{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Inger støjberg. {{forumTopicSubject}}

Jaaa ser i jeg har støttet Inger Støjberg fordi jeg syntes hun har helt ret i sin tale om at Danmark ikke skal modtage ældre mænd der har giftet sig med en barnebrud.
Så jeg har sendt 50.kr igennem mobilpay på nr. 400482 og jeg vil gøre det for en vær politiker hvor jeg syntes at politikeren havde ret.

Hilsen fra det lille univers smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inger støjberg.
  • #4   30. maj 2020 Annella griner og der er jo nogen ting jeg bare syntes at jeg vil støtte og dette her var en af dem og ja du har nok ret at jeg kunne blive fattig smiley

  • #5   30. maj 2020 Claus G hvis du søger når smør er på tilbud kan du så ment nok få flere smiley

  • #6   31. maj 2020 Inger Støjberg er en gæv tøs og burde have været formand i stedet for ham der Uffe “light” Ellemann der som de fleste levebrødspolitikere hykler og lefler uden meningers mod smiley


  • #7   31. maj 2020 #6

    Kunne ikke være mere enig... smiley


  • #9   31. maj 2020 Cody N nu sage du det og ikke jeg og ja hun tør tage slagsmålene smiley

  • #10   31. maj 2020 Alis C hvis jeg så en børnelokker sammen med et barn vil jeg også bryde loven - vil du ikke det.

  • #11   31. maj 2020 Hvis det er forbudt iflg. DK's love med barnebrude, så er der ingen anden udvej, længere er den ikke!

  • #15   31. maj 2020 "Endelig er det en kamp, der foregår på globalt plan de steder hvor det er tradition at gifte børn væk."

    Har du ikke fattet en bønne???

    Når de pågældende har taget ophold i DK, er det lovene her til lands der gælder!!!


  • #16   31. maj 2020 Alis C det sker at der er 14.årige der får børn i Danmark det var en ting og jeg har set at der tales om en 17.årig og det undre mig hvis et så stærkt kort ikke kom frem fra starten af - men jeg er dog ret sikker på at der findes barnebrude i Danmark og det siger jeg uden at blinke og må nu også sige at Danmark og diktatur ikke kan forliges så det sker ikke smiley

  • #17   31. maj 2020 madonna M helt enig Dansk lov og ret smiley

  • #18   31. maj 2020 Alis #8

    Du kan sku da selv være “en ualmindelig dum kælling” med sådan en udtalelse !

    Send du bare dine penge til bundkorrupte Red Barnet og støt en skandale organisation der både krænker sine ansatte, forgylder cheferne og har ualmindelig meget rod i økonomien.

    “ Siden 2016 er 16 personer på verdensplan blevet fyret fra Save The Children International som følge af sager om sexchikane.”

    https://www.bt.dk/politik/efter-sexskandale-thorning-forlader-en-organisation-i-kaos

    Den fornuftige del af befolkningen støtter op om de personer der vil beskytte Danmark mod uintegrerbare velfærdsmigranter og asyl shoppere hvis afkom er godt igang med at drukne vest Europa i bande kriminalitet.

    Så spar os for din landsskadelige og forlorne venstreradikale moral der er en stærkt medvirkende årsag til at Danmark i det hele taget er kommet så langt ud i tovene !

    En gabestok er et egnet sted for folk der skider i egen rede og så kan vi andre skyde til måls efter jer med lagkager smiley


  • #19   31. maj 2020 Cody N jeg er nu også rød men der er ting i blå blok som jeg syntes er yderst fornuftigt så som da jeg hørte om hvordan en mand stenede sit barn og kone det fik han 100.000.kr for og det falder logikken helt væk og syntes jeg læste at den selv samme person fik 100.000.kr ekstra smiley

  • #21   31. maj 2020 Puha.....kan vi ikke se det store billede - jeg ser kun børn under den danske lovgivning som er gift og kommer til Danmark. Det er ikke svært at når man kommer til Danmark så er det vores love som gælder og ikke den middelalder kultur de kommer fra.

    Så forstår jeg godt at Danmark er en slags helle for både terrorister som jo ikke burde behandles efter dansk lov - for det er meget normalt at brænde, syre, slå, terroriserer kvinder der hvor de kommer fra. Det er så ikke noget man vil tage stilling til i Danmark, men lukker bare bæsterne ind - og forsætter de deres praktik så er det bare et UPS - men forstående med at de er skadet i hovedet og bare skal have 25 års terapi og en FTP. Imens man tæsker Arne nede i jobcenter.

    Jeg forstår ikke at danmark samler på de mentale syge bæster som vælter ind - Men håber da at regeringen på et tidspunkt kommer til fornuft - for ellers ender vi som i Sverige hvor der allerede er udråbt en hættemåge som dommer i civilret. Hvordan mon det vil se ud i Danmark hvor alle dommer som advokater som anklager ikke må vise nogen form for religiøs tilkendegivelse som kors osv...For må der komme dommere med et religiøst tørklæde så må der også komme alle andre med religiøse tilkendegivelser.

    Lidt som Catch22.


  • #23   31. maj 2020 #20

    Annella

    Kun dem, der er indstillet på den danske lovgivning, skal kunne få ophold sammen, ellers burde de oplyses om, at de ikke kan bo sammen, uanset flokken af børn de har tillagt sig forud.

    Det kan ikke være rigtigt, bare fordi man kommer fra et andet land med anden lovgivning, så kan man uden videre omgå den danske lovgivning.


  • #24   31. maj 2020 Madonna #23

    Misbrug af værste skuffe,

    En har 3 koner og 20 børn,

    Han fik familie sammenføring med kone og 3 børn - børnene bad så om familiesammenføring med sine andre brødre og søster - som også ansøgte om at deres mødre kom til Danmark. Så nu har vi en familie med 3 koner og 20 børn på bistand.

    Er det noget vi skal have mere af?

    Måske Støjberg har gjort i nællerne men det er småting i forhold til alle de "turister" som dapper ind for at nyde og ikke yde.


  • #26   31. maj 2020 # 24

    NEJ...men med de valne politikere og kun Inger Støjberg, der står på mål, sååeee...


  • #28   31. maj 2020 # 23

    Annella, så er du måske også enig i, at selv dem, der får afslår på asyl, også skal ha' lov at forblive sammen under gunstige forhold, selv om de nægter at rejse hjem?!


  • #30   31. maj 2020 Annella jeg syntes at huske en historie for ikke så længesiden om en mand der havde 3-4 koner + en masse børn og han ønskede familiesammenføring der knækker kæden igen - dog syntes jeg at huske det kun blev til den ene kone.

  • #31   31. maj 2020 Jeg spøger jer alle ganske forsigtigt om det kun er Danmark der giver flygtninge 100.000.kr for at rejse hjem.

  • #32   31. maj 2020 Leon

    Det er ikke kun 100.000 - det er meget mere - snarere 140.000 + flytte omkostninger, fly osv... så den er nok mere oppe i 200.000. Og så kan de vende hjem og uddele pengene og tage tilbage til Danmark med ordene - den gik ikke. - og så bliver vi lige sparket i skridtet som de dumme danskere.


  • #34   31. maj 2020 Polysl ja jeg husker det godt men det bliver det jo ikke bedre af - tænk hvis alle dansker fik den samme chance i livet - en start på livet med 140.000.kr jeg var nok gået hen og blevet byggematador smiley

  • #35   31. maj 2020 Annella er mine Tyske venner ligeså skøre som os dansker og hvad giver Tyskerne så dem der rejser hjem og kan de så også fortryde som i Danmark smiley


  • #36   1. jun 2020 Det er en god forretning at give penge til dem der vil rejse hjem, under forudsætning at de ikke returnere, næsten uanset hvor stort beløbet er


  • #37   1. jun 2020 Ole

    Din optimisme er uovertruffen.


  • #38   2. jun 2020 Har vi nogen tal på dem, der vender tilbage?

  • #39   2. jun 2020 Madonna jeg kunne ikke finde en opgørelse fra hele landet, men prøv at læse denne som stammer fra Kbh’s kommune.

    “ Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er bekendt med i alt 20 personer, som er genindrejst i Danmark efter at være repatrieret til de- res tidligere hjemland/opholdsland. Heraf har 17 personer, ifølge for- valtningens oplysninger, efterfølgende modtaget offentlig hjælp i varierende omfang.”

    https://www.kk.dk/sites/default/files/uploaded-files/18-02-2019_svar_til_finn_rudaizky_vedr._repatriering.pdf


  • #40   2. jun 2020 Tak, Cody...hele 20 ud af mon hvor mange...og bare fra København?!

    Linket virker desværre ikke... smiley


  • #41   2. jun 2020 Mærkeligt for det virker for mig.

    https://www.kk.dk/sites/default/files/uploaded-files/18-02-2019_svar_til_finn_rudaizky_vedr._repatriering.pdf

    Som jeg læser det drejer det sig om 537 personer ialt fra 2010 til 2018.


  • #42   2. jun 2020 Har forsøgt forgæves på forskellig vis... smiley

  • #43   2. jun 2020 Madonna - linket virker...

    Prøv at kopier det og sæt det ind i url.


  • #44   2. jun 2020 Ole S jeg tror på at du har ret smiley

  • #46   2. jun 2020 Annella

    Det må da lige være noget for EB - som kan søge om agtindsigt så man kan få klarlagt om det i det hele taget virker, eller bare igen et stort sort hul man smider pengene i.


  • #47   2. jun 2020 "Er du da tosset smiley - sikken ramaskrig der ville blive, hvis det tal blev offentliggjort smiley"


    Ja, Annella, politikerne er nok ikke vilde med at få det frem, men hvad med pressen?! smiley


  • #48   2. jun 2020 Den etablerede presse er overvejende venstreorienteret og gør alt for at skjule etnicitet.
    Man skal have fat i de skimlede kældermedier hvis man vil høre sandheden smiley


  • #49   2. jun 2020 Jeg er bange for, at du har ret , Cody...

  • #51   2. jun 2020 Alis

    Ideen om at betale for at de kommer hjem og bygger samfundet op, kan da aldrig være en åndssvag ide.

    Dem som flygtede er jo her kun på midlertidig ophold og ikke en fast base. Og skulle vi huse flygtninge til evig tid, så vil der ikke være mange penge tilbage.


  • #55   2. jun 2020 Alis C giv ikke Danmark skylden for tyrerier i andre lande der var vel en grund til den tvangsudvisning og han fik penge med at han så blev bestjålet og slået ihjel har vel som jeg skriver intet med Danmark at gøre.

  • #56   2. jun 2020 Alis #50

    Den etablerede presse er ikke venstreorienteret. Hvad skal vi med den slags fake news?

    En simpel google søgning viser at 75% af danske journalister er venstreorienterede så der er intet “fake” i den påstand !

    En tilsvarende google søgning viser at en forsvindende lille del af indvandrerne har et reelt beskyttelsesbehov.
    Langt størstedelen udgøres af velfærdsmigranter og asyl shoppere smiley


  • #63   2. jun 2020 Alis #58

    Jeg undervurderede sku antal venstreorienterede journalisterAlis.
    Det var ikke 75% men derimod 80% smiley

    80 procent af danske journalister stemmer på R, S, SF og Ø
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjqvLeO2uPpAhXh0qYKHWQDBkgQFjAAegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.dr.dk%2Fnyheder%2Findland%2F80-procent-af-danske-journalister-stemmer-paa-r-s-sf-og-oe&usg=AOvVaw2CA4LWvmTaiXCl5vA7Cq8Y


  • #64   2. jun 2020 Alis C jeg er ret sikker på at vi alle har stor respekt for Danmarks Grundlov og når en eller flere personer bliver udvist fra Danmark er det jo ikke fordi de har stjålet slik i den lokale brugsforening - det må være noget i den anden ende af forbrydelsesskalaen smiley

  • #65   2. jun 2020 Alis #58

    Asylansøgere med et reelt beskyttelsesbehov er langt mindre end antallet asylsøgere.
    Omfattende svindel med falske pas og bedrageri med ydelser understreger hvor let det er at snyde sig til asyl.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwic5fbT6uPpAhWs0KYKHRCvCKYQFjADegQIAxAJ&url=https%3A%2F%2Fwww.dr.dk%2Fnyheder%2Fudland%2Fasylansoegere-snoed-sig-til-millioner-med-skaeg-og-falske-briller&usg=AOvVaw1F3AmgfDAC_hhXRRJENow5

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjxhLar7ePpAhXsy6YKHcdvAhMQFjAIegQICRAB&url=https%3A%2F%2Fsn.dk%2FVerden%2FPolitiets-teori-Maend-med-stjaalne-pas-var-asylansoegere%2Fartikel%2F393048&usg=AOvVaw1W8q7briLTsm2XX6_9mi1t

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjxhLar7ePpAhXsy6YKHcdvAhMQFjAJegQIChAB&url=https%3A%2F%2Fwww.dr.dk%2Fnyheder%2Findland%2Fsmuglere-bestikker-lufthavnspersonale-til-lade-migranter-passere-med-falske-papirer&usg=AOvVaw2-AVVWemuw4ykB7po_u9Eq

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiC6vKY7uPpAhWKw6YKHQxDB3k4ChAWMAN6BAgEEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.ft.dk%2Fudvalg%2Fudvalgene%2FUUI%2Fdokumenter%2FAlmdel_spoergsmaal%3Fsession%3D20151%26sortOrder%3Dasc%26totalNumberOfRecords%3D1014%26sortColumn%3DministerTitles%26pageNumber%3D11&usg=AOvVaw3ds7HIGv3wvaqrgqTlRsOt

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiC6vKY7uPpAhWKw6YKHQxDB3k4ChAWMAR6BAgEEAc&url=https%3A%2F%2Fwww.ft.dk%2Fsamling%2F20171%2Flovforslag%2Fl46%2Fspm%2F14%2Fsvar%2F1449257%2F1828568%2Findex.htm&usg=AOvVaw1Wka0g18uJ_OhoDT9aB2d5


  • #66   2. jun 2020 Ja jeg har lige læst at der var samlet 90.000 mennesker imod Inger Støjberg det syntes jeg ikke er mange ud af 5.5 millioner mennesker og mit gæt må være at der vil kunne samles 250.000 mennesker+ altså for Inger Støjberg og skulle vi samles på Rådhuspladsen i Slagelse vil jeg møde op og støtte Inger Støjberg smiley

  • #67   3. jun 2020 Cody

    Du kunne også spørge Alis om den form for systematisk svindel ikke skal have en sanktion og hvilken sanktion?

    Ifølge hende selv så mener hun ikke at straf er en løsning. Men jeg vil mene at det heller ikke hjælper at inviterer menneskesmuglere på en gang kage og kaffe og et statsborgerskab for deres aktive rolle i at prøve på at være selvstændig.

    Jeg kan godt se hvilke paradis verden ville være for kriminelle hvis ens handlinger ikke har nogen som helst sanktion.

    Man kunne også spørge hvad man kan gøre af alle de massemordere i verden, folk som røver alle enhver, smugler våben, smugler narko osv. - hvis man ikke har et straffesystem. Hvis der ingen straf er nogen steder - så ville jeg skynde mig at flytte til månen for så ville jorden være et stort anarki.

    Det bedste for alle i hele verden vil være at folk ikke lavede kriminalitet - men man skal nok være naiv og Jehovas Vidner for at have den forstilling.



  • #68   3. jun 2020 Alis har så meget medlidenhed med sig selv og henviser bare til, at det er stakler, der har haft det hård barndom, som hun selv påstår, hun har haft det, så både hun og de øvrige stakler betragter det danske samfund , som et stort ta' selv bord.

    Hun må jo være naiv, hvis hun tror, at dem, der skaffer hende/dem det, har haft det let, og det hele altid har kørt på skinner...


  • #70   3. jun 2020 "Jeg har skam også haft en hård barndom dvs. jeg har næsten altid haft det hårdt også efter barndommen - først jeg skulle jeg underordne mig mine forældres opdragelse, da jeg kom i skole skulle jeg underordne mig alle lærerne, da jeg kom i lære skulle jeg underordne mig min lærermester, på arbejdsmarket måtte jeg underordne mig mine chefer, og i dag hvor jeg er gift skal jeg underordne mig min mand smiley"

    Annella, uha, dén er vi flere der genkender smiley , men jo fortæl bare, du har jo nok oplevet mere end en, der har tilbragt tiden inde bag en lukket hoveddør... smiley


  • #71   3. jun 2020 Tænk hvor meget ævl og bævl man kunne have undgået og hvor mange flere penge man ville have haft til gavn for verdens flygtninge hvis ikke det var for vor accept af spontane asyl ansøgninger.
    Men der er håb forude regeringen gik jo på valg på at stoppe spontane asyl ansøgninger som adskillige andre lande har gjort i årevis, har i glemt det så se her på valg oplægget:
    En asylreform skal stoppe adgangen til at søge asyl i Danmark.
    Men det er lige som det kniber med at komme igang.


  • #72   3. jun 2020 Jeg tror at alle har haft en svær barndom når man kommer ind i teenager årerne, Det er her man begynder at sætte spørgsmål til alt som forældre kommer med, uanset om de er logiske - det er bare en periode på at være rasmus modsat.

    For mit vedkommende har jeg været ekstrem rasmus modsat i en ret ung alder, som har kostet nogle røde striber på røven. Jeg har aldrig kunne forholde mig til religion og da min far var præst så skulle man bede bordbøn og læse nogle udvalgte skriftsteder om aftnen. Jeg begyndte at sige jeg ikke kunne læse de små bogstaver - så jeg blev sendt til optiker som fandt ud af at jeg var nærsynet - shit.

    I skolen havde vi en gymnastiklærer som elskede at gokke os med sin forbandet trækugle i sit nøgleknippe - og jeg fik rigelig med gok, og da jeg ikke kunne klatre i reb så fik jeg en kæmpegok så jeg så sol og stjerner. Her gik jeg i sort - og næste dag havde jeg træsko på med stålsnuder og i frikvarteret gik jeg hen til ham og knalde træskoen ind i hans skinneben så hård jeg kunne - han humpede rundt i 14 dage, og jeg fik røvfuld, men det var det hele værd. Siden har han ikke rørt mig.

    Men alt i alt er jeg tilfreds med den jeg er i dag - og gider ikke hyle om hele tiden om barndommen og kommunen, staten,

    I dag skaber forældre en helt generation af pivlinge fordi de helt har misforstået det at opdrage, de har travlt med så meget at man ikke har tid til børnene, og børnene har ikke tid til sine forældre fordi de hele tiden lever et liv ude på de sociale medier - hvor de læser om det "perfekte" liv.

    Skolelærere kan ikke nå ind til eleven som bare gør som de passer dem, stort set ingen sanktion at spytte på lærere og kalde dem ludere, øve vold både mod lærere og elever.

    Skolen er så konflikt sky i dag at man flytter ofret og belønner "gerningsmanden" eller så siger de bare de set ikke kan genkende det billede af, at en elev kom med blå øjne og blå mærker i skolen.

    Og så kan Mette Skrårem slet ikke forstå at folk flygter til privat skoler - hvor undervisning er i højsædet og hvor man ikke er konfliktsky. Men hun flyttede jo også sine børn til privat skoler som man ikke kunne få få et svar på hvorfor - for hun gik meget ind for at folk brugte folkeskolen som hun mente var god nok.

    Nå lidt langt og lidt O.T.


  • #74   3. jun 2020 Ole S jeg håber så at regeringen holder deres valgløfter smiley

  • #75   3. jun 2020 Claus G ja de radikale kan vel ikke finde hoved eller hale i deres politik for der findes da ingen idelogi smiley

  • #76   3. jun 2020 Claus G

    Mette har slet ikke brug for RV når det kommer til stramninger på indvandringsområdet.
    Hun kan omkostningsfrit hente flertallet i den anden side af salen smiley


  • #77   3. jun 2020 Ole S jeg håber så at regeringen holder deres valgløfter smiley
    Nej der er ikke håb forude. Det er løftebrud af største kaliber, det lød også for godt til at være sandt, og det var det også. Men de vandt regerings magten bl.a. på grund af disse bombastiske udtalelser.


  • #78   4. jun 2020 Cody N så må vi håbe at hun gør det smiley

  • #79   4. jun 2020 Ole S det kunne jo være grundet de svagpisser fra de RV som gør at der forhandles om judaspenge smiley

  • #80   4. jun 2020 For mig handler det slet ikke om for eller imod Støjberg, har man rejst ude i verden og set 8 - 10 - 12 årige børn slæbe rundt på deres eget barn, gift med ældre mænd som har købt deres "lille" pige for et par geder, en ko eller et lille stykke jord, vil man utvivlsomt tænke i andre baner.
    At et ægtepar hvor manden måske er 50 år og kvinden 17 år "flygter" til Danmark og så stadig skal leve under mandens dominans er sgu sygt, måske har kvinden været i mandens eje, siden hun var en lille pige - se det melder historierne intet om.
    I mine øjne skal ægtepar være på lige vilkår med "alm. Danskere" - vi har noget der hedder kongebrev, lever udlændinge ikke op til det, må de enten ud af landet eller indordne sig under Danske love.

    Ang. Støjberg, om man bryder sig om personen eller ej, Kan man ikke tillade sig at skrive #8 : Støjbjerg er en ualmindelig dum kælling.



  • #81   4. jun 2020 "I mine øjne skal ægtepar være på lige vilkår med "alm. Danskere" - vi har noget der hedder kongebrev, lever udlændinge ikke op til det, må de enten ud af landet eller indordne sig under Danske love.

    Ang. Støjberg, om man bryder sig om personen eller ej, Kan man ikke tillade sig at skrive #8 : Støjbjerg er en ualmindelig dum kælling."


    Helt enig!!!


  • #82   4. jun 2020 Å.R. helt enig og man kan ikke eje et andet menneske lille som stor og i denne sag er jeg helt med Inger Støjberg smiley

  • #83   4. jun 2020 Næste gang du peger…
    Skal du huske, at to fingre peger på den anden, mens tre fingre peger på dig selv.


  • #85   4. jun 2020 Hvis vi ikke har politikere som Støjberg og andre - så var grundloven udskiftet med koranen.

  • #86   4. jun 2020 Jeg har læst at RV og venstrefløjen haft fat i indsamlingsnævnet for at køre på Nye Borgerlig og Pernille Vermund der jo der jo har lavet den indsamling til Inger Støjberg og jeg vil uden at blinke sige at jeg undre mig over hvor langt andre politiker vil gå for at stoppe andre politiker.

  • #88   4. jun 2020 Alis C du taler om at 133.000 personer i Danmark så står for det danske - hum jeg er ikke højreekstremist - nej jeg er dansker med stort D som i Danmark og jeg må i denne sag støtte Inger Støjberg og de fleste af de 133.000 personer er nok så stok konservative og mandschauvinistisk at man må have ondt af deres kærester/koner eller hvad de nu har af påhæng.

  • #90   4. jun 2020 Alis C hvis det er sådan du beskriver det ministeren har gjort er jeg sikker på at 99,9% af alle minister vil vælte hvis de blev set efter i sømmene og da jeg ikke vil ødelægge din nattesøvn vil jeg ikke gætte på hvem der er i den gruppe og tænker på hvor mange vælger fra RV og EL der så lægger navn til den gruppe + du ved jo godt at folk samles når de syntes at et eller andet er tåbeligt eksempelvis de piv åbne grænser OSV. OSV. OSV.

  • #91   4. jun 2020 Alis

    Nu prøvede regeringen at pakke en dybt ulovlig lov om adgang til 118 registret sammen med Corona - så det er vist ikke Støjberg alene som laver lovbrud. Alene tanken at man prøver at få en lov igennem som forbryder sig mod grundloven og datasikkerheden er dybt godnat. Det er normalt kun i diktaturer man laver den slags lort. Her vil jeg mene at det Støjberg lavede var som at køre over for rødt i forhold til.

    Man regnede nok med at borgerne sov og sagde "Nå ja" det lyder klogt og så lader sig køre ind på en stasi samfund.

    Flere aviser skulle så skrive omkring lovbruddet før de trak det tilbage. Næste uge kommer der nok et forslag om at alle skal have en chip i nakken som tjekker om folk har Corona og sender det hele til Mette Skrårem.


  • #92   5. jun 2020 Polysl det der kan du sku have ret i - men som sagt de fleste minister/ politiker har nok et eller andet det være fra deres ungdom OSV. OSV.

  • #94   5. jun 2020 Claus G ja nu tog du HTS hvad med Lars Lykke og Anders Fogh de var også kreative men listen er lang smiley

  • #95   5. jun 2020 Alis #89

    89
    i går kl. 22:29
    Leon - så støtter du at en minister må begå lovbrud hvis det passer i hendes eget kram.

    De 133.000 der har meldt sig til i løbet af få dage kommer fra alle partier. Vi er måske den største tværpolitiske gruppe på Facebook.


    Alis:
    Underligt at du pludselig er så nidkær omkring overholdelse af loven hvilket jo bestemt ikke var tilfældet da Rasmus Paludan blev angrebet på Nørrebro og du og dine venner gik helt amok efterfølgende smiley

    Mon ikke de 133.000 på facebook udgøres af præcis de samme venstreradikale idioter der tror de kan tage loven i egen hånd når det passer dem smiley

    Dit udfald mod Støjberg udstiller tydeligt din og det venstreradikale segments hykleri hvad angår respekt for loven smiley

    Inger Støjberg HAR overholdt DANSK lovgivning der tydeligt forbyder barnebrude !!!

    Det er en forpulet konventionsforpligtelse der ikke er blevet overholdt og det er ikke det samme !


  • #96   5. jun 2020 Rasmus Paludan er bare en dårlig kopi af Glistrup.

  • #101   5. jun 2020 Alis

    Alle fornuftige mennesker tjekker sin selvangivelse - det ville da være mærkeligt andet - det er ikke raketvidenskab.


  • #102   5. jun 2020 #98 alis

    Er godt klar over at det var et lovforslag, som er dybt ulovlig bare at behandle, som på en måde udvander grundloven hvis den blev vedtaget. Hvis den var blevet vedtaget, så har man åbnet op for også at vedtage at Danmark kommer med i Eurosamarbejdet. Det som er endnu mere bekymrende at ikke en kæft tænkte på, at det var grundlovstridigt.


  • #104   5. jun 2020 Cody N sikken en god tale smiley

  • #105   5. jun 2020 Alis C jeg må sige at vi kan være enig og uenig og det er vi lige nu og det par det blev skilt fra hinanden grundet den unge piges alder syntes jeg er et godt eksempel på hvordan Danmark beskytter barnebrude og jeg må sige at jeg kan diskuter med alle om det er højre eller venstre betyder jo ikke altid at jeg er enig - men det er jo det dejlige ved et debatunivers hvor ytringsfriheden består smiley

  • #107   5. jun 2020 Alis C du har set dig gal på Inger Støjberg og hvis jeg kunne rede bare et barneliv vil jeg også lave lovbrud den tanke er ikke svær - så her er Inger Støjberg en helt smiley

  • #108   5. jun 2020 Næste gang der kommer en på 70 år til Danmark med sin 12 årige kone som er gravid med firlinger - så ringer man bare til Alis, så kan hun tage stilling til hvad der skal ske. Hun kunne faktisk sidde hjemme og lave sit arbejde - og inden hun har bestemt sig har hun født og tvillingerne er blevet 12 år og alle gravide med gamle grise.

  • #109   5. jun 2020 Polysl jeg må gætte på at hvis du ringer svare Alis C ikke smiley

  • #112   5. jun 2020 Alis C du kan ikke snuppe Inger Støjberg nej men så er du jo ikke den rette til at fortælle os andre om Inger Støjberg og du ønsker at alle børnebrude sager skal tages en af gangen og det kaldes på godt gammeldags dansk for bureaukrati også vil de barnebrude jo være folkepensionister så jeg gentager gerne hvad jeg har sagt mange gange Inger Støjberg har reddet de barnebrude smiley

  • #113   5. jun 2020 Leon

    rent bureaukratisk vil det være nemmere ikke at lukke nogen som helst ind som ikke kan forsørge sig selv - De lande som har den løsning, har ikke vores eller andre landes problemer.


  • #114   5. jun 2020 Polysl den nemme løsning er ikke altid den bedste smiley

  • #115   5. jun 2020 Leon

    Jeg syntes det er en elegant nem løsning.


  • #116   5. jun 2020 Ganske som ventet vil Alis ikke kommentere venstrefløjens hykleri !

    En skændsel at klandre andre for lovbrud når man selv bryder loven hvis det passer ind i sin politiske overbevisning smiley


  • #118   6. jun 2020 Alis nu gider jeg ikke finde tråden om Rasmus Paludan frem, men du var helt enig i at han ikke skulle have lov til at demonstrere og ydermere gav du Paludan skylden for voldsidioternes opførsel så hvordan vil du selv forklare (dit lovbrud) ???

  • #121   7. jun 2020 Netop racist kortet og det er tit dem der ikke kan forsvar det der tales om der trækker det kort og ja det plejer at være en gæst af Danmark så kan jeg ikke sige det pænere da jeg jo ikke er racist.

  • #122   7. jun 2020 Hvor må det være dejligt at man bare kan smadre hele byen bare fordi en provokere - det er tilladt i Alis verden.

    Så når en i Alis' opgang føler sig provokeret så futter man alle lejligheder af - og Alis burde klappe i hænderne - og er glad for at alle hendes minder er brændt. Hva. fanden man får vel nogle nye ik.

    Det svare til at man sagsøger bilindustrien for at biler køre for stærkt - de kan bare lade være med at give dem så mange hestekræfter.

    Nej....sandheden er at Paludan ikke gør noget ulovligt - det er de andre som gør. Men hvis den lille nød de har mellem ørerne er visnet væk så kan de kun reagere på den mest primitive måde.

    Det er selvfølgelig politi og brandvæsen egen skyld at de kommer til alle deres primitive udskejelser og bliver mødt at bomberør og stenkast. Hvis de holdt sig væk så var der slet ingen ballade andet de sædvanlige daglige afbrændinger.. Men så kom hele Danmark til at lige et tro kopi af Libanon.


  • #123   7. jun 2020 Polysl jeg er enig med dig meeen han kunne jo lade vær med at afbrænde en hellig bog.

  • #125   7. jun 2020 Claus G kommer det ikke an på hvem du spøger altså når vi skakker om hønen og ægget - men er enig i den sidste del smiley

  • #126   7. jun 2020 Alis:
    “ Du mener altså at hvis noget ikke er forbudt, så er det lovligt.”

    Ja selvfølgelig, hvad ellers ?
    Men du mener åbenbart at hvis mange nok gør noget ulovligt så må det være lovligt !

    Hvad med alle os der for længst har tabt tålmodigheden med alle jer der også har tabt tålmodigheden ?
    Skal vi også begynde at kaste med brosten efter politiet hvis de beskytter jer ?

    Hvad fanden er det for en syg mentalitet at lægge for dagen ?

    Det kan ikke falde dig ind, at det er de mennesker, der kører frem i årevis med deres rascisme, der bør ændre holdning og metoder?

    Overhovedet ikke - vi har ytringsfrihed og der er kun en part der bryder loven og skal ændre metoder og det er dine venner voldsidioterne der tror de er over loven og som DU sympatiserer med smiley

    Idiotisk nok ævler venstrefløjen altid om truslen fra højrefløjen, men al volden kommer sku kun fra den fascistiske venstrefløj og hjernedøde muslimer der opfører sig præcis som brunskjorterne under Franco og nazisterne under Hitler - og så har de tilmed den frækhed at kalde sig anti-fascister.
    De er volds psykopater hele banden smiley


  • #127   8. jun 2020 Leon #123

    Man kunne også lade være med at være kritisk over noget som helst - og tror du så at der bliver fred på jorden? Jeg tror det bliver en meget farlig verden hvor dem som man ikke skal provokerer hersker.


  • #129   8. jun 2020 Alis

    Hvis der er 150.000 som springer ud fra 12 etage - tror du også det er det rigtige?


  • #130   8. jun 2020 Jeg har spekuleret på hvordan man sorterer affald i Ghettoen, nu hvor containere konstant er i brand.

    Kunne man ikke lave en afbrændings anstalt der? Så kan man også komme af med det værste affald. Det er selvfølgelig ikke halal med al den sorte røg, men mon ikke miljøministeren kigger den anden vej, nu hvor han er ligeglad med at lodse lort ud i søer, åer, fjorde, have. smiley


  • #131   8. jun 2020 Polysl jeg er selv kritisk over for mange ting og ja verden er blevet et farligere sted at leve på.

  • #135   8. jun 2020 Alis

    Du trænger i den grad til at komme og og lave noget meningsfyldt.


  • #138   8. jun 2020 alis

    Hvis der kun er 164.759 imod Støjberg så kan man godt udtale sig på danskers vegne da resten så åbenbart er for - 5,2 millioner. Så de halal hippier kan godt pakke deres bedetæppe sammen og vente i evigheder på at grundloven erstattes af koranen.

    Tænk hvis man i retssale skal bruge termen moral juridisk - så kan vi godt få retssale på hvert gadehjørne - og vi må til at bygge så mange fængsler at det vil fylde hele Danmark.


  • #139   8. jun 2020 Alis du er et stort vrøvlehovede.
    At noget ikke er forbudt betyder ikke, at så er det lovligt!

    Hvordan kan du få dig selv til at skrive sådan noget vrøvl ?

    Nogle få lykkes det ikke for, og de danner så terrororganisationer som IS (der i dette tilfælde ikke betyder Inger Støjberg) og så skal vi til at bruge bunker af kræfter og penge på at bekæmpe deres terrororganisationer også.
    Ville det ikke have været meget lettere og bedre om vi fra starten havde respekteret deres religion, hvilket vi også skal iflg. grundloven.


    Hvis du tror at andre end muslimerne selv er skyld i at nogen bliver terrorister kommer du i den grad til at læse op på shia/sunni konflikterne selv om det selvfølgelig passer dårligt i en venstreradikal hjerne at man ikke kan give vesten skyld for alt !

    Men du retter dig måske kun efter grundloven hvis den tjener dine egne interesser.

    Og det skulle komme fra dig der slet ikke respekterer grundloven overhovedet !!!

    Ja vi har i den grad ytringsfrihed og det skal hverken muslimske stenalderfolk eller venstreradikale fascistiske brunskjorter få held til at lave om på smiley


  • #141   8. jun 2020 Alis har du lyst til at trække din udtalelse tilbage eller skal vi lade den hænge i luften ?

    “ At noget ikke er forbudt betyder ikke, at så er det lovligt! ”

    Udtalelsen er nemlig bevis på at det jeg beskylder dig og fascisterne for er sandt for det er jo jer der vil bekæmpe ytringsfriheden med vold smiley smiley


  • #143   9. jun 2020 #139

    Ja, selvom det er sent om eftermiddagen, det er skrevet, så må man formode, at der er drukket af natpotten, men det er vel igen hjemmehjælpen, der har svigtet, så den ikke er blevet tømt... smiley

    Men det sker jo lidt for ofte.


  • #146   9. jun 2020 Alis

    At prædike moral overfor andre kræver som minimum at man selv har ren røv at trutte i hvilket bestemt ikke er tilfældet når man forherliger vold mod anderledes tænkende.

    Du og dine venstreradikale venner har til fulde fortjent betegnelsen fascister når ex. folk med andre holdninger skal have politibeskyttelse i jeres højborg Kbh.

    Dette gælder foruden Paludan også Pia Kærsgård, Moses Hansen, Lars Aslan Rasmussen, Inger Støjberg, Naser Khader, Glistrup og Fogh for bare at nævne nogle få kendte.

    Af de mere ukendte eksempler kan nævnes:

    “ Cafeen på Nørrebro kom for alvor i fokus onsdag, da det venstreorienterede medie Konfront publicerede en artikel med overskriften 'Naziburger: Højreekstremist åbner burgerbar i Nordvest'.

    Samme dag gik den venstreekstreme gruppe Antifascistisk Aktion (Antifa) ud på de sociale medier og opfordrede til at give restauranten dårlige anmeldelser på Facebook.”
    https://www.berlingske.dk/samfund/nye-borgerlige-kandidat-maa-droppe-burgerrestaurant-paa-noerrebro-efter

    Så længe man sympatiserer med ovenstående realiteter i vores samfund og så længe man ikke på det skarpeste fordømmer vold mod anderledes tænkende har man mistet enhver ret til at prædike moral for andre smiley



  • #147   9. jun 2020 #142 Alis

    Dårlig eksempel med kirken - for du kan blive dømt for gadeuorden - da det er et offentlig sted. -

    Det hedder forstyrrelse af ro og orden. (straffeloven kap. 15)

    Her et eksempel

    https://bit.ly/30pK0hM


  • #148   9. jun 2020 Den fiser ikke ind Polysl !

    Op i røven med love og regler, bare man ikke fornærmer det muslimske middelalderfolk smiley


  • #149   9. jun 2020 Cody

    Alis mener jo at fordi det er lov, betyder ikke at man skal følge den, hvis hendes tilhængere og hende, mener den er uhensigtsmæssigt.

    Den lader jeg lige stå lidt..

    Muslimer mener så også at loven om bønnekald er uhensigtsmæssigt når kirkeklokker må ringe og de ikke 5 gange om dagen stå i et tårn med højtalere og råbe.

    Jeg har ikke noget imod at man råber til bøn 5 gange om dagen i Langbortstan. Men Danmark er et kristen land som ikke ønsker den larm.


  • #151   9. jun 2020 bare man ikke fornærmer det muslimske middelalderfolk
    Men modsat er der frit slag som Bwalya Sørensen, der udover at gene de hvide bagerst i demonstrationen også har et sprogbrug der siger spar 2 til det vi møder her på BaBoom,
    Den korte avis har et klip med hvad Pernille Vermund må stå model til, men Inge Strøjberg er også et af hendes ynglings ofre.


  • #152   9. jun 2020 Ole S ja ytringsfriheden kan være grov men er det ikke sådan begge veje smiley

  • #153   9. jun 2020 Jeg har smilet stort af en del af de kommentar og har jo læst dem alle smiley

  • #154   9. jun 2020 Ja OleS den tykke trunte er Sku en større racist end dem hun tordner imod !



  • #155   10. jun 2020 #154
    Hun gør mere skade end gavn og deler landet i to dele de sorte og de hvide, så hun må jo også være farveblind, ja racist er hun med stort R.
    Men der er tilsynladene ingen der gider tage hende i retten for sine udtalelser, og det skal hun jo nok være glad for.


  • #156   10. jun 2020 Bwalya Sørensen har startet en ulovlig indsamling til " black lives matter." man kan donere via Mobilpay - ja der skal nok være en masse som senere finder ud af at de er blevet taget ved røven.

  • #157   10. jun 2020 Massehysteri er meget udbredt blandt venstreorienterede !

    Hvorfor nøjes med at hade hvide når man lige så godt kan hade hele verden !

    Der er vel efterhånden ikke flere på denne klode der er i tvivl om at venstrefløjen er synonym med anarkistisk pøbelvælde smiley


  • #158   10. jun 2020 Cody

    Jeg elsker de ord fra W.C. Field

    Jeg er ikke racist - jeg hader bare alle.


  • #159   10. jun 2020 Bwalya Sørensen er en elendig frontfigur i Danmark til at tale mørkes/sortes sag, mon ikke de øvrige finder ud af det, og sætter hende af posten inden længe?!

  • #160   10. jun 2020 Cody N jeg er stadigt SFer men jeg er jo ikke enig i alt det de laver jeg kan se gode ting i begge lejre og støtter stadigt Inger Støjberg smiley

  • #161   10. jun 2020 Hold da kæft... Bwalya Sørensen er sgu en fed sort rulleskøjte - som også kalde Paludan for nazilort.

  • #163   10. jun 2020 Tja den fede neger kælling får bare igen af samme skuffe.

  • #165   11. jun 2020 Lille Peter....

    Hvis mælk kommer fra køer, hvor kommer chokolademælk så fra?


  • #166   11. jun 2020 Polysl dog du løber rundt med bodil smiley

  • #168   11. jun 2020 Casio ja det var da bare sådan det kunne gøres - men tror du så ikke der er en eller anden menneskeret eller EU - FN eller anden konvention som ønsker at bestemmer over et lands lov og ret og det vil jeg gerne væde en kop the på smiley

  • #170   11. jun 2020 Hello Kitty og du ønsker ikke at klage og et sødt billede smiley

  • #172   11. jun 2020 Så du miaver bare smiley

  • #173   12. jun 2020 Streamingtjenesten Uktv, der er ejet af det britiske medie BBC, har fjernet en episode af "Halløj på Badehotellet", da afsnittet indeholder "racistiske bemærkninger".

    Så nu bliver racist ordet endnu mere udvandet i misforstået takt og tone om ikke at vise indhold som kan støde nogen. Jeg tror ikke tyskere føler sig krænket - nærmere underholdt - som os dengang.

    Episoden "Germans" menes at være racistisk fordi Cleese kommer med attituder med en speciel gang og ord som nævn; ikke krigen osv.

    Faktisk kan jeg slet ikke se noget som helst racistisk.

    Men det undre jo ingen da "Life Of Brian" skulle finlanceres sprang alle investorer fra pga. at man gjorde grin med kristne - men heldigvis kom der en som ville investerer i filmen ellers ville den aldrig være blevet lavet.

    Andre streamings tjenester fjerner også "Borte med blæsten" Med en senere beskrivelse af filmens historiske kontekst og fordømmelse af dens racistiske skildringer.

    Der er snart ikke den ting der ikke gøres til et race spørgsmål.



  • #174   12. jun 2020 Man undrer sig, for så kan de jo ikke fremover spille martyrer og fare rundt i demonstrationer, og vise deres efterkommere, hvor dårligt de er blevet behandlet, når de får alt fjernet eller redigeret?!

  • #175   12. jun 2020 Madonna

    Joda - de gemmer bare alle originaler, som de bruger til undervisning. På samme måde når man underviser på muslimske skoler - med regnestykke som 2+2=5, den sidste er for at ære Muhhhh. - samme metode bruger man også til cigaræske regning i kiosker.


  • Selvarasu S
    Selvarasu S Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #177   14. jun 2020 Hej, jeg vil dele mit vidunderlige vidnesbyrd Efter at have været i forhold til mand i årevis, brød han op med mig, jeg gjorde alt for at bringe ham tilbage, men alt var forgæves, jeg ville have ham tilbage så meget på grund af den kærlighed, jeg har for ham bad jeg ham om alt, jeg gav løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg snarere skulle kontakte en stavebeslag, der kunne hjælpe mig med at sprede en trylleformel for at bringe ham tilbage, men jeg er den type, der aldrig troede på stave, jeg havde ikke andet valg end at prøve det, jeg sendte en e-mail med stavehjulet, og han fortalte mig, at der ikke var noget problem, at alt vil være okay før tre dage, at min eks vil vende tilbage til mig inden tre dage, han kastede trylleformularen og overraskende den anden dag, det var omkring kl. 16. Min eks ringede til mig, jeg var så overrasket, jeg besvarede opkaldet, og alt, hvad han sagde, var, at han var så ked af alt, hvad der skete, at han ville have mig til at vende tilbage til ham, at han elskede mig så meget. Jeg var så glad og gik til ham, at det var sådan, vi begyndte at bo sammen lykkeligt igen. Siden da har jeg givet et løfte om, at enhver, jeg kender, der har et forholdsproblem, jeg ville hjælpe denne person ved at henvise ham eller hende til den eneste virkelige og magtfulde stavebeslag, der hjalp mig med mit eget problem. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    kan du e-maile ham, hvis du har brug for hans hjælp i dit forhold eller en anden sag.

    Elsker magi
    Tjen en god penge, eller vind et lotteri.
    Opnå succes i erhvervslivet.
    Åndelige problemer.
    Vind retssag.
    Se efter din livspartner.
    Få et godt betalt job.
    Få kontrol over dit ægteskab.
    Modtag fordel og få tiltrækning fra folk.
    Få tilbage tabte penge.
    Helbrede dig af alle sygdomme. både hærdelig og uhelbredelig.
    Løs graviditetsproblemer og velsigne dig med babyer osv ...

    Kontakt denne store mand, hvis du har problemer med en varig løsning
    gennem babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Tak for mig senere


  • #178   14. jun 2020 Hekse, troldmænd, healere, håndspålæggere, tebrevslæsere, sandsigersker, dommedagsprofeter o.lign. henvises til den psykiatriske skadestue smiley

  • #180   14. jun 2020 Hæ hæ Claus det gør sku ingen forskel når endestationen er “den lukkede” smiley

  • #181   14. jun 2020 Jeg tror ikke at man skal babbe så meget på den kødfløjte, det kan være farligt.

    Han skulle hellere kontakte hende den grøndlandske luder på e-mail: akasut@gr


Kommentér på:
Inger støjberg.

Annonce