hvor de sædvanlige klaphatte, nej der var faktisk kun 3, men den største klaphat var Eva Smith, hvor hun fik et svar om at dem som tilslutter sig IS udføre nogle af de værste handlinger i EU.

Hertil svare Eva Smith (jura professor):

Sådan var IS soldater ikke dengang, dengang, hvor de legede med kattekillinger.

Noget værre vrøvl, og jeg kan ikke se hvor herlige de var engang, men det kan Eva Smith.

Hun kalder dem soldater?????

Er hun bindegal - de er ikke soldater, men terrorister, er terrorist nu blevet slettet i hjernen på den gamle senile klaphat?

Jeg tror hun skal holde sig til sine blyindfattede ruder, og det hvide stakit og drømme om hvordan verden var engang - for dengang er ikke nu og jeg er sikker på de ikke bare legede med kattekillinger men enten skød dem, eller rev hovedet af dem. Nogle så syge mennesker leger ikke - der skal vold til.

Men en ting vil jeg da give den gamle senile pensionist ret i og det er at man ikke ved om de har begået grusomheder - men som sådan er det ligegyldigt da det rent juridisk vil være en umulig opgave at bevise.

Så må man forholde sig til, at de har tilsluttet sig deres agenda, og dermed være enig i deres handlinger - ellers giver det jo ingen mening. Ved at gå ind ofr deres agenda er også at ville et kalifat, med de værste forhold for en kvinde der nogensinde har eksisteret. Så kan man godt give en ret i debatten om at de som tilslutter sig må være kugleskøre.

Men det gennemgående tema er jo at få alle de små terrorister hjem samt hele deres terrorist familie, så vi kan få nytår hele året.

Jeg tror at hvis den 4 årige pige kom til Danmark og i en dansk familie som ikke tror på havenisser og verdens herredømme så får de det svært. Pigen er allerede præget af had til jøder og infidelle via børne tv, som viser med dukker at jøder og alle andre skal dræbes.

Så det er bare en tikkende bombe under det danske system, da hun sikkert søger moskeen som sørger for deres form for opdragelse.

På EB er trenden mest i den sidste bastion at lave ledere om hvor slemme vi danskere er overfor muslimer. Özlem Cekic og Nima Zamani - det køre i en lind strøm som en serie Barneby som på 20 år eller mere - folk er ved at kaste op og snart ser man DR i flammer. Det ville ikke røre mig for værre.

Deres udgydelser er tæer krummende hvor slemme vi er som danskere, og så kommer det gyldne selvmål om at Sverige er meget bedre - da de tager sig bedre om flygtninge - tja - men de har så også rekorden i ballade med indvandre og flygtninge, mord, voldtægter, overfald, røverier, og hvad man ellers kan lave af kriminalitet.

Jeg kommenterede Özlem Cekic leder, og skrev at jeg gerne vil betale for en flugtrute til Sverige for de afviste syrere, men som sædvanlig - så gider hun ikke at besvare noget som helst, hun sletter bare alt som ikke lige falder ind under hendes verden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debatten
  • #2   24. apr 2021 Polysl Gudskelov for at vi kan ytre os i den Demokratiske del af verden og jeg syntes nu godt om Ozlem Cekic hun er gjort af det rette stof smiley

  • #3   24. apr 2021 Alis

    Hvad snakker du om? andres fortolkning, jeg så debatten og det ævl som Eva Smith kom med. IS soldater der leger med kattekillinger - helt ærligt så er pæren sgu sprunget hos den gamle senile idiot.


  • #4   24. apr 2021 lEON
    Ozlem Cekic Har i årevis kørt sine propaganda om hvor slemme vi danskere er - jeg vil forslå at hun rejser til Kurdistan og gøre en forskel, for her i Danmark er vi rigtig slemme imod muslimer. Eller hun kan rejse til Sverige her er der en masse rygklappere som hendes slags elsker. Jeg betaler gerne biletten.


  • #5   24. apr 2021 Polysl hun må jo godt have egen mening om vi to så er enig i lige nødagtigt den tale er jo ikke sikkert - dog kan vi vel godt blive enig om at ikke alle i Danmark har det godt - velfærd eller ej smiley

  • #6   26. apr 2021 Leon

    Det er ikke alene meninger, det er ren propaganda om hvor slemme alle vi danskere er, Det er tidstypisk med den slags kulrede kællinger, så snart de er i sikke havn, så skal vi have med riven som ikke passer sig i hendes verden.

    Så har vi Randahl som sammenligner DF med indvandre bander - så er man sgu langt ude. Jeg har aldrig hørt at DF skyder rundt om i Danmark, men jeg har hørt at indvandre gør det til en daglig begivenhed.

    Hvis man er så træt af Danmarks måde at håndterer tingene på så står det dem frit at leje en flyttevogn - for vi gider ikke høre mere fra de 2 som er 5 kolonne.


  • #7   26. apr 2021 Polysl jeg tror ikke jeg kender nogen kællinger - men jeg kender en del kvinder/damer - men det er jo ikke alt politik jeg er enig i og at sammenligne DF med indvandre bander fortæller jo bare hvor lidt Randahl ved om dansk politik smiley

Kommentér på:
Debatten

Annonce