{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Gratis tandlæge. {{forumTopicSubject}}

Jaa de fleste tænker ÅH GUD men dem er ikke har problemer med bisserne + penge nok ryster på deres hoved.
Men det er nok kun til den dag de selv står uden midler og skal havde ordnet bisserne og er ret sikker på at der vil være rigtigt mange penge at sparre - det koster bare kassen i første omgang - besparelserne vil komme med en god tandhygiejne da jeg tror på at mange sygdomme psykisk som fysisk kommer fra munden og tænderne.
Og syntes at huske at jeg har hørt at flygtninge der kommer til Danmark får en blanco check til både det ene og andet - men det var nok en gang i fortiden.
Og jeg må også sige at jeg godt kunne bruge en håndgranat så min mund blev ryddet eller en cementblander så min fortand kunne få en fyldning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gratis tandlæge.
  • #1   14. jul 2020 Der er nok ikke nogen i vores alder der ikke har eller har haft problemer med bisserne Leon.
    I mine yngre dage ordnede jeg tandpinen med vatpind og saltsyre fordi jeg ikke havde råd til tandlægen.
    Det har medført et par mellemrum i stakittet, men da score tiden er overstået generer det mig ikke synderligt smiley


  • #2   14. jul 2020 Cody N griner jeg har nok et par der bør laves og som jeg skrev for x-antal tid siden gik en af mine fortænder itu på det nærmeste imens jeg sov og nu vil jeg tro at jeg kunne lave et støre lydshow med det manglende stykke og nej jeg skal ikke ud og score men derfor ser jeg da gerne at stakittet ser pænt ud på frontsiden smiley

  • #3   14. jul 2020 Nu har udsatte i mange år kunne få tandlæge hjælp gratis via en udkørende tandlægeklinik som holder til forskelle steder -

    Kommunen kan også i flere tilfælde give til en enkeltydelse til gebis. >Her kan man få hjælp af forskellige kommunale medarbejdere som hjælper folk igennem lov junglen.


  • #4   14. jul 2020 Polysl ja men jeg kender nu en del der godt kunne bruge noget tandlægehjælp spæder du så til og en udkørende tandlæge så er jeg klar - men sådan sag har jeg nu aldrig mødt smiley

  • #5   15. jul 2020 Leon

    Vi har flere socialrådgivere i familien - så den er god nok, samt at folketinget har afsat 40 millioner(2020) så udsatte kan få lavet deres tænder.

    Og stadig kan man ansøge kommunen om en enkelydelse til tandbehandling - du kan jo selv prøve at snakke med kommunen da du gerne vil have lavet dine tænder.


  • #6   15. jul 2020 Polysl det vil jeg prøve og en god ide smiley

  • #7   15. jul 2020 Jeg fandt det her.....

    Kit Prusse
    socialrådgiver.
    40227796
    mail: kitp@odense.dk
    tlf. tid 8.30 - 13.00

    Dog er hun for odene området - men måske hun kan hjælpe dig videre til nogen i dit område.


  • #8   15. jul 2020 Polysl super og tak for info smiley

  • #9   15. jul 2020 Da mit spisestel blev så dårlig, at der knækkede en tand, bare jeg spiste et stykke franskbrød, fik jeg tandlægen til at rykke resten ud. Der var ikke nogen tilbage, der ikke var borede.

    For 11.000 kr. fik jeg en hel mundfuld nye tænder. De er gode til flæskesvær, og går det galt, sender jeg dem til tandsmeden med fragtmand. (Jeg vil ikke bruge posten, for så kommer jeg til at undvære tyggemad i to uger)

    Så jeg kan sige, at jeg har kun mine egne tænder: - Jeg har selv betalt dem!


  • #10   15. jul 2020 alle mine tænder er tyske..Men de kan også tale dansk. smiley

  • #11   16. jul 2020 Busmann ja men så havde du jo råd og det er sku da dejligt - men der er mange der ikke lige har 11.000.kr og mit gæt må være at du har købt dine bisser i netto smiley

  • #12   16. jul 2020 Polysl godt du selv skrev at de kunne tale dansk eller var jeg kommet med den kommentar smiley

Kommentér på:
Gratis tandlæge.

Annonce