{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Inger Støjberg. {{forumTopicSubject}}

Ja vi tager da lige Inger Støjberg som jo også er gået ud af Venstre og jeg bliver jo ikke så tit populær når jeg deler mine holdninger om venstre folk og Inger Støjberg bliver jo angrebet grundet af flere grunde en af dem er jo af en årsag hvor flere folketingspolitiker mener at hun har lavet (det må være et grundlovsbrud) og nu har jeg det sådan at Inger Støjberg angribes fordi hun han sine holdninger inden for integrations/flygtningepolitik og hvis du er imod sådan politik kan du fiske utroligt mange stemmer så det tager jeg også med når jeg tænker på dem der ønsker Inger Støjberg for en rigsret og jeg tror altså at Venstre mister utroligt mange stemmer efter at Inger Støjberg - Lars Lykke Rasmussen og Søren Pind har trukket sig fra Venstre da de alle tre er godt for mindst et mandat vær set ud fra min skolepolitik.

Kommentarer på:  Inger Støjberg.
  • #1   11. jan Jeg har da ikke hørt at Inger har forladt venstre - hvor har du det fra Leon smiley

• #2   11. jan Inger Støjberg har noget, andre ikke har. Jeg er 100% enig med Støjberg i, at vi skal fandme ikke acceptere barnebrude i DK. Denne her sag krummer jeg tær over, jeg synes, den er overdrevet for meget, men men ..., vi får aldrig 100% detaljerne - men Venstre er på skideren, jeg synes, de er ved at miste deres fundament - Jacob Ellemann er for lidt, han er der kun, fordi hans far hedder Uffe smiley

• #3   11. jan Inger Støjberg ud af Venstre?

LINK:::???

• #4   11. jan Jetset

Uffe Elleman Jensen var ikke vellidt i Israel, da han som udenrigsminister støttede palæstinensere. Han blev derfor forment adgang til Israel.

• #5   11. jan Hvorfor bliver man ved med at tale om barnebrude? Det er ikke det, det drejer sig om. Hvis Støjbjerg havde ønsket at hjælpe nogen, så havde hun sørget for at undersøge hver enkelt sag for at finde ud af om nogle af de piger var i vanskeligheder og havde brug for hjælp. Det gjorde hun ikke, hun skilte bare konsekvent alle ægtepar hvor kvinden var under 18 år.
    Og ikke nok med det - hvis det bekymrede hende at helt unge piger blev gift, så er det da ekstra tåbeligt at sende dem tilbage til det, de kom fra.

Jeg synes at Støjbjerg skal have en fyreseddel og en lagkage i hovedet.

• #6   11. jan Det er jeg slet ikke i tvivl om du synes. Du hader alle, der holder Danmark i gang, jeg kunne ønske mig, at det vil nå dertil, at det kommer efter fortjeneste, altså alle dem, som synes Samfundet skal forsørge dem, har jeg slet ikke noget tilovers for, de fortjener det ikke.

• #7   11. jan #4 - polysl, hvad år var det ??

• #8   11. jan Jeg tror Leon tager fejl mht støjberg har forladt venstre. Hun har kun trukket sig som næstformand, så vidt jeg ved.
    Støjberg har gjort ret i at nægte pædofili og ulovligt og uetisk ægteskab i henhold til dansk lovgivning. Hun har løjet i Folketinget, ja! Men hun har ikke givet ulovlige ordre, i modsætning til de røde lejesvendes klamme kulso af en mink morder.
    En løgn, ja det er ikke smart, men nævn én politiker i Folketinget der ikke har løjet?

• #9   11. jan Claus G du får et LIKE dog syntes jeg ikke lige om talen - Den klamme kulso af en mink morder - men det kan da godt være at jeg læste forkert forleden dag - men det kunne være at det var sådan jeg vil gøre - altså at gå ud af venstre syntes ikke hun bliver behandlet ordenligt af sine venstrekammerater.

• #10   11. jan Claus G jeg husker kulsoen fra Gyngehøvdingen smiley

• #11   11. jan Claus - så giver du igen-igen regeringen skylden for at de mink måtte aflives. Det var corona, der var årsagen. De havde udviklet en resistent virus, som altså ikke kunne behandles, og var de ikke blevet aflivet kunne den have spredt sig til resten af landet og til hele verden. Ingen kunne have gjort noget, for den reagerede ikke på medicin.
    Du kunne selv være en af dem, der blev ramt.

• #12   11. jan Alis

Du har ret,, for når nogen bliver kørt over af en bil er det ikke føreren som er skyld i det, men bilen.

• #13   11. jan Så du ville have foretrukket at blive ramt af en uhelbredelig sygdom, Polysl? Har du læst nogle af de beretninger, de, der har prøvet det, de har skrevet?

• #14   12. jan Jetset #7

Kan jeg ikke huske men Uffe var udenrigsminister fra 1982.

Uffe har siden kritiseret Israel og gør det stadig, hvor han punkt er at han anklager dem for at oprette Apartheid - det er noget gammelfar sludder..

• #15   12. jan Alis #13

Hvad har uhelbredelig sygdom med den lille Corona snue at gøre?

• #16   12. jan Alis, du lyver simpelthen for dig selv, og du skal ikke prøve at fedte den af på os andre også. Gider du ikke nok holde dig til fakta.
    SSI er de eneste der mente at mutationen MÅSKE! kunne give problemer, og MÅSKE! var mere smitsom end den alm covid19.
    Men, og her skal du lige spidse ører, ingen andre end SSI havde den teori om at mutationen MÅSKE var mere smitsom. SSI trak deres udtalelse tilbage få dage efter. Efterfølgende har de fået kritik af bla WHO og andre førende virologer og læger, for at sprede en teori der absolut ikke var hold i. Mutationen er ikke mere smitsom, og vaccinen virker iøvrigt også på den mutation.
    Så Alis, fortæl os lige en gang for alle, hvorfor du vedholder at en usand teori og et grundlovsbrud, ja faktisk hele 2 grundlovsbrud, skulle være helt ok, og hvorfor det skal forsvares?
    Er du klar over hvilken konsekvens det har medført for et helt erhverv, og rigtig mange familier der nu står uden indtægt?
    Vil du være så rar at forklare os, hvorfor du mener den slags er iorden, og hvorfor en statsminister der handler så drastisk ud fra en udokumenteret teori, ikke er forkert?

• #17   12. jan Leon, rigtig at kulso kommer fra gyngehøvdingen.
    Inger er ikke dum, og lur mig om hun ikke bliver i venstre til efter en evt rigsretssag. Når hun er blevet frikendt, så er hun i så stærk en position, at hun kan tage formandsposten, dvs vælte ham Ellefjolset af pinden.

• #18   12. jan Ja den der Minkmutation eller talen der om kommer ikke til at slutte i dette årti og ja stakkels de minkfarmer som har mistet deres hjerteblod - men får vi nogen sinde den rigtige historie.

• #19   12. jan Nu er der nogen, der blander tingene sammen. Den mutation, der kommer fra England er langt mere smitsom end den "sædvanlige", og det er den, man er bange for nu. Den anden mutation fra Nordjylland er den, der var resistent, og det var grunden til at man måtte aflive alle mink. Flere andre lande gjorde det samme. Havde den virus fået frit løb, så havde vi siddet i saksen.

Det stoppede et helt erhverv, ja, men det er stadig ikke gået op for mig, hvorfor man har så meget mere medfølelse med dem, end man har med alle andre, der har mistet deres arbejde? Eller deres virksomhed?

Der er mange, der har ret til kompensation, og de penge, der er til rådighed, skal fordeles.
    Hvad blev der af nødvendighedens politik, som man plejer at bruge, når det er almindelige lønmodtagere, der mister noget?

De er gode til at råbe op i de dyre erhverv, og det skal man ikke falde for!!

• #20   12. jan Alis

Mange partier har i mange år haft et anstrengt forhold til mink industrien - inc. (S) og her så de en mulighed for at få den afviklet. Jeg tror simpelthen ikke på at 9 smittede kan være en begrundelse til at slå 17 millioner mink ihjel.

Man kunne som med dem der er smittet med fugleinfluenza oprette zoner omkring minkfarme - som man også tidligere har gjort med svineinfluenza osv....Her har man kun slået alle smittede ned og isoleret resten.

• #21   12. jan Alis, du digter endnu en gang og blander tingene sammen. Den cluster5 mutation er IKKE resistent for vaccinen. Den er heller ikke mere farlig end oprindelige covid19.
    Jeg ved ikke hvad du får ud af at tro, men hold troen til kirken. Den påstand om cluster5 passer ikke. Det du påstår, var noget men troede hos SSI og de røde kumpaner, men der var ingen faglig understøttelse eller bevis. Ergo, de slog millioner af dyr ihjel, uden gyldigt grundlag, og de nedlage et helt erhverv ligeså uden gyldigt grundlag og uden lovhjemmel til det. Ligeledes misbrugte regeringen militær og politi, igen uden lovhjemmel.
    Alis, synes du det er iorden at de stadig ikke har udbetalt kompensation og erstatning til de erhvervsdrivende der blev ulovligt tvunget til at slå uskyldige dyr ihjel, og nedlægge deres erhverv?

• #22   12. jan Claus - Der er delte meninger om hvad der skete, og der er nedsat en kommission til at undersøge det. Vent til deres konklusion kommer.

• #23   12. jan Delte meninger? Nej det er der ikke.

• #24   12. jan Ja da jeg ikke vil muter nøjes jeg med at kigge smiley

• #25   12. jan Delte meninger? Dem som sidder inde med viden, har pludselig fået Alzheimer. Mails forsvinder fra Pc'er, en påstår at de ikke kender til ordren om at slå 17 millioner mink ihjel, men en anden mail viser at det er løgn og latin. UF hvor må det være pinligt at blive taget med bukserne nede i pigernes baderum.

• #26   12. jan Polysl Alzheimer er altså ikke noget man gør grin med da det kan komme fra dag til dag du kan bare se ingen husker noget og den dersens med at mails forsvinder fra ens pc har vi ikke alle prøvet det og har du hørt om de 17 millioner mink - jeg har intet hørt og det uanset at det har kørt 2/7 på nyhederne og pigernes baderum endog med buksen nede og ja se det kunne blive til en grim sag hvis Metoo gik på den smiley

• #27   12. jan Leon

Tag det som billedligt udtrykt, og nej - mails forsvinder ikke, de er der, selvom de er slettet.

Selv hvis du formaterer en harddisk vil jeg kunne finde den mail. Når man sletter noget fra en harddisk så er det kun #Href man sletter - og dermed findes den stadig.

Det er derfor man har programmer til at overskrive en hel harddisk så vil alle gamle data overskrives og dermed ikke kunne gendannes. Men nu er for det meste et system som det de har på borgen en ekstern lager - som ingen har adgang til med hensyn til at slette, andet den systemansvarlige.

Så nej - jeg har aldrig oplevet at noget som helst er forsvundet fra mine pc'er eller min server.

• #28   12. jan Polysl jeg ved det godt og ja det du taler om kalder jeg for et IT-fingeraftryk smiley

Kommentér på:
Inger Støjberg.

x