{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Inger Støjberg. {{forumTopicSubject}}

Ja vi tager da lige Inger Støjberg som jo også er gået ud af Venstre og jeg bliver jo ikke så tit populær når jeg deler mine holdninger om venstre folk og Inger Støjberg bliver jo angrebet grundet af flere grunde en af dem er jo af en årsag hvor flere folketingspolitiker mener at hun har lavet (det må være et grundlovsbrud) og nu har jeg det sådan at Inger Støjberg angribes fordi hun han sine holdninger inden for integrations/flygtningepolitik og hvis du er imod sådan politik kan du fiske utroligt mange stemmer så det tager jeg også med når jeg tænker på dem der ønsker Inger Støjberg for en rigsret og jeg tror altså at Venstre mister utroligt mange stemmer efter at Inger Støjberg - Lars Lykke Rasmussen og Søren Pind har trukket sig fra Venstre da de alle tre er godt for mindst et mandat vær set ud fra min skolepolitik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inger Støjberg.
  • #1   11. jan 2021 Jeg har da ikke hørt at Inger har forladt venstre - hvor har du det fra Leon smiley

  • #2   11. jan 2021 Inger Støjberg har noget, andre ikke har. Jeg er 100% enig med Støjberg i, at vi skal fandme ikke acceptere barnebrude i DK. Denne her sag krummer jeg tær over, jeg synes, den er overdrevet for meget, men men ..., vi får aldrig 100% detaljerne - men Venstre er på skideren, jeg synes, de er ved at miste deres fundament - Jacob Ellemann er for lidt, han er der kun, fordi hans far hedder Uffe smiley

  • #3   11. jan 2021 Inger Støjberg ud af Venstre?

    LINK:::???


  • #4   11. jan 2021 Jetset

    Uffe Elleman Jensen var ikke vellidt i Israel, da han som udenrigsminister støttede palæstinensere. Han blev derfor forment adgang til Israel.


  • #6   11. jan 2021 Det er jeg slet ikke i tvivl om du synes. Du hader alle, der holder Danmark i gang, jeg kunne ønske mig, at det vil nå dertil, at det kommer efter fortjeneste, altså alle dem, som synes Samfundet skal forsørge dem, har jeg slet ikke noget tilovers for, de fortjener det ikke.

  • #7   11. jan 2021 #4 - polysl, hvad år var det ??


  • #9   11. jan 2021 Claus G du får et LIKE dog syntes jeg ikke lige om talen - Den klamme kulso af en mink morder - men det kan da godt være at jeg læste forkert forleden dag - men det kunne være at det var sådan jeg vil gøre - altså at gå ud af venstre syntes ikke hun bliver behandlet ordenligt af sine venstrekammerater.

  • #10   11. jan 2021 Claus G jeg husker kulsoen fra Gyngehøvdingen smiley

  • #12   11. jan 2021 Alis

    Du har ret,, for når nogen bliver kørt over af en bil er det ikke føreren som er skyld i det, men bilen.


  • #14   12. jan 2021 Jetset #7

    Kan jeg ikke huske men Uffe var udenrigsminister fra 1982.

    Uffe har siden kritiseret Israel og gør det stadig, hvor han punkt er at han anklager dem for at oprette Apartheid - det er noget gammelfar sludder..


  • #15   12. jan 2021 Alis #13

    Hvad har uhelbredelig sygdom med den lille Corona snue at gøre?


  • #18   12. jan 2021 Ja den der Minkmutation eller talen der om kommer ikke til at slutte i dette årti og ja stakkels de minkfarmer som har mistet deres hjerteblod - men får vi nogen sinde den rigtige historie.

  • #20   12. jan 2021 Alis

    Mange partier har i mange år haft et anstrengt forhold til mink industrien - inc. (S) og her så de en mulighed for at få den afviklet. Jeg tror simpelthen ikke på at 9 smittede kan være en begrundelse til at slå 17 millioner mink ihjel.

    Man kunne som med dem der er smittet med fugleinfluenza oprette zoner omkring minkfarme - som man også tidligere har gjort med svineinfluenza osv....Her har man kun slået alle smittede ned og isoleret resten.


  • #24   12. jan 2021 Ja da jeg ikke vil muter nøjes jeg med at kigge smiley

  • #25   12. jan 2021 Delte meninger? Dem som sidder inde med viden, har pludselig fået Alzheimer. Mails forsvinder fra Pc'er, en påstår at de ikke kender til ordren om at slå 17 millioner mink ihjel, men en anden mail viser at det er løgn og latin. UF hvor må det være pinligt at blive taget med bukserne nede i pigernes baderum.

  • #26   12. jan 2021 Polysl Alzheimer er altså ikke noget man gør grin med da det kan komme fra dag til dag du kan bare se ingen husker noget og den dersens med at mails forsvinder fra ens pc har vi ikke alle prøvet det og har du hørt om de 17 millioner mink - jeg har intet hørt og det uanset at det har kørt 2/7 på nyhederne og pigernes baderum endog med buksen nede og ja se det kunne blive til en grim sag hvis Metoo gik på den smiley

  • #27   12. jan 2021 Leon

    Tag det som billedligt udtrykt, og nej - mails forsvinder ikke, de er der, selvom de er slettet.

    Selv hvis du formaterer en harddisk vil jeg kunne finde den mail. Når man sletter noget fra en harddisk så er det kun #Href man sletter - og dermed findes den stadig.

    Det er derfor man har programmer til at overskrive en hel harddisk så vil alle gamle data overskrives og dermed ikke kunne gendannes. Men nu er for det meste et system som det de har på borgen en ekstern lager - som ingen har adgang til med hensyn til at slette, andet den systemansvarlige.

    Så nej - jeg har aldrig oplevet at noget som helst er forsvundet fra mine pc'er eller min server.


  • #28   12. jan 2021 Polysl jeg ved det godt og ja det du taler om kalder jeg for et IT-fingeraftryk smiley

Kommentér på:
Inger Støjberg.

Annonce