{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Længe leve Inger Støjberg. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg på det nærmeste set hele den lange afslutning og afstemningen der stemte Inger Støjberg uværdig og jeg undre mig over hvorfor der skulle sådan cirkus til og jeg tænker jo i hvordan rygklapper og vendekåber pludseligt var imod Inger Støjberg og da især når man hørte om hvor enig de alle sammen var da de barnebrudssager forgik og nu var der pludseligt kø ved håndvaskene og de eneste jeg ku ser der stod ved det der blev sagt var Dansk Folkeparti og ny Borgelig.
Jeg tænker jo også på hvordan jeg selv har set hvordan politiker pludseligt kaster sig over en enkelt politiker som en flok glubske ulve og jeg kommer til at tænke i moral - politiker eller ej + jeg kom til at tænke på hvordan der blev kastet rundt med Grundloven og igen var det kun de få der tænkte i Grundlovsbrud da Danmark i sin tid afgav suverænitet igennem et Grundlovsbrud §19 hvis jeg ikke husker helt galt og som omhandler Danmarks indre anliggender.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Længe leve Inger Støjberg.
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 348 Svar: 3.372
    #1   28. dec 2021 Jeg siger nej, til 'længe leve Inger Støjberg'.

    Jeg har altid godt kunnet lide hende, men syntes at hun har trådt over grænsen.

    Hun blev så fanatisk, og brugte en tynd sag, til at promevere sig politiks.

    Hun blev ved med at lyve. I samråd omtalte hun aldrig det omtalte 'notat' som hun skulle ha' underskrevet omkring partshøring.

    Hun havde en sag, som alle er enige om at der skulle tages op.

    Men måden det blev gjort på, var bare så dum, men meget politisk bevidst fra hendes side.







  • #2   28. dec 2021 Cris7 Jeg syntes at Inger Støjberg har været loyal over for den politiske linje hun førte smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 348 Svar: 3.372
    #3   28. dec 2021 Jeps, for den politiske linje.

    Men politik og retfærdighed hører ikke altid sammen.

    Det handler om stemmer, om at være populær.

    Måske er jeg bare så træt af alle politikere, som lever i deres egen lille ballon, uden sans for virkeligheden.

    Uden sans for ballance i mange ting.

    Ballonen blev skudt i stykker for Inger S, og sådan er det.



  • #4   29. dec 2021 Cris7 politik og retfærdighed høre ikke altid sammen - nej det er vi enig i og det er vel øjnene som ser og ørene som lytter der kan fortæller om deres meninger om hvad de syntes er retfærdig smiley

Kommentér på:
Længe leve Inger Støjberg.

Annonce