{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.588 visninger | Oprettet:

K
K
Tilmeldt:
1. jun 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 75 Svar: 1.485

Facebook sider? {{forumTopicSubject}}

Sad tilfældigvis lige og kiggede lidt rundt og stødte på en der tilsyneladende var gået amok med "synes godt om"-knappen...

Here we go - 596 sider!

"rør min mad, og jeg DRÆBER DiG!, Faxe Kondi, Letsdrink.dk, Hvad jeg ikke dør af gør mig stærkere, "Jeg magter det ikk'!!", Vi elsker når Rasmus fanger dyr i paradise hotel :D., Man kan ALDRIG have for meget tøj - kun for lidt skabsplads :-), Jalousi er ikke angsten for at miste, men angsten for at dele.., "MOOAR, jeg er sulten!".."så tag dig noget rugbrød" .." jeg er ikke sulten", For alle os der tit siger ting der overhovedet ikke hænger sammen., Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?, "Den sang er gammel!" "det er din mor også, men du lytter stadig til hende", nogen gange hvor man bare står og tænker * kæft hvor er du falsk*, Hold Kæft.. og lad mig snakke færdig!, Taylor Lautner, Kinder Surprise, adidas Football, Stop dyremishandling, Cocio, Alkohol, Penge, ? Sæt pris på din mor mens du har hende ?, selvom vi tit skændes, elsker jeg dig stadig., jeg hader når vi skændes! :'(, Hvis en mand har sagt dette til dig efter sex, er du dårlig i sengen, Hvis du ser bryster på dette billede er du SEXAFHÆNGIG, vil du gerne dø?! ....... ``nej`` så hold din kæft!!, Okay? hvad gik der lige galt ved din fødsel?, Hej. Jeg er sød. Du er sød. Skal vi være søde sammen?i:'., Du ligner en der godt vil scores! ;-), Det sagde hun også i går, For dig vil jeg gøre alt! <3, Frisør salonen Delgados, Din Køreskole, Hvor er du dog barnlig! Bliv dog moden, Nordstranden, Kerteminde, Bøje og Piotr, Jeg Elsker Rejser, 2 sek. jeg skal lige græde.., Seriøst?!, Hov hov, din frækkert, Du er så fræk, så fræk jeg kunne. . . . . argh, for privat., Meget modent, meget modent., Stille og roligt, mand, stille og roligt., Ja det er godt du. HEJ, Ahahahahahaha. seriøst, gå., Rolig nu Mulle, Hvad snakker du om?, selvom jeg ofte disser dig, så ved du jeg holder af dig., SÅ LUK DOG FORHELVEDE KÆFTEN NÅR DU ÆDER!, Gammel nok til at se at det er forkert, ung nok til at gøre det alligevel:D, Det ik' held, det skills!, SÅ LAD VÆR MED AT FORTÆLLE MIG DU HAR EN HEMMELIGHED NÅR DU IKK MÅ SIGE DET, "hvor er du henne?" "IM IN MIAMI BIIITCH - Ej slap af, er hjemme, Du har flotte ben, hvad tid åbner de?, det er synd du er så dum for du er ellers ret lækker., En ægte kæreste, er en der ikke vil bytte dig med nogen anden! <3, Når man er fuld, burde ens mobil sige, "Er du sikker på du vil sende denne SMS?", Hvis du ikke kan ordne det med Gaffa-tape, har du ikke brugt nok!!, Roser er røde, violer er blå, du smider tøjet og jeg kigger på, Du minder mig om ham den kendte. Ham der. Shrek, der var den, For os der tør gå uden makeup! ;), Vi har alle en veninde, der ikke kan indse hun er lækker., hvor er du dog sød, Du er så G, at du næsten er H., Du er sød nok, bare ærgeligt du er sjællænder, gider du ikke godt og holde din kæft nogengange??, ""Jeg er single, fordi du er grim!. Men jeg kan leve med det!"", Jeg er single, og jeg nyder det!, "biiiib"biib. uuuh hvem er det :D.. Eej ikke dig, LAD NU VÆRD MED OG SKRIV!, Jeg er ligeglad hvad vi laver, vil bare være sammen med dig., Før du giver slip, så husk hvorfor du holdte fast? i;, Du' så fin, Du' så flot - Jeg ku' dig godt, "I wasn't that drunk" "Dude, you were in my wardrobe looking for Narnia", du da sød må jeg bide i din numse? :I, Nå så det er sådan vi leger ;)?, Hvis nogle spørg, så kender jeg dig ikke, Jeg føler at der er seksuelle undertoner i den sætning, Jeg er ældre end dig, du skal adlyde mig, Hvis dumhed gjorde ondt, ville du skrige dagen lang, Nok er jeg et fjols når jeg er fuld, men du er et fjols når du er ædru., Vi har alle en ven der smider tøjet når han/hun er beruset ;-)., Kærlighed starter med et smil, vokser med et kys, ender med tåre., Øh, okay. Tak for info?, I LOVE YOU! i;, Alle dem der har "E" eller "A" i sit navn er smukke og lækre, Du skal ikke tro, du er så meget bedre, bare fordi din mor hedder Susanne., Hvis din pik var ligeså stor som din mund, ville jeg måske blive imponeret!, Du er jo kraftedeme dummere end en dørmåtte, Der er 6.697.254.041 mennesker i verden, men jeg vil kun ha' dig, SLAP AF!! SÅ ER DU HELLER IKKE SEJERE!, Gå ud og led efter dit liv. Jeg tror, det er blevet væk., Nej til moskeer i Danmark!, Sove længe, jeg tilgiver dig, men jeg glemmer det aldrig. ! :/, Hader når man venter på at folk svare, og så har man glemt at trykke send!, Dengang jeg var barn eksisterede der en "25 øre"!, Når jeg taber "Det jo bare et spil" Når jeg vinder "HAHA In ya face, taber", Taber, tænker man så bare.., Fuck, du' flabet, Du er nu stemt ud af Igloen! Giv mig din fisk., Hvis din seng er i stykker.... er der plads i min., Jeg håber du har det lige så dårligt som du ser ud ;-)., Du er bare misundelig :-D, du ligner en der er blevet trådt på 8 gange af en lyserød pony, Du min hund. Adlyd mig., Haha, det må være din spøg, Nogle bliver tabt som baby. Du blev smidt ind i en mur., gå ud og leg på motorvejen., Nej! jeg ved ikke hvorfor jeg hader dig, men der er noget ved dig, Øv lever du endnu, Du er sød nok. Bare ærgeligt, at du er grim., aldrig fortryd noget der fik dig til at smile., Der er 6 milliarder mennesker i verden, og alligevel kan jeg ikke undgå dig, Ku' godt - må ikke, vi er seje sammen, uden mig er du nederen, du ændrede mit liv., jeg troede jeg selv var blank, men så mødte jeg dig, Døm mig ikke på rygter - det siger mere om dig, end om mig., Du er da lidt sej idag?, Skal du være Flabet?, Tillykke du er en player. Vær stolt! Der findes kun få svin som dig., Hellere brække sig, end at trække sig., AHAHAHAH. Du skulle seriøst ha' set dig selv!, Jeg KAN selv.... nej jeg VIL selv .... nej okay HJÆLP!, Sh*t der er nogen jeg kender .. Jeg går en omvej!, ej kan du huske dengang vi....HAHAHAHAHA...... vent, du var der ikke I;, Hvorfor skal du være så lækker?, Jeg lyver ikke! jeg kan bare ik lade hver med at smile når du kigger på mig, Årh for fanden.. mente det jo ikke på den måde. :S, "AV for helved!".."Gjorde det nas?".."Ja hvad tror du selv GIGANTSPASSER!?", Måske, Robert Dølhus, Du giver mig ondt i nakken -hvordan? -Jeg ska hele tiden kigge ned på dig, Ja og du er tyk, Jeg elsker når du bliver distraheret af min sejhed, "Jaja, du vil bare i bukserne på mig", fuck det gik i stykker.........arh ba rolig det..GAFFATAPE, Du er så dum at du kunne blive kørt ned af en parkeret bil, Du er grim! Gå din vej og skyd dig selv, Jaja du er dygtig. Kom så?, Hold nu kæft du snakker hele tiden, "VIL DU SLÅS?!" , - Ja jeg ville gerne slås med dig, men Dværgkast er forbudt (;, når du begynder at savne mig, så husk på at det var dig der skubbede mig væk.., Ej prøv og se der er en abe smiley nårhh det var bare dig :(, undskyld, er det bare mig, eller ser jeg lidt for smart ud til det her sted?, Jeg ved jo godt du vil ha mig., Alle dem der hedder Mathias, er homo osv., kæft, hvor er jeg egentlig awesome!, Har du Fnat eller hvad??, "jeg boller dig tyk!" genialt! :D, Du vil altid være en underlig en, jeg fatter ikke en meter og NEJ du skal heller ikke ringe til PETER, Her er 1 krone, KØB DIG ET LIV!, Grr..., Hver gang man ligger helt perfekt, mangler man ALTID noget!, "Det kan godt være, at jeg er lidt fuld ligenu, men...", Du er mælken i min ko (Jysk scorereplik), Du er virkelig mærkelig, okay har jeg spurgt dig? Nej godt så luk røven, Løbet tør for replikker kælling?, farvel, OkOk. Slap af, Hej søde, vil du med hjem og se min samling af pokémon kort? :i, Dine forældre gjorde det sku godt :p, jeg kan desværre ikke idag. min kat skal føde hvalpe., DU DØR !!!!! DU DØR HERRE MEGET, omg what a babe., jaja, bare fordi jeg er sejere end dig?:D, Når Mongoler ser dig tænker de ''hvem er den spasser?'', JEG HAR INGEN VENNER Å MISTE - IKKE KJØR I FYLLA!, Jordbær. :D, Stop volden mod kvinder, Du vil måske gerne dø eller hvad ?, kan du få de shorts der lidt længere op i skrævet trunte?, Hvordan er det muligt, at du er single?, Søde skat? min enhjørning er lilla, med gule pletter, så FUCK AF, Du er sær.. Men jeg kan nu godt li' dig alligevel?, Når du ser mit karakterblad, kalder du mig ikke BLONDINE mere!, Jeg elsker når mit sengetøj dufter af dig, Jeg er ligeglad hvad du synes - HAM HER ER LÆKKER!, Det er hårdt at være lækker, men der er jo nogen der må tage tjansen :), Ro i trussen, trunte ;), Okay. Er du så sej nu eller hvad?, SERIØST! Fat det nu! Du er skide Irriterende!, du er lidt sød <3, Hvem har sagt, at vi er venner?, Du er godkendt, Du skal lige holde kæft., Det er fint nok at være retaderet, men du er lige i overkanten., Det er lige meget hvornår jeg går i seng.Jeg vil stadig være træt om morgen, Da jeg gik i børnehave ville jeg i skole, nu vil jeg i børnehave. :), Næste gang du prikker, skal vi knalde, Du er så klam, at jeg opkalder min lort efter dig :D, STOP MED AT SNAKKE MENS JEG SKRIVER! - hvorfor? - Fordi jeg kommer til at skrive det du siger!, "Hej!" .. "Hej?" .. "Hvem fanden var det?" .. "Bar' endnu en fan"(-;, JA! og jeg er pisse ligeglad, så luk røven!, Næste gang du prikker mig skylder du mig et kys, Skal du have tæsk med en havelåge eller hvad er det du står og siger?, Når jeg ser dig tænker jeg "Skank" :D, Du er så dejlig! Hvordan gør du? :-/, Smuk, sød og lækker. Nå nok om mig, hvordan har du det?, ååååååh.. du er simpelthen så .. forbandet dejlig, kys mig nu :I!, jeg tror aldrig at du ville kunne forstå hvor højt jeg elsker dig i; <3, Tænker på dig hver dag <3, Tak vind, du har voldtaget mit hår, Kan den her abe få flere fans end F.C. København?, Til minde om Izabella Tea Rasmussen, "Jeg er ligeglad med hvordan dit hår sidder vi skal gå nu", Jeg stalker dig ikke, jeg elsker bare at se på dig., ''Jeg ku godt'' Ja, men jeg fucking gjorde det!, JEG GØR HVAD JEG VIL OG HVORNÅR JEG VIL DET.. hvis min mor siger det er ok., Helle Thorning-Schmidt, Er du lidt pige sur? I:, Føler mig som en ninja når jeg taber noget og griber det, Din mor betaler mig for at være din ven., Du ser godt ud, men du ville se bedre ud i min seng :i, Ole Henriksen DK, Jeg elsker når du smiler til mig!, Ulla Henriksen, Bouncing Balls, Det skal du jo sige ;).., Barack Obama, Jeg er under 180 cm.., at sove længe, Rigtige mænd er IKKE utro...!, Jeg elsker ferie!, drop rygterne når i ikke engang ved om det passer., så sig dog forhelvede sandheden for jeg finder jo ud af det på et tidspunkt, Solskin, KÆRLIGHED, Kræftens Bekæmpelse, Skævt, DC Shoes, Monster Energy, Red Bull, Converse All Star, Converse, Puma, Lacoste, adidas Originals, Nike Football, PlayStation, Pringles, Ferrero Rocher, Jeg har ingen respekt for mennesker der sætter sig påvirkede bag rattet, Gid jeg kunne ringe til alle mine ting, som der bliver væk?!, Tænk hvis vi aldrig havde mødt hinanden?, rigtige drenge tør sige til en pige, at hun er dejlig!<3, Man dropper ikke vennerne for en skide kæreste!;)., Mr. Bean, Casper Christensen, Ta' mig som jeg er, eller la' mig være!i;., jeg HADER små 12årgie piger som tror de er 16 -.-, Bianco Footwear, BRANDOS.dk, KC Kontrol, Munkebo, All in One, Jeg elsker dig! Jeg ku spise dig som du er! Alt ved dig er bare godt!! Du så lækker, frisk og bare li i min smag!! JEG ELSKER KAGE! ?, KiMs Chips, Selvom du er retarderet, elsker jeg dig stadig, Der er 6.697.254.041 mennekser i verden, men jeg vil kun have dig, Almindelig folkepension til alle ministre, så de véd hvad det vil sige at være pensionist!, Se hvordan razz fra mgp 2002, ser ud idag., hvordan kan det være at min hjerne lukker ned, når det gælder matematik?, Google, Du er liiiidt dejlig en gang imellem ?i:, Top 10 værste Photoshop FEJL!, Jeg er glad for alle de nye mennesker jeg mødte i 2010 (; ?, 16 gode grunde til at dyrke mere sex, Bare tal bag min ryg, men nu du er deromme, kan du jo lige kysse min røv ;-), Tour de fiss', Du helt væk jo! :D, jeg kender en med det sødeste smil <3, "Nej, jeg er ikke døv. Jeg ignorerer dig bare...", Hindbærsnitten, Jeg hader at skændes med en person jeg virkelig holder af!<3, Støt Tissemanden, Gør det du har lyst til og op i røven med hvad andre synes!, Jeg er ikke dum, jeg forstår det bare ikke! ;D, Seriøst, styr dig?, Kære seng, jeg er ked af, jeg forlod dig i morges, kan du tage mig tilbage?, "Hvor du dum!" - Ja undskyld, men magter ikke at tænke logisk lige nu.., Mhh, du er lige noget for mig! i:, Støtte til blinde danskere, Very Important Models, Pirat TV, man ved ikke hvad man har, før man har mistet det, Sunset Boulevard, Oreo, Støt Brysterne, pizza Capri, Når jeg kigger på dig, tænker jeg bare "fuck du er klam", jeg hader når der en klassekammerat der minder læreren om lektier!, YouTube, Best Friend DK, Slemme, Slemme Piger, Frække kostumer, H&M, Megan Fox, The Voice, Britta og Claus, Joey Moe, Viasat-nisserne, Mælkesnitter, Fernando Torres, SOOOOOOOOOL!!!!!, The Twilight Saga, Cristiano Ronaldo, Spain, - jeg glemmer aldrig den tid vi havde sammen s; <3, Farsan ringer: "Är du 1 svart" "Ja" Så är man blå ;pPppPPpPPPpPP., Farsan ringer: "Kan det paneres?" "Ja" Ocksa kan det inte ;pPppPPpPPPpPP., Afhængig af musik, Mick Øgendahl, Jeg elsker mine unger, Benægt benægt benægt !, Morten og Peter, jeg står op ad sengen om 10 sek. 1-2-3-4-5-6-7-8-9-9-9-9-9-9-9........, .jeg villé ønske jeg kunne spole tiden tilbage og nyde tiden med dig smiley <3, Når jeg keder mig, kigger jeg i køleskabet., Det er svært at ignorere dig, men du fortjener det... svin, Fuck alt - jeg drikker mig i hegnet!, Roser er røde, violer er blå! Smider du din BH, kommer pikken op og stå!, - Værdsæt det du har idag, måske har du det ikke imorgen.., jeg er en bandit (-;, "Ja, det' godt du.. Hej!", for alle os der starter fremtidsplaner med "når jeg engang bliver rig...", For os der hader Når andre siger "LOL" :P, 2012! FIND OUT THE TRUTH!!, The letter Q is like the letter O but with a boner., Blå øjne er smukkest!, Lys i Afrika, du spiller kun dum foran drengene for at få opmærksomhed!, Respekter drenge der rækker f**k!! Det er det eneste de kan få op at stå!!, ...» Hvorfor sove med tøj, når man kan sove nøgen &' have det sjovere :P, FRÆKKESTE scener på Paradise Hotel!, Jeg holder mig kun til min Kæreste, The Piercing That Made Her Famous. Ya Gotta See This!!, Se Sidney Lee's nye look!, Du ligner min 5. kæreste på en prik! -Hvor mange har du da haft?? -Fire :D, This is the funniest break up ever. MUST READ!, "Dude, you're singing the wrong words" " No i'm not because I'm making a remix", Bitch Fight!!, "Ellers dør baby" (;, Mor (4 mistede opkald) Wow, jeg har problemer nu..., Hellere tre stjerner på salamien, end tre salamier i stjernen, smiley 10 ting der er tegn på at du er forelsket <3, Jeg Kan Alt Når Jeg Har Drukket :D, Okay. Vi har 50 fælles venner, Men hvem fuck er du ?? :O, Things Men Shouldn't Say After Sex, Rigtige sjove ordsprog, Channing Tatum, Marry me?, Kysse, Min skole har det mest nederen toilet!, "ER DU KLAR?!" "JA!" - KLAR, PARAT, START - "EJ, PRØV LIGE AT VENT LIDT!", SE AMALIE FRA PARADISE CHOKERENDE HEMMELIGHED!, Mors Mad, Lad vær med at være så sød når jeg er sur på dig! :], hold nu kæft kælling ..., Se hvem der er blevet INVALID fra Paradise Hotel 6!, Jeg elsker når du skriver eller ringer <3, AFSLØRING: Man kan lære at score piger (piger ingen adgang), For os der elsker pizza slice efter byen :D, 10 Ting mænd ikke bør sige under samleje, Os der hader at gå ud, af et varmt bad., If You Cry, I Cry .. You Smile, I Smile.. You Jump Off A Brigde .Have Fun, Hvis du beder mig om at holde din drink, SÅ DRIKKER JEG DEN! :), Alle siger skønhed kommer indefra... Typisk mig at blive født med vrangen udad. ;), Jeg kan alt - Men jeg gider bare ikke ligenu., Du vil ALDRIG gå på MacDonald efter du har set dette!, Hemmeligheden bag hvorfor drenge giver kvinder deres jakke?, Jeg elsker dig, for den du er. :i <3, Kære 12-årig – bare fordi du ryger, så betyder det ikke, at du er sej!, LEGENDEN der skrev dette brev til sin kæreste, "De tænker kun med lille fjabbelabbe" .., Tror du på kærlighed ved første blik eller skal jeg gå forbi engang til.,, Damn du er hot:]<3, jeg elsker at grine af andre folk hvis de griner sjovt! (:, vil ha dig og kun dig.., 3 hemmeligheder folk med eksamensangst burde kende, Jeg kan score hvem jeg vil :D, Hvorfor forandrede du dig? smiley <3, Jeg hader at du har magten til at såre mig., Da jeg var ung, havde vi ikke internet på vores mobiler – VI HAVDE SNAKE!, Se hvorfor du ikke skal være Ven med din Mor på Facebook!, Piger skal kun have hår på hovedet!, jeg er ikke sur, jeg er bare skuffet., Piger og drenge kan godt være gode venner, uden at være kærester!! <3, Prik mig én gang til og jeg brækker din finger., Neeeeej mor! vi er bare venner.., ØL Vs. Mokai. (denne er for ØL), jeg hader at cykle i modvind!!, Spiseforstyrrelse? Gu' vil jeg ej forstyrres, mens jeg spiser!, Os der ved det meste om hvad folk går og laver, fra face book d;, deviantART.com, Du er dejlig når du smiler !, Jeg ku' godt!, JEG ELSKER AT FESTE!, DAAAAMN, Så du den røv der?!...:D, alle de hotte, frække og vidunderlige starter med: E, K, J, L, M, S, W..:D, Sommer, grillmad, og en kold øl!, I dont care how old you are, if you dont respect me i'm not respecting you, Jeg hader når jeg næsten sover, og så får jeg en sms! -.-', Jeg ville ønske at jeg var bedre til at sige nej ..! :/, Se nu.. Nej nu.. nu .. nu.. NEEJ FORHELVEDE, DU SÅ DET IK!, Drenge i fodboldtøj! <3, Ich love to blande sprog together når jeg snakker :D, I Børnehaven Var Det Sejt At Have Plaster På!, VENNER der gør en forskel, "BLIND VEJ." -tsk, løgner! Jeg kan sagtens komme ind igennem de buske der?, Lets have a party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At your house, Jaja jeg kommer nu, jeg skal bare liiige....., Når jeg er stædig længe nok, får jeg altid min vilje.. ;), DU ER PINLIG MOR!, Det første jeg gør om morgenen, er at kigge på min mobil., "det er svært, at være 11 år.." - tsk, det bliver sværere endnu krumme.., "BLIND VEJ." - Øhh jaer?!! veje har normalt ikke øjne?, OS DER ELSKER STEGT FLÆSK MED PERSILLESOVS, lægen siger: "alkohol er din fjende" jesus siger: "elsk dine fjender", "Han er lækker" "HEY! MIN VENINDE SYNS DU ER LÆKKER!" "jamen tak for lort!", Kan danskerne nå 100.000 fans før svenskerne ?, pas på din familie du har dem ikke altid . .!, DESIGNER BAZAAR, Jeg slog dig ikke, jeg gav dig en high-five i ansigtet :), "Hejsa!" .. "Heej?" .. "Hvem var det??" .. "Jeg ANER det ikke!", Hader når jeg vågner, som den første og alle andre bare sover, Drenge skal være forelsket i pigen, ikke i hendes krop!, My brother has the coolest sister EVER., Duften af dreng! <3, Hader når jeg modtager en sms og ikk kan huske hvad jeg skrev til personen!, Det hele ville være meget lettere hvis jeg kunne læse dine tanker., Jalousi er ikke angsten for at dele, men angsten for at miste., Os der elsker lugten af BENZIN!!, for alle os der hader brønby if, Hvis jeg fik 1 kr for hver gang jeg tænker på dig? Ville jeg være millioner, Selvom du er pisse irreterende nogen gange, så elsker jeg dig. <3, JEG ELSKER NÅR DU KALDER MiG PRiNSESSE!:I<3, I always wonder what I look like from someone elses eyes., Hi, I'm a Goldfish! I have a 3 second memory spa..Hi, I'm a Goldfish!, girls just wanna have fun :), 'BEAUTIFUL' is such a better compliment that 'HOT', Det tager 5 min at rydde op, men min com ville bare have mig lidt længere!, »' jeg hader når drenge, spørger om jeg ikke flasher på cam?., Jeg fylder glasset helt op med vand, drikker halvdelen og hælder resten ud!, Dem der sagde som lille, i gynger i kæreste gang.! HAHA:D<3, "Mor?.. Mor?.. Mor?.. Mor?.. Mor?.. Mor?.." HVAD!? "Ligemeget.. Du er sur", Jeg skruer helt op for musikken når jeg er alene hjemme :D, luk... jeg gider ikke hører på dig!, Det sekund hvor man tænke, hvorfor sagde jeg lige det...?, jeg elsker dig højere end du tror!:*, Hvis alle bare var så glade som Ole Henriksen :D, jeg kan godt li dig.<3, ..gå væk, gå nu væk, GÅ SÅ VÆK!!!, jeg HADER når chat historien forsvinder !!!!, "LA LA LA LA LA LA LA LA" I can't hear you!, Den kildende følelse i maven ved tanken om dig.. <3, Jeg hader sms´er hvor der bare står "OK"...!, "OH, I GET IT! " ( Teacher walks away ) " Dude, i STILL dont get it", Os Der Griner Af Platte Vitser, Uden At Tænke Over Det.. xD, NU DU BANGE! Men vi skal længere ind, vi skal helt ind i sindet!, JEG KU' GODT! smiley sove en time mere :I, Hvorfor er du så jaloux når du ved det er dig jeg vil have?? <3<3<3, Dit smil gør mig glad<3, '' Hvad får jeg hvis jeg gør det '', Ja, jeg snakker fynsk, men det er fandme charmerende :D, Accepter mig for den jeg er!!, Hvad? Ikke noget! Jo, hvad sagde du? Det ligemeget. JO FORTÆL MIG DET!, For alle os der ikke vil miste kontakten efter 9 klasse. :(, Du er som en stjerne, så smuk og klar.. MEN SÅ FANDENS LANGT VÆK? :/<3, Jeg savner det venskab vi 2 engang havde sammen., Piger vs. drenge - Hvem kommer først til 100.000 (pigernes side), Min Diller Er Min Herre, Kvinde? hold mund og kend din plads!, for alle der elsker at synge i badet, Danmark kan nå 1 million fans før de andre lande., "Mor må jeg?..." "Spørg far!" "Far må jeg...?" "spørg mor!!", mit værelse er ikk rodet jeg har bare mit eget system, MANGE ALVORLIGE TING KAN JEG TILGIVE, MEN JEG GLEMMER DET SJÆLDENT, For os der synes mænd er sexede i arbejdstøj !, For os som mener ''jeg elsker dig'' er store ord, Jeg dovner ikke. Min dyne har bare spist mig og jeg kan ikke komme ud., jeg hader når min diller er for stor til bukserne ih altså ):, Slå mig hjem ÈN gang til i Ludo, og du vil fortryde det!, Jeg ville ønske jeg kunne kysse dig ligenu I:, FOR ALLE OS DER GRINER, NÅR FOLK IKKE KAN SYNGE I X-FACTOR..., alle os der har trukket i en dør, hvor der stod skub!, Jeg elsker når du skriver til mig, hva skulle drenge gøre uden piger :D, I himlen er der intet øl - Derfor drikker vi det på denne jord!!, Alle os der ikke vil op i tysk mundtlig prøve!, Jeg kigger på uret, MEN glemmer og se hvad klokken er xD, JEG smiley POSITIVE MENNESKER, du er ikk en man glemmer i:, Alle dem der ikke ved hvordan en havfrue tisser ?, Min mor er heldig, at hun fik mig :D, jeg er så glad for at du kom ind i mit liv. håber aldrig du går igen.<33, Danske Film holder 100%, Patrick skal tilbage på Paradise Hotel!, For alle os som er tosset, og elsker det! :-D, Man kan ik leve uden tyggegummi smiley (-: smiley :-), Jeg kender en der hedder ... -Ja, og jeg er ligeglad!!, Vi elsker når mor betaler, eeelsker at blive nusset i håret?(:, Os der tager sokkerne udenpå bukserne smiley !!!!, Den 13-årige der tog 20 mødomme, 43 ting en pige ville ønske hendes kæreste vidste., Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen .., Påskeharen, 1 venneanmodning, 0 fælles venner. - hvordan fanden har du fundet mig???, ??pu???o ???i??s np u?p?o?? ?ip li? ??is li? ??? ?o 'u?? ?ilq, OdenseAssholes, For alle os der elsker vores søskende <3!, For alle os der ELSKER at shoppe !! (Y), hvorfor findes der ikke en fortryd knap i det virkelige liv?, Anders "Anden" Matthesen, Jeg hader modvind!, Brumbass, Uffe Holm, Gratis tatoveringer - Ja tak, Kvinder vs. Mænd - Hvem kommer først til 200.000 (kvindernes/pigernes side), Gul bil!*... Av for fanden -.-', Hvorfor går alt galt, når man skal skynde sig mest!, Lover of the day, Hvor Liderlig Er Du I Dag?, Blemanden - Infantilist på den fede måde, Jeg hader når læren stikker røven op i mit ansigt for at hjælpe en anden, Jeg troede så meget på dig, men så svigter du mig bare :-(, De fleste har et billede af deres idol... Jeg har et spejl! :D, ? + ? = 6, How to make a guy smile ? ?, Jeg kigger på min mobil 24/7 fordi jeg håber på at du har skrevet i; ?, hop i skraldespanden drenge!, For os der tit tænker : lige om lidt slår jeg dig i ansigtet, Skørhed, For alle os der hader når piger er sure!!!, Kan ikke lade være med at græde når mine veninder græder, I will have sex on my first date, Jeg hader utroskab!, Alle os der tænkte "F*uck!!!?" da det sneede den 20. april 2010!, DU ER SÅ LÆKKER, AT JEG KUNNE SPISE DIG !, jegorkerdetikke.dk, Jegg harr skkkrevet ddfet herr m,eed miin pæik, Gratis tandlæge - Betales over skatten, Tag de syltede agurker ud af burgerne på McDonalds!, for alle os som forsøgte at grave os ned til kina da vi var små, Vi vil have "Bliv fan" tilbage!!!!, dig, Vi vil have "Bliv fan" tilbage!, Kære Matematikbog! - Bliv voksen og løs dine egne problemer!, du alt for dejlig smiley :i, Life is hard. Let's go shopping! :), Jeg læser gruppens navn, jeg griner, trykker "bliv fan" og ser den aldrig igen., Jeg elsker at vågne op til en besked fra dig, så ved jeg du tænker på mig, jylland vs fyn hvem når først 50.000 fans (fyns side), Alle os der mener at fanta exotic skulle komme ud af vandhanerne., DU BESTEMMER IKKE OVER MIG!, Man er ikke en rigtig fynbo hvis man ikke er ob fan!, Hvis det er sundt at grine... Så har jeg en meget sund livsstil :D, Jeg er simpelthen altid så uheldig.., Isterninge leg ;D, hvorfor skændes, når man kan kysse?, Spar på vandet... BAD SAMMEN!, Hyper? Hyper er goodt!! LALALALALA :D, "Hvad er klokkken?" - "Kvart i..." - KVART I HVAD?!? -_-', Jeg er ikke lille - det er dig der er stor!!, For os der ikke kan holde masken når vi skal., Hvad snakker du om det har jeg aldrig sagt, Ja, jeg er tosset... Men du kan li' det! :D., "jeg er ikke dum!? jeg tænker mig bare ikke altid om", jeg vil så gerne skrive til dig.. men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive?"

For satan der er mange total ligegyldige imellem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook sider?
  • #1   31. jul 2011 Der er kun 594 sider i dit^..

  • andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 234
    #2   31. jul 2011 Min kammerat har 834 sider han har synet godt. 500 er ingenting smiley

    Bondi Beach, Football Quarter, Tirana, Goa, Din mor, Aflyste moduler, Northern Lights, Faxe Kondi, Letsdrink Esbjerg, Red Bull, Chips og dip, "MOOAR, jeg er sulten!".."så tag dig noget rugbrød" .." jeg er ikke sulten", Pacha, Simon Talbot - officiel side, Somersby, Morgan Freeman, Kinder Surprise, Steve-O, Tuborg, Lipton Ice Tea, Charlie Sheen, Leo Messi, Coca-Cola Zero, adidas, Dumle, Stop dyremishandling, Hugging, Jim Carrey, Wentworth Miller, Stewie Griffin, Jason Statham, Al Pacino, Zidane, Chandler Bing, Ice cream, Green tea, Yeni Raki, Sleeping, Casper Christensen, Pizza, Bacon, Music, Tama Drums, Marc Jacobs Intl, Mike Tyson, Mr. Bean, Miami Ink, Burger King, Glædelig Julekalender, Capri-Sonne, KIDD - UOFFICIEL FANPAGE, Jesper Sørensen, Tour De France drukspil, Beskidt Jan, Surprise at a soccer game, "Grenade Whistles", Oddset, Mind Your Money, I am Happy Because i Promise you, Happy Club, I love Pets, BabyStar: Kian, Haywire, Den Engelske, Fredericia, Alt til forfesten, R.I.P Malene Bentsen, Bernhardt Natklub, Karneval i Aalborg, Fitness World, DJ Pauly D, UEFA Champions League, LEJELEJLIGHEDER I ÅRHUS, Zederkof A/S, Margrethe Vestager, Gå af, Birthe Rønn, HARDCASA.COM, Diskotek ONE, Fredericia, Se hvordan razz fra mgp 2002, ser ud idag., ONE Fredericia, 24 ting der ikke burde være sexede - men er, Denzel Washington, Tour de fiss', Only Fight Videos, Prikmig.nu, Manager Mike, Anders Lindegaard - Den Danske Fan Side, Jersey Shore, Ali Hussein Salman, Paul Scholes, TV3+'s Officielle UEFA Champions League-side, Lille fugl faldt død om, Hårdt at føde? Så prøv at spille CSS når det lagger, Manchester United, Adventure Heart, Per Krøldrup som VM-favorit på Danmarks landshold, Simon Kjær som VM-favorit på Danmarks landshold, Simon Poulsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Stephan Andersen som VM-favorit på Danmarks landshold, Søren Larsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Thomas Enevoldsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Thomas Kahlenberg som VM-favorit på Danmarks landshold, Thomas Sørensen som VM-favorit på Danmarks landshold, William Kvist som VM-favorit på Danmarks landshold, Patrick Mtiliga som VM-favorit på Danmarks landshold, Nicklas Bendtner som VM-favorit på Danmarks landshold, Mikkel Beckmann som VM-favorit på Danmarks landshold, Martin Jørgensen som VM-favorit på Danmarks landshold, Lars Jacobsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Jon Dahl Tomasson som VM-favorit på Danmarks landshold, Jesper Grønkjær som VM-favorit på Danmarks landshold, Jesper Christiansen som VM-favorit på Danmarks landshold, Jakob Poulsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Dennis Rommedahl som VM-favorit på Danmarks landshold, Daniel Jensen som VM-favorit på Danmarks landshold, Daniel Agger som VM-favorit på Danmarks landshold, Christian Poulsen som VM-favorit på Danmarks landshold, Christian Eriksen som VM-favorit på Danmarks landshold, Fernet Branca, PS Communication, Hvor fanden bliver mine hårnåle af?!, Milo S., Vi hader alt for tunge skoletasker! :D, For alle os der hader agurken i McDonalds burgere., Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?, Flying Hirsch, Fredericia Avisen, Chilli cheese tops, "Jeg magter det ikk'!!", Converse All Star, MMA, I hate waking up in the morning and not feeling like P. Diddy.. (:, I redo high fives if they weren't good enough the first time, I don't care how loud I'm laughing, I'm having fun and you're not., Kan den her abe få flere fans end F.C. København?, when i see someone walking by me at night, i assume theyre going to kill me, NFL, Alle som ELSKER Fodbold, Diversity Music Management, WHOPPER, Petruska, Yelling "Run Forrest Run!" when you see someone running, HM Travel, Dessertmedister, Tsurt, M&M's U.S.A., R&B Lounge, Ung Rejs, Snowboarding Fans (We live to snowboard!), Snaps, WFPF, Nzone 'The Ultimate Jump', InterCity, Boller i Karry, Ferie, Risengrød, Bobleplast, Kit Kat, Tarteletter, Yum Yum, Koldskål, Slik, Nestea Peach, Strawberry, Koldskål, iTunes, UngFerie, Flødeskum på dåse, Spies Rejser, Natmad, Message Fashion Shops, Milkshakes, Varm Kakao!, no matter how much sleep i get, i'm always tired when i get up for school !, We looooooove weekend(;!, Sunset Boulevard, The Slim Suit, Trysil, SELECTED, hader når jeg har brugt tid på at skrive en lang besked og får svaret"okay", GHOST Cider, Ja-hatten, The Twilight Saga, Euroman, Urban Dictionary, Great Ideas Come From Great Coffee, Salomon Freeski, Drivers License, jeg hader kæde beskeder, AUDI R8, HUGO BOSS, 100.000 kr til Pia K. Hvis hun forlader Danmark, Vi glæder os til nytår 09/10 !!, KFY, KFC - Kentucky Fried Chicken, Telmore, Århus Natteliv, Yves Saint Laurent, Samsøe & Samsøe, Gaffa Tape, American Sports Outlet, Dom Pérignon, Champagne, Sony Ericsson, Mælkesnitter, Frække kostumer, Muzzy, ICHI, Staun Designbutikken, Spirit of Shankly - Liverpool Supporters Union, DSB Wildcard, PlayStation, Vodafone UK, McDonald's, I really hate slow computers, Guaraná Antarctica, Gratis slik, Diesel, YouTube, Asti!, JORDBÆR!!!, Astronaut, Burberry, Cartoon Network, Fender Guitar, New Era Caps, Solero Ice, Brunette is better, Solarium, I need a vacation!!!, Lacoste, Smoothies, I ? THE WEEKEND, I Love My Dad by FamilyLink.com, I Love My Mum by FamilyShare.com, Toffifee, Mac Flurry, Cola, Cocio, Sommerferien, Kinder Maxi, Lyden når man åbner en dåse Cola., Çikolata, Brunsviger, Jordbær. :D, Reese's, FRI BAR!, Hindbærsnitten, Vandpibe, dyne, Cheap Mondays, Longboarding, Matilde Kakaomælk, Pandekager, Smoothies, Z100, Hylle, Pringles, PING PONG, HOTPANTS, at sove længe, Coca-Cola, Coffee, Tatoveringer, Starbucks, KEBAB, MTV Finland, Gucci, Vodka!, HOT 97, Ramen, Pho, Mozilla Firefox, Watermelon, GadeModeÅrhus(tm), Gymnastik, Dunkin' Donuts, Xbox, Facebook Pages, Jägerbombs, MAC Cosmetics, pie de limon, Peace, Nutella, Converse, Dermalogica, MacBook, Maltesers, Ralph Lauren, CULT Cola, Maltesers, 7-Eleven, Alkohol, Champagne, LASAGNE, Ben & Jerry's, Kakao, H&M, BRABUS, Taco Bell, Middlesbrough FC, Slots Pilsner, Land Rover, Lars Allan "Baune" Baunsbøl, CULT Shaker, Sushi, Hancock Sport-Cola, Ekstra Bladet Skolefodbold, Carlsberg, Tequila, Windows Live Messenger, Baresso coffee, Den Glade Viking - Fan, Fadøl, Shoes, Urge, Nachos, LEGO, STRAWBERRY DAIQUIRI, M!, NBA, Discovery Channel, adidas Originals, Rekorderlig Cider, Somersby Cider, dkbn, Spektrum, NiceHair.dk, Fuuck, jeg er nice egentlig., Jeg hader små 4-årige piger der tror de er 60 -_-, jeg hader når mine patter sidder forkert i bh'en!, Os der hader at gå ud, af et varmt bad., JEG ELSKER AT FESTE!, STÖJ, Imperiet, for alle os som forsøgte at grave os ned til kina da vi var små, Google Street View, Seaweed touched my foot, might as well be a great white shark, Sports Company ApS, For alle os der står nøgen, i haven og venter på google earth, Zoo Production, UNGA BUNGA !!!, PARTY ON RØMØ, Cycling, Blind-stealing, Laughing, Penge, Athens Bar Crawl, Løbehjul, 10.000 for Sidney Lee laver nytårstale istedet for dronningen, Jaeger Bombs, Getting Wasted After Exams, Jeg ku' godt!, Beat The Monster, Det sagde hun også i går, I need more sleep!, Stop før 5, pilates, HotMets Entertainment, Sommerferie, I love Tattoos by Andy, Lovely House, Make a "don't like" button on facebook!!, Tattoo & Piercing, Penge, Bordtennisbordet, Rulle & Cromwell, Massage, Søvn, I used to be normal, until I met those losers I call my bestfriends :), Jeg tog dig ikke på røven - jeg high-fivede dig et alternativt sted!, Can I.... No ... Please... .No... But....No...Cmon!...Okay...Really?...No, I Love Sydney, Kinder MAXI KING, Pwning n00bs!, lægen siger: "alkohol er din fjende" jesus siger: "elsk dine fjender", Ok, If we get caught here's the story..., Ja, jeg syntes godt om dig engang..: Nu kan jeg ikke tage dig!-.-', jeg HADER når chat historien forsvinder !!!!, Jeg Hader Myg!, For os der hader den sidste dag i ferien.....!, jeg hader nå grupper sender mig beskeder, Jeg hader sms´er hvor der bare står "OK"...!, for os der hader når de andre spiller fulde!, jeg hader når min tissemand sidder fast i bus-døren!!, Jeg hader lange skoledag!, Alle os der hader pinlig tavshed.., Alle Hader Os, Jeg hader, når jeg ikke kan navnet på en god sang!!, Jeg hader hovedpine, Jeg hader at vågne op midt i en god drøm...!, Omfg, jeg hader bare fluer D:, JEG HADER NÅR MAN ØNSKER NOGET, SOM MAN VED UMULIGT KAN GÅ I OPFYLDELSE!?, Jeg hader når folk ikke laver smileys! :), Jeg hader når mine forældre spørger hvem jeg skriver med!, Støt Brysterne..........Med Hænderne ! :D, Jeg fatter ikke en meter, hvorfor.. SÅ HOLD DOG KÆFT!!, NEJ, jeg var ikke fuld. - Jeg prøvede bare at tilpasse mig situationen! ;), I'm sorry, I just can't hear you over the sound of me being so awesome, Man trænger altid til nyt tøj, ja, jeg er mærkelig. men hellere det end kedelig! :D, "HALLO!" "Hvad?" "Ligemeget" "Nej, si' det!" "Nej, det er ligemeget" "NEJ!", GOA, Fredericia, Jeg er en Svigermors Drøm ;D, When I'm home alone and I hear a noise, I suddenly go ninja, Jeg har verdens bedste kæreste., Det er fedt at være kvinde fordi:, I shower naked. HOW NAUGHTY OF ME., '' Hvad får jeg hvis jeg gør det '', Knolø - en perle i naturen, shít happens, Dalai Lama, Jeg HADER når jeg taber i Fifa!, If I miss 11/11/11 11:11:11 i will be pissed., Jeg hader fluer!, Pandas are the least racistt animal, they're black, white AND asian!, i finally stop laughing... look back over at you and start all over again, JOIN IF YOUR SCHOOL HAD 2 SNOWDAYS IN A ROW!, i once had a life ... then some idiot came and told me to make a face book, No, do not say nevermind. Now I need to know., Smiling like an idiot when you receive a cute text., Doing things LIKE A BOSS, Kan denne rotte få flere fans end BIF?, da man var lille gad man ikke sove til middag, nu elsker jeg det!!!!!, Hvorfor gider du bygge videre på løgnen når du er blevet busted i at lyve?!, I hate it when I try to go somewhere and a Snorlax is blocking the way., TNT Express, Nej, jeg sover ikke. Jeeg... udforsker bare indersiden af mine øjenlåg :D:D, oh great now that song's stuck in my head all day and i only know 1 line., Zazou, I was pale before Twilight made it cool, Jeg dovner ikke. Min dyne har bare spist mig og jeg kan ikke komme ud., Kan den her ananas få flere fans end Sydney Lee?, I stay up too late and then hate myself in the morning., Saying "EA Sports it's in the game," along with the guy who says it., For os der godt kan huske dengang de sendte ''Luftens Helte'' i Disneysjov!, Snape. Snape .Severus Snape. DUMBLEDORE!!, Rune Klan, You: "I'd like a Coke." Waiter:"Is Pepsi ok?" You: "Is Monopoly money ok?", Når jeg taber "Det jo bare et spil" Når jeg vinder "HAHA In ya face, taber", I love it when i get into trouble & Akon lets me blame everything on him, I bet Manchester United can reach 50,000 fans before Liverpool!, Du spurgte om min mening og fik den,så lad være med at skab dig!!!!!!, Dengang jeg var barn eksisterede der en "25 øre"!, Blockbuster Danmark, Omg! er klokken allerede så mange?, Nexus Merchandise, VIROCKER.DK, "Nej, jeg er ikke døv. Jeg ignorerer dig bare...", Jeg hader når folk ikke kan tegne en los, Jeg elsker når mit sengetøj dufter af dig, Man dropper ikke vennerne for en skide kæreste!;)., Strengere straf for dyreplagerig i danmark, Hold nu kæft! Jeg ved jeg har ret!, www.fenixlight.dk, Jeg er ligeglad med at edderkoppen ikke gør mig noget "den skal dø!", Feeling like a ninja when I drop something and catch it., Hvad mine forældre ikk ved, har de ikk ondt af :D, Elitendanmark, Cannes, Livet burde have en fjernbetjening med ?? Tilbage ? play ¦¦pause ?? Fremad, Jeg tror jeg kan finde 20.000 der hader Tokio-Hotel, BUKSETROLDEN, i hate "battery low!", Drunken conversations with Taxi Drivers, Laughing when someone falls, Swimming Pools, os der hader tysk, Svenne Banan, I hate waking up during a good dream and it won't come back!, FERIE!!!, Foreningen for pølsevognens bevarelse, SRP-bogen, I bet females can reach 1 million before males do !!!, AT-bogen, For os der elsker laaaange varme bade....!, Mom, I'm hanging out with friends, not smoking weed., Vejle, OldTrafford.dk, Bryggen, hader når tissemanden sidder forkert i buksen, FODBOLD ER BEDRE END HÅNDBOLD!, Vågner op, lukker øjnene et sekund og vågner op 20 minutter senere!, Gid jeg kunne ringe til alle mine ting, som der bliver væk?!, No I'm not lying, but when you look at me like that, how can I not smile?, BEING CONFUSED AFTER WAKING UP FROM NAPS...., gefühl, Nej, jeg snakker ikke hele tiden, jeg har bare meget at sige!, Hellere naturlig køn, end sminkedukker!, Jeg hader når der pludselig kommer en lama og sparker mig i hovedet!, Jeg ville ønske at jeg havde filmet det der!!, Jeg elsker min seng .., Jeg ville ønske du var her nu!, I hate it when you open your fridge and get punched by a bear, FOR OS SOM ALDRIG BLIVER FOR STORE TIL AT LEGE MED SNE!! ;D, Sara's røv!, så sig dog forhelvede sandheden for jeg finder jo ud af det på et tidspunkt, True World History, Rigtige drenge spiller fodbold, Folk der peger med piber har altid ret!, Jeg vil aldrig glemme dig .., If the world ends in 2012, i've wasted my whole life in school. . . lovely., Jeg bærer ikke nag.. Jeg husker bare rigtig godt!!!!, Togbiletten burde være billigere!, Could you maybe drive a little faster, or else get the f... out of my way?!, Funsport Vejle, HeliOps Magazine, Ja.. Man sku nok have været der., Skagen-Ure.dk, For os der elsker ''Bare 5 minutter mere'' om morgenen!, for os der elsker fyrværkeri, Hvor fanden er Herning?, we smiley Mokai, "jeg hader når jeg ikke kan finde min mobil", Randomly laughing because you remembered something funny., Jeg hader kolde morgener!, T.I. KING, Ski., Jul, Unga Bunga (P3 Klub), J-Dag, Hårde straffe mod mænd der slår kvinder!!!!!!!, 100.000 SUSPEKT LYTTERE!! Så skal de sgu gi' en ekstra koncert!!, vinhandlen SMAGFØRST, MOKAÏ, Fissetrumf, Make a "don't like" button on facebook!!, New York City, JEG ELSKER AT GÅ TIL FEST!, Jeg ku' godt!, Jylland!, Watermelon, Jeg hader dårlige hårdage, jeg ved der er mere end 5000 der hader myg, I don't sleep enough because I stay up late for no reason, Jeg Hader Når Folk Ringer Med Hemmeligt Nummer!, Fodbold - Verdens mest populære sport, Slush ice, Sove længe, Will Smith, Zapp isen ;), Nyvasket sengebetræk, Benægt benægt benægt !, Being Lazy, I Love My Sister, Frank Lampard, Solskin, Alkohol, Grillsæson, Ferie, Afhængig af musik, Sommer, Joey does'nt share food, "GUL BIL!" Legen, Piercings*, Deres Kolding, Kat von d // Tattoo, Jeg tror jeg kan finde 1000, der hader Tokio-Hotel, anti akp, Samuel L. Jackson, Disney Channel , Godt vejr, Bodrum, Tattoos and Tattoo Art, Frank (Donnie Darko), Julen, Kød, Nike, Cafe K, Café Nr. 47, Club Sandwich, Alle os der HADER brøndby., Alle os der HADER matematik aflevering!!, CLUB BLACK, Generalen (Fredericia), My door was closed when you came in, dont walk off and leave it open., VivaOne, Havfruen Fredericia, Club Encore, Flirt Lounge, CLUBBING, Afleveringsfrister er overvurderet!, I AM ALWAYS TIRED BECAUSE I BECOME A SUPERHERO AT NIGHT, Musikken bliver kun bedre desto højere den bliver skruet op!, Jeg hader VIRKELIG når "gummidutten" falder af mine hårnåle!, IBC HHX, I LOVE JESUS, Yo Mama Jokes - "?????? "??? ?'?, Politimanden der anholdte Bubber, JEG ER EN DÅRLIG TABER !, Afskaf telefonbøger -spar 6500 tons papir og 13000 tons CO2 om året, 1 Million for at FREDE STADEN - Inviter alle der går ind for forskellighed!, Villy Søvndal, Barack Obama, Anima, Peter han kan li' namnam :D, Grøn mand gå.. rød mand LØB!, For os der har en sort, lettere syg, og til tider plat og underlødig humor, Æd dine egne bønner, Lene Espersen - mod SU-forringelser, Når jeg har drukket bliver min seng til et skib., Jeg griner tilfældigt, når jeg kommer i tanker om noget sjovt, Jaja, det ville jeg også have sagt hvis jeg var dig!;), Ninkaniner.dk ~ Lionhead & Lion Lop Rabbits, Organdonation: Jeg har taget stilling, Selvstændighedsfonden - Young Enterprise, Støt Brysterne, Kysse, Hegnet, Tuzki, LIVESTRONG, Texas Hold'em Poker, EA SPORTS FIFA, Icy Tower, TIVOLI, Rockstar Games, Mafia Wars, Geo Challenge, Singstar, BeerPong, Crazy Taxi, Sten, Saks, Papir, Football Manager 2009, FC Fredericia, AHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ok im done , no wait AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, Alle ved at Fck er bedre end Brøndby(:, Canadian Halfpipe Ski Team, Odense Boldklub, Fenerium, Volkan Demirel, For alle os som har verdens bedste mor. <3, Min mor er heldig, at hun fik mig :D, Banderas Antonio, The SUN !!!, Chris Tucker, jeg hader stina fra paradise hotel, ??pu???o ???i??s np u?p?o?? ?ip li? ??is li? ??? ?o 'u?? ?ilq, Jelling Musikfestival, "Har i et toilet?" - "Nej selvfølgelig har vi ikke det? Vi skider i haven?", Andres Iniesta, Frederic Oumar KANOUTE, SNITZEL, Muhammad Ali, Shaun White, Michael V. Knudsen, Lets be honest, it is not a "news feed" it is a stalker feed, Charlie Harper (Two and a Half Men), Abu!, Abu, Ib, Michael Owen, Rivaldo, Peter Chao, Bob Esponja, Christian Eriksen, Stringer music productions, Jeg elsker at se Ramasjang når de sover., I still sing my ABC's to see which letter comes first, Jeg har overlevet orkanen i 99, 9/11, fugleinfluenzaen... 2012, bare kom an, I still laugh when everyone else is over it, Nathalia, The Stig, 50's, Ninja, Brumbass, Viasat-nisserne, Johan Koch, Kasper Hvidt, Jake Harper (Two and a half men), Wupti Pede, Peter Magic Madsen, Sønderjylland har de smukkeste piger!, Rasmus Guldhammer, King julian, David Firth (Salad Fingers), Chandler Bing's Sarcasm, Ghandi, Carsten Rollemodel, Skabet fyldt med tøj men ikke noget at tage på, Jeg hader modvind!, Cheech & Chong, Lasse Rimmer, James Lucas Scott (One Tree Hill), Bear Grills, ronnisblog, Britta og Claus, Sidney Lee, Champagne, Nicklas Bendtner, I haven't lost it, I just Cant Find It !!, Heidi og Marianne - sejeste piger ever..., Nadia Plesner, The X Factor, Poul Hübertz, Dan Turéll, Mikkel Kessler, Cristiano Ronaldo, I love Holidays !, Slemme, Slemme Piger, Megan Fox, Mors Mad, Frank Hvam, Johnny Knoxville, David Beckham, Joey Tribbianni: How you doin'?..., Muhammad Ali Center, Sensation, laughing, Hakuna Matata, Unagi, Søren Larsen, Aerosmith, Mc Lovin, Vin Diesel, Mick Øgendahl, Basher Henrik, Carsten Mølby, Thomas Delonge, Tim Burton - Official Page, Captain Jack Sparrow, Oliveira Anderson, Timmy - South Park, Carlton Banks, Robert Dølhus, R.I.P Natasja, D'OH!, Ruben Baraja, Muhammad Ali, Stein Bagger, Pharell, Bam Margera, Arthur Spooner, Mike Sheridan, Heidi, The Wayans Brothers, John C. McGinley, Carlos Sastre, Mads Mikkelsen, Baye Djiby Fall, Joe Calzaghe, Jonatan Spang, Anders Lund Madsen, Uffe Holm, Tæskeholdet, Dinglebærrene, Donkey, Doug Heffernan, James Lafferty, Halil Mutlu, Gordon James Ramsay, Oceans Eleven, Anders "Anden" Matthesen, Lord Baden Powell, Steve Stifler aka The Stifmeister, Joey Tribbiani, Broder Salsa, Fernet Branca, De Sorte Spejdere, Jan Gintberg, Graphic Design, Peter Griffin, Denmark, Jean-Claude Van Damme, Homero simpson, Myttoos Tattoos & Piercings, Linda P., Ole Henriksen DK, Where's Wally?, Morten og Peter, Adam Sandler, Mevlut Erding, Usain Bolt, Michael Phelps, Gourmet, No. Your Wrong. So just sit there in your wrongness and be wrong., MTV Danmark, Openmike.dk, OmgHumor.com, Ungarbejde.dk - Fritidsjob, studiejobs og elevpladser til unge mellem 13-25, Bubbleshooter.dk, Jeg elsker mine unger, OPENBOX films, Søderberg-indretning, Gratis-Mode.dk, ASOS, Friend of the Day, Teenage Mutant Ninja Turtles!, Nik & Jay, I love Burger King, Mr. Bean, Kljukusa, Pet Society, › iTunes, Cure Cancer, McDonald's, Vin Diesel Gifts, Ipod, Sexy Lingerie, Barack Obama Supporters, Timon & Pumbaa, Obama '12, I like kisses., F.R.I.E.N.D.S, Windows Live Messenger, Disney Movies, Nike, Ice Age (1 n 2), Two And A Half Men Fan Club, A Cure for Cancer, Live Messenger, The Simpsons, I Don't Smoke, Shots and Drinks!, Tower Bloxx, Click Here if You Like Mario !, The Simpsons, Will Smith Fan, Bowling Buddies, F.R.I.E.N.D.S, SMS, United, Jens Jørgen Strandorff, House Music Party, Bear Grylls, Telling objects to "Shhhhhhh" when u bump into them when coming home drunk., Ej det kan jeg ikke tage imod.. (indeni tænker man "HIT MED DET") :D, For os der tit tænker : lige om lidt slår jeg dig i ansigtet, 25 SECRET FACEB??K CHAT SMILEY FACES


  • #3   31. jul 2011 min egen 873 smiley

    Den bedste tid, Hyggesokker, Dobbelt 'A' kun for Aalborg og IKKE Århus, Hvis jeg fik 1 kr for hver gang jeg tænker på dig? Ville jeg være millioner, Hvorfor ryge cigaretter og dø af kræft når du kan ryge hash og dø af grin?, Hvorfor skal alt det sjove ske, når jeg er syg?, Det er utroligt så meget min tankegang drejer sig om kage?! o.O, Jeg mærker min mobil vibrerer, selvom jeg IKKE får en SMS!, for alle os der siger "ting ting" når vi ikke kan huske/sige ordet, Today I broke my record for the number of days I haven't died. I plan on breaking it again tomorrow., Marabou, The nervous feeling you get when you press the send button on a risky text., Mojojojo, Ice cream, Hugging, Jim Carrey, FDF Landslejr 2011, Jeg er ikke jaloux, men jeg elsker dig for meget til at dele dig., Oreo, FDF CrossCulture, .jeg villé ønske jeg kunne spole tiden tilbage og nyde tiden med dig smiley <3, Patchwork, Karolinelund Må IKKE lukke!!;/, man ved ikke hvad man har, før man har mistet det, Din mor, Bevar SU'en for hjemmeboende., "se en ræv " .. "din mor er en ræv" .......... "du er så irretende " .... " din mor.... " hold mund", Løvvangskolen, Tag Danmark alvorligt, Sig nej til SU-nedskæringer - vi er det værd!, Behold SU! Nej Tak til Venstre's SU-Reform, KomOgVind.dk, "Jeg ku' godt!". "jeg kan stadig ", sketchdatabasen.dk, Sune Hesselbjerg Thomsen, ;PpPpppP, Transformice, Hårdt at føde? Så prøv at spille CSS når det lagger, Olga Kay, Panuu, FDF Friluftscenter Sletten, What shall we do with the drunken sailor, Leatherman , Cosmo, Hader når man venter på at folk svare, og så har man glemt at trykke send!, *poke*.. hæhæh :i, Må ikke .. falde .. i søvn .. ZzZzZz, Jeg ku' godt!, Græd ikke fordi det er forbi.... Smil fordi det skete.., Det ik' held, det skills!, For alle os som elsker solen og kage ;), synes godt om dette, "kom ind og spis imens maden er varm!" "hvad skal vi ha'?" "koldskål" ;bbBBbbbBBB, All i need is love. And shoes. And money, and clothes, and cars...xD, "Vi sees!" så är man blind ;PppPpPpp, Jan-Gulvert ringer: "vad är klockan?" "11", så är den 10:57 ;PPPppPpP, Sniger sig ud om natten, "jeg kan godt se dig". "Shh mor, jeg er en ninja", Man hitta på låtan "Jag är i Miami bitch." så är man bara i Naestved ;PPppPpPP, djevelen ringer ''kan ja få din sjel?'' ''jaa'' sä är man ginger ;PpPPpPpP, Årets by: Aalborg, Er du gay? ''neij'', så ser man på paradise ;PppPPp, Pussycat Dolls: "Wait a Minute" så venter man to ;PpPPp, Mamma ringer: "vad gör du?" "dricker cola" så dricker man fanta ;pPppPpP, "jag ringar om fem minutter".. så ringar man om seks ;PpPpPpP, "vi ses" "ja" så är man blind :PppPPp, Black eyed peas: I've got a feeling, så är man lam :pPPppP, “pæn farve" "tak" och sä är man farveblind :pPP:pp:PPp, 'im gonna save my money, im gonna save my money,..... ooh, shoes!!", Glædelig Julekalender, JA! Munden skal være åben, når man tager mascara på!, I hate it when I'm daydreaming and some retard waves their hand in my face, Hold kæft, hvor er jeg egentlig sjov!, Du dælme rar! :i, Looking at a mirror at a party and thinking "Yeah, I'm drunk", Hvis jeg er ikke online på Facebook i 2 dage, RING TIL POLITIET!!!, min seng er min bedste ven, FDF Rysensteen, Viasat-nisserne, jeg har det hele men jeg mangler mokai, NikolineNikki, Halvanden linjeafstand!, PetPile, alle os der har trukket i en dør, hvor der stod skub!, Getting Something Right In Maths And Feeling Like Jesus, (læse)ferie, I'm drunk.. Why are you still ugly?, For os, hvis hjerner er for små til at forstå Fysik/Kemi!, da jeg var barn så en 50 krone seddel sådan her ud..., Jeg hader når medina står i min have og spørger om jeg er ensom!, I know this great little place in Aalborg.., "Hey, se hvad jeg kan!" Alle kigger. "Pis! Jeg kunne det lige før!", Jungle Extreme, PetVille, FishVille, Happy Aquarium, Stop volden mod kvinder, SonyEricsson Panel, Happy Island, Gratis-Mode.dk, Tokio Hotel, Which 'Veronica' are you, Jess or Lisa?, Paradise Patricks grin !, "NEJ, jeg har ikke smagt det før, men jeg VED bare at jeg ikke kan lide det!!" :D, "because you are the one with the biggest tænder, and the grimmest tøj!", Grøn mand gå.. rød mand LØB!, 1 venneanmodning, 0 fælles venner. - hvordan fanden har du fundet mig???, Hvor er jeg egentlig heldig! Født på min egen fødselsdag!! :D, "Jeq er T0taL NeXUsb0y!" - Flot, Nexus er et pladeselskab!, Jeg ELSKER at finde penge, jeg havde glemt at jeg havde.. :-D, When Ash from Pokemon turns his hat around, you know shits about to go down, FarmVille Cows, Peter han kan li' namnam :D, If Mr Bean was Harry Potter he would look like this . . ., ? Sæt pris på din far mens du har ham ?, ZAMBIA, 500 medlemmer og simon mandalia petersen farver sit hår blond, Det var godt der ikk var nogen der fik den fede ko i hovedet.., Stina VS. Amalie, først til 20.000 (DENNE FOR STINA), ??pu???o ???i??s np u?p?o?? ?ip li? ??is li? ??? ?o 'u?? ?ilq, The guy who discovered milk......what was he doing with the cow?, For alle os der flækkede af grin, da Amalie svømmede ind i kanten! :D, "Jeg har været elitesvømmer, og så er man rigtig god"' *Plask, plask* DONK!, ''Nej kan ikke idag, min bror skal føde'', Hi my name is homework, nobody likes me :(, jeg skal aldrig drikke igen.. hvad? ud og drikke imorgen? jeg er på!!, "amen hun er også bare en .. fårekylling", If Mr. Bean was Lady Gaga, He Would Look Like This ..., Alle dem er kan huske Hamtaro smiley <3, Rooolig nu, vi har set dig .. !, Grønland tag jeres sne tilbage!, JEG KOMMER FRA NORDJYLLAND OG DET ER JEG STOLT AF..........., HVIS SIDNEY LEE VAR MED I AVATAR, VILLE HAN SE SÅDAN UD!, ting alle drenge burde vide om piger, "Jeg udfordrer dig til..... Du-du-du-du-du-du-du-DUEEL!!!!", hvorfor findes der ikke en fortryd knap i det virkelige liv?, No. Your Wrong. So just sit there in your wrongness and be wrong., Kvinder vs. Mænd - Hvem kommer først til 200.000 (kvindernes/pigernes side), "Har i et toilet?" - "Nej selvfølgelig har vi ikke det? Vi skider i haven?", "Why do you talk to yourself?" "Because I enjoy intelligent conversation", Can this Toilet get more fans than Miley Cyrus?, $1 to Haiti for every fan!, Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen .., Jeg glor ikke på dig! jeg stener bare ud i luften!, How the hell did donkey from "Shrek" get that dragon pregnant?!?!?!, Okay han er ikke lækker, men han er vildt sød i:, Piger stop nu med alle de der åndssvage "Hvad har du på hjerte?", snape, snape, severus snape.....DUMBLEDOREEEEEEEEEEEE!, Jeg er ikke fuld, jeg prøver bare at gå som Kaptajn Jack Sparrow d:, Mobilen skal altså ligge i venstre lomme :D!, jeg HADER små 12årgie piger som tror de er 16 -.-, Jeg griner tilfældigt, når jeg kommer i tanker om noget sjovt, JEG ER EN DÅRLIG TABER !, Jeg er ligeglad hvad du synes - HAM HER ER LÆKKER!, At smile og være glad :), i hate boys who think they can get any girl., I never realized that after Monday and Tuesday, the calendar says W T F., Unicorns are real, they're just fat and gray and we call them rhinos, When I apply mascara, one eye always looks better than the other by Laura R, 1 Million for at FREDE STADEN - Inviter alle der går ind for forskellighed!, Fairtrade Mærket Danmark, I still sing my ABC's to see which letter comes first, Google, Vin Diesel, Holger Tornøe, I AM ALWAYS TIRED BECAUSE I BECOME A SUPERHERO AT NIGHT, Stilhed!, Shane Dawson, Wonderland Online, Aerosmith, Mick Øgendahl, Patrick Star, Bevægelsen For Flere Fristeder, Sort Humor, Guldkisten.dk, Ludo, Julemanden, Gato Con Botas., Benny Jensen, D'OH!, Frivilligt Drenge- og Pige-Forbund, FDF, Hakuna Matata, Donkey, Ole Henriksen DK, Dirch Passer, Julemanden, King julian, Abominabel, Anders "Anden" Matthesen, Celina Ree, WSPA - World Society for the Protection of Animals, Gingy, Team Edward, Robert Pattinson, Karneval i Aalborg - Aalborg Carnival, jeg er fan af mange meningsløse ting!!:D, 2630 JYLLAND!!!!!, Ægte venner er svære at finde, men så nemme at miste, Global warming my ass, the winter 09/10 is more like Global cooldown, i hate it when im in the uk and Miley tells me theres a party in the usa, Lyden når man træder i sne., Engang sov jeg, men så fik jeg min egen computer!, 1500 og Anna Laursen - Århus, viby j. stiller op i X-FACTOR 2010., GUL BIL! AVV ! JEG GIDER IKKE MERE.. OKAY smiley GUL BIL !!!, Kalder du dig for Barbie, så tud ikke når drenge behandler dig som legetøj!, Jeg er gået ind i glasdør, fordi jeg ikke kunne se en den!, Børn på bagsædet, skaber ikke ulykker. Ulykker på bagsædet, skaber børn., For os der godt kan huske dengang de sendte ''Luftens Helte'' i Disneysjov!, ¡¡¡??? ??p ?sæl ?po? u?? ???, man kan bare høre hvor falsk du er., Jeg hader når en mand i kanindragt kommer hen og slår mig i hovedet, Livet burde have en fjernbetjening med ?? Tilbage ? play ¦¦pause ?? Fremad, Please don't pick me, please don't pick... Aww Crap., FOR ALLE OS DER GLÆDER OS TIL SOMMERFERIEN, When I hear myself eating crunchy food, I wonder if people can hear it too., paper beats rock? ok,i'll throw a rock at u & u defend urseself with paper, 1000Fryd, Oh, you hate me? That's funny, because I never did anything to you, Dengang jeg var barn eksisterede der en "25 øre"!, Fúck Google, Ask Me!, Putting "le" in front of a word makes it french ., Your weird. I like you., HAHAHAHAHAHA!!!! Wait... I don't get it., hvorfor være normal når det er de underlige der har det sjovest? ;b, jeg hader når jeg snubler over en mælkebøtte og brækker nakken., jeg hader når jeg snakker til nogen og de ik hører efter, Fordi jeg kan!, Mom, dad, things have changed since you were a teenager.., Jeg er ligeglad med at edderkoppen ikke gør mig noget "den skal dø!", for os der håber nogle folk forandre sig i det nye år!, Hold nu kæft! Jeg ved jeg har ret!, For os der elsker at have hyggestrømper på, uanset vejret!!(;., I bet females can reach 1 million before males do !!!, I survived Y2K, Bird Flu, Mad Cow, 9/11 and Swine Flu. 2012, Here I Come!, Hvis det skal sne, skal det satme også sne så meget, at skolen lukker!, Gid jeg kunne ringe til alle mine ting, som der bliver væk?!, Jeg ville ønske at jeg havde filmet det der!!, ONLY JOIN if your name starts with A, C, D, F, H, I, J, K, L, M, N, S, T, a song can bring back so many memories <3, I'm not hiding anything you're just not going on my phone, I'm not trying to impress you but......I'm Batman., Jeg hader når mine forældre spørger hvem jeg skriver med!, FOR OS SOM ALDRIG BLIVER FOR STORE TIL AT LEGE MED SNE!! ;D, No I'm not lying, but when you look at me like that, how can I not smile?, Jo, "PRØVLIOGHØRHER" er faktisk et ord!, Texting with Frozen Fingers It's Impossible, Jeq bor i Vejgaard oq jeq er stolt af det!(:<3, Det er ikke mig der synger forkert!.. Det er radioen!, Nordjyderne, I have dropped my phone on my face while laying down texting., Finding Money In Your Pocket, VENNER der gør en forskel, 100.000 - og vi møder alle op med en mursten på Jagtvej 69, Jeg har ingen respekt for mennesker der sætter sig påvirkede bag rattet, Omfg, jeg hader bare fluer D:, I hate waking up during a good dream and it won't come back!, LoveShirt.dk, I SURVIVED SWINE '09, Solskin, Make a "don't like" button on facebook!!, Laughing until it hurts and you can't breathe!, Frygtløs - Den frygtsomme hund!, Sove længe, Sommer, Giant Strawberry's, Afhængig af musik, Piercingpusher, Jylland!, Supermassive Black Hole., Gaffatape, "GUL BIL!" Legen, "Homer J Simpson for President", Alkohol, terkel i knibe stewart, Christiania, Horoskop, Hold nu kæft, hold nu kæft, hold nu kæft., Jeg er under 300 centimeter., I LOL'D when i saw the name of this kid!!!!, 'beskriv mig med et ord? okay ladnuværmedatlavedetlortebillede, Når jeg taber "Det jo bare et spil" Når jeg vinder "HAHA In ya face, taber", Yeah, Yeah, Yeah, Yeah, Yeah, Yeah, WAIT WHAT ?, Hvorfor er Mandag så langt væk fra Fredag, og Fredag er så tæt på Mandag!!, "Please?" "No." "Please?" "No." "Please?" "Sure." "Really?'' ''No.''', If all else fails... CTRL + ALT + DELETE., "mom mom mom mom mom mom" "WHAT!!" "never-mind, your angry.", "Moar?" "MOAR!?" - "JAÈR!!!" - "Ikke noget, du er sur", "Han er lækker" "HEY! MIN VENINDE SYNS DU ER LÆKKER!" "jamen tak for lort!", Min tro forbyder mig at lave lektier de dage der ender på G., Fat nu, det dig jeg vil have, ikke nogen anden!, Rigtige drenge tør at sige "Jeg elsker dig" til en pige!<3, jeg er batman & du er robin & batman bestemmer over robin & du skal på solo, jeg kan ikke andet end at smile, når jeg ser dig!, Jeg har ret! Jeg HAR ret! *tjekker efter* PIS!!!!!, Jeg hader, når jeg ikke kan navnet på en god sang!!, Piger vs. drenge - Hvem kommer først til 100.000 (pigernes side), rigtige drenge tør sige til en pige, at hun er dejlig!<3, jeg elsker dig højere end noget andet, jeg har bare svært ved at vise det., Jeg plejede at være glad, når du kom online, nu jeg er ligeglad., I lol'd at this ride :P, det her er ikke arto, så hed forhelvede dit rigtige navn!, Yes, I'm late. Got attacked by a wild Pokémon in the high grass..., Talking to an old friend makes you realise how much your life has changed., Kærlighed kender ikke køn, jeg bruger stadig fingerne i matematik :D, I felt sorry for this DUCK :(, KU DU IK HA SAGT DET FOR 5 MINUTTER SIDEN, Hvis det er sundt at grine... Så har jeg en meget sund livsstil :D, I pick up things with my feet because I'm to lazy to bend over., du skal ikke glemme mig, kun fordi du har fået en kæreste!:/, Using rock, paper, scissors for serious decision making, Arrhhh, fedt nu har jeg den sang på hjernen og jeg kender kun 1 linie /:, For alle os der kan se tv, spille computer, høre musik på samme tid..!, FOR OS DER SYNES, AT NÅR FORÅRET KOMMER, SÅ STIGER VORES HUMØR 200%, How the hell did he manage to get up there? LOOK!, Mand, kend din plads., "OH, I GET IT! " ( Teacher walks away ) " Dude, i STILL dont get it", "dude this is stupid" "yeah i know" "lets do it", Pandas are the least racistt animal, they're black, white AND asian!, jeg står op ad sengen om 10 sek. 1-2-3-4-5-6-7-8-9-9-9-9-9-9-9........, når man savner en der er væk, Jeg er ikk' lille ... jeg er da over 150 cm !!, I LOL'D at this light switch, Jeg dovner ikke. Min dyne har bare spist mig og jeg kan ikke komme ud., ''alle os der flækkede da rasmus prøvede at fange en due i paradise hotel'', Kan du huske dengang, HAHAA, også kom, HAHAAHAAA, også, HAHAHAHAAHAHAAA, Jeg ville ønske at min drøm ville ske i virkeligheden, i lol'd when i saw this fish .., MOR !! jeg kan godt have en drenge ven uden han er min kæreste !!, "skub skub skub til taget" ...... "HOLD KÆFT JEG KAN IKK NÅ", Nej, jeg sover ikke. Jeeg... udforsker bare indersiden af mine øjenlåg :D:D, Det værste dis i hele verdenen: Du er dummere end Amalie fra Paradise Hotel, "jeg ved bare jeg kan ramme skraldespanden med det her æble!" "Argh pis!", Jeg er under 180 cm.., Grøn mand gå, rød mand løb. :D, dear bed, im sorry i left you this morning, take me back? ):, men det er en talende hund!!:D, If I miss 11/11/11 11:11:11 i will be pissed., da man var lille gad man ikke sove til middag, nu elsker jeg det!!!!!, for os der har mistet en ven vi aldrig troede vi ville miste.., Først så lærte jeg at gå og snakke, nu skal jeg holde kæft og sætte mig ned, Hi, I'm a Goldfish! I have a 3 second memory spa..Hi, I'm a Goldfish!, "AV for helved!".."Gjorde det nas?".."Ja hvad tror du selv GIGANTSPASSER!?", Da jeg gik i børnehave ville jeg i skole, nu vil jeg i børnehave. :), "oh... how did you know that?" "faceboook", Hvorfor gider du ikke ?, fordi det er Onsdag og du er grim !, What are you smiling at? Nothing, i just love you., Fake sleeping when someone comes into your room!, I shower naked. HOW NAUGHTY OF ME., MUST... STOP... BECOMING... A... FAN..... OMG that's so true *Become a Fan*, Can we get 111111 fans before 11/11/11 11:11, When I tell stories about people I dislike, I give them ridiculous voices., " - og det sker så bar' æ det der!", I wish our school was full of hot people, like schools on TV, "Hey do you want this?" "Yeahh Sure... Wait! Whats Wrong With It?, Hvorfor kalde en pige for luder, når man ved hun ikke er det?-.-', NO. my status is from a song. its not about you. get over yourself., When i was younger i used to say a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k, ELEMENO P!, I need money, not a job, Alle os der hader pinlig tavshed.., If the world ends in 2012, i've wasted my whole life in school. . . lovely., "What time is it?" "8:00." "No, it's 7:59. Stop lying!", 'Ej, er du også her?' er verdens mest uintelligente spørgsmål!, When I was your age, we didnt have terrorists, we had Team Rocket., Vi Hader Brandmænd / Vandmænd!, i say hello to my dog when it walks into the room, "How did you know?" "I'm a girl, I know everything.", Der ville være færre spritbilister hvis McDonalds bragte ud, Kære Hjerne.. Gider du ikke lige engang holde kæft så jeg kan sove?, that was funny, but I don't like you, so i'm not going to laugh., Ich love to blande sprog together når jeg snakker :D, Dear Math, Grow up and solve your own problems., "HALLO!" "Hvad?" "Ligemeget" "Nej, si' det!" "Nej, det er ligemeget" "NEJ!", Jeg er allergisk over for lektier!, Ja, jeg er tosset... Men du kan li' det! :D., Hver gang man ligger helt perfekt, mangler man ALTID noget!, vi kunne skrive om alt sammen! nu skriver vi kun "hvad laver du?" beskeder., først så lyver du for mig, så svigter du mig og så vil du være min ven, Jeg vil også ha' fødselsdag hele tiden, ligesom super brugsen!, for alle os der gerne ville have et"nej tak til reklamer" skilt på vores tv, Os der ville ønske, at man kunne ønske!, Say "i 1 2 4 Q" out loud. Join if you get it ; ), "du så smuk! nej du er smuk nej du er smuk!" HOLD KÆFT I GRIMME BEGGE TO!, Bare smæk døren, og vær' 15 år altså!, hvorfor skal jeg lære at dividere, når jeg ikke vil dele med nogen? (;, Alle os der mener at fanta exotic skulle komme ud af vandhanerne., SMÆK! (15 år) SMÆK! (12 år) SMÆK! (8 år) SMÆK! (5 år) SMÆK! (2 År), I'm so Danish, even my blood cells are Red and White, "Be Careful!" " Don't Worry Mum, I'm A Ninja :)", Jeg kender en der hedder Mohammed, "BLIND VEJ." -tsk, løgner! Jeg kan sagtens komme ind igennem de buske der?, Jalousi er ikke angsten for at dele, men angsten for at miste., Du havde et pænt billede, og så voldtog du det i Photoscape.., "uhhhh DET kan misforstås" :b, Hyper? Hyper er goodt!! LALALALALA :D, Jeg fylder glasset helt op med vand, drikker halvdelen og hælder resten ud!, ven; *skriver noget sjovt der er sket* mit svar; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!, VI FÅR SPAT AF AT BLIVE TAGGET PÅ "find ud af hvor dine venner kommer fra"!, Det sekund hvor man tænke, hvorfor sagde jeg lige det...?, Hvis alle bare var så glade som Ole Henriksen :D, "What are you gonna do there?" "Smoke pot, get drunk, and kill people, Mom", Menstruation - den perfekte undskyldning for alt! :D, Dear Brain, can you shut the f*ck up so i can sleep?, Jeg kender min familie så godt, at jeg ved hvem der kommer op ad trapperne!, alle os der bruger "jeg har min egen traktor" som scorereplik, MICHAEL JACKSON ER IKKE DØD :D!, Nej Stina - Russisk roulette er ikke en mand?, Bliv fan for at se billedet; F**K AF MED DET LORT, DET VIRKER JO IKKE!!!!!!, Kender I 2 hinanden :D?!, for alle os som forsøgte at grave os ned til kina da vi var små, Jeg flækkede af grin, men jeg er stadig hel :D, Det er fedt at være kvinde fordi:, Jeg hader at jeg ikke kan høre fjernsynet, når jeg spiser chips :), Hi im a t-rex, i have small arms so i cant wank, thats why im always angry, I Børnehaven Var Det Sejt At Have Plaster På!, Fuuck, jeg er nice egentlig., When. I. Read. Stuff. Like. This. The. Voice. In. My. Head. Takes. Pauses., Gud skabte himmel og jord, alt andet er lavet i kina, SÅ LAD MIG DOG SOVE FORFANDEN !, "Ja ja mor jeg har forstået!" 5 min. efter "Vent, hvad var det jeg skulle?", Jeg hader når jeg næsten sover, og så får jeg en sms! -.-', Hvorfor bor du så langt væk? ;/, F**K OFF ZUBAT! I'M TRYING TO GET THROUGH THIS DAMN CAVE!!, Hi, im a girl, one minute im nice, the next im physco, Friis, Alle os der sidder og rocker med til "Havre Fras sangen", jeg har mødt en i 2009, som jeg ikke gider se igen, Jeg hader små 4-årige piger der tror de er 60 -_-, Jo, man kan godt spise pizza til morgenmad!, for alle os, der snakker med vores kæledyr, og ikke synes det er unormalt!, Os der hader at gå ud, af et varmt bad., I always wondered who would cry if i died., Ja! Vi har lukket og nej! Du kan ikke lige nå det!, 10.000 for Sidney Lee laver nytårstale istedet for dronningen, I actually LOL'd., I'm a Sleepoholic, Chocoholic, Shopoholic. I'm a girl <3, Er så træt af folk som ikke kan tåle at andre har det godt sammen!!!!!!!!!!, You poked me... i poked you back.. War is on!, For alle os der står nøgen, i haven og venter på google earth, When i turn off the light, i run to my bed incase something eats me :), for os som lige har set på mobilen hvad kl. er og så glemmer det?´ typisk.., I can't clean my room because I get distracted by the cool stuff I find., Jeg Føler Mig Som En Ninja Når Jeg Taber Noget Også Griber Det Igen ..., Når jeg er forelsket, tænker jeg ALT FOR MEGET! <3, Alle's huse har en forskellig lugt men jeg kan ikke lugte mit eget!!, Farmville Freak, I've Lost The Game., Ingen kan forstå mig og min bedste venindes humor <3, Jeg VED jeg bliver rig en dag, men jeg aner ikk hvordan, Make a "don't like" button on facebook!!, Det sagde hun også i går, Maltesers, Kærlighed er som krig - nem at starte, svær at slutte, og aldrig til at glemme, For alle os der mindst én gang i livet har stjålet Guldhornene, Dear Mr. Spider, unless you pay rent, you cannot live in my house., Man kan ALDRIG have for meget tøj - kun for lidt skabsplads :-), "Den sang er gammel!" "det er din mor også, men du lytter stadig til hende", Hvem kan nå op på flest, Sony Ericsson eller Nokia. Denne for Sony Ericsson, Jeg EEEEEEEELSKER slush ice så jeg suger en masse op.... AV OMG HJERNEFRYS, Saving a file as "dyjjyggffj'', because I'm too lazy to write a proper name, For alle os der sletter hele koden, når man skriver et bogstav forkert..., Hvorfor er du helt anderledes, bare fordi vi er sammen med en masse andre?, Everyone had one of these back in the 90's ;), Thanks for ruining my appetite., 16-årige må køre bil!, google street, this guy saw u coming! lol, I LMFAO when i saw this on Google!, Vi elsker når Rasmus fanger dyr i paradise hotel :D., Dagens norske ord, Os der googler ord vi ikke kan stave til!, 14 ting som forældre bør vide!, SEUF Outdoor, ej kan du huske dengang vi....HAHAHAHAHA...... vent, du var der ikke I;, in the year 2013 im gonna see the movie 2012 and laugh at it! :D, Jeg er ikke fejlfri jeg er kun et mennenske!, Oh sorry you've got a bf/gf now, i forgot i no longer exist to you., LOOK LOOK LOOK!! ahhh you missed it..., Ja, min mail er ''muzzi_pigen11@hotmail.com''. Det lød godt dengang!, When I was a kid I........no wait, I still do that, Hvis de vil have folk til at kører mere med bus, så sæt dog priserne ned!?, "Will there be boys there?" "No mom, it's a nun party.", Hvis du ikke kan ordne det med Gaffa-tape, har du ikke brugt nok!!, ET RIGTIGT MENNESKE KAN ALTID SPISE PIZZA!, English (Pirate), Lolly pop, lolly pop oh lolly lolly lolly lollypop! *Pop!* Ba dum dum dum!, Meatball shaper, Paper cuts: so small, but so evil., Jo, "PRØ'LI'Å'HØRHER" er faktisk et ord!!, When I'm crying, and someone hugs me, it makes me cry even more., RA RA RA AH AH AH, ROMA RO MA MA, GAGA OOH LA LA, Disagreeing with someone just to annoy them, if i could delete you from my life, that would be amazing., 100.000 kr til Pia K. Hvis hun forlader Danmark, "Jamen-vi-sidder-bare-og-ser-lidt-fjernsyn"-testen, Fårup Sommerland, Jordbær. :D, kager, Good friends don´t let you do stupid things...alone :), Slik, Rulletrapper, Lyden når man åbner en dåse Cola., Kage!, Sour cream and onion, Cocio, Spirello, Sommerferien, at sove længe, Skullcandy, Sodavand, Herkuladedrik, Pandekager, Bobleplast, dyne, Windows Live Messenger, Maltesers, Converse All Star, Gaffa Tape, H&M, BLUZ, Facebook, Avenue Q, Red Bull, The Twilight Saga, Skittles, (RED), jeg hader når Jesus går på vandet, mens jeg fisker!, hej frække, fræk på cam? - HEHEJ KLAMME, KLAM PÅ CAM?, I hate when i sing in my room and people line up to buy tickets, Men prøv nu lige at ta' "ja"-hatten på engang, Voldemort. That's right, i said it., The guy who discovered milk....What was he doing with that cow?, Så luk dog den FUCKING DØR!, It's called a status. Not a diary., det er ikke held, det er talent!!, 1, 2, 3, smil! . . . har du taget det? . . . oh pis den er på video, Av forhelved hvorfor gjorde du det?. Jeg fik stress., Are You Serious Mayn?!, Folk der siger 'av' når ANDRE slår sig..., It's a ninja thing. You wouldn't understand., LUX Shoppen, Nu har du "nej"-hatten på igen, Trendsales, Gud skabte manden, så sine fejl og skabte kvinden... :D, "TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!" - "tak. hvordan ved du jeg har fødselsdag?" - "facebook.", sleeping in oversized t-shirts!, Wow, må jeg røre dig?, HVORDAN KUNNE DETTE BARN OVERLEVE?, "No One cares" Button, Starbucks til Aalborg, Lektier.. lektier... lekt.. le.. la..f.. faa... facebook, "Scotty Doesn't Know", "DE KOMMER, DE KOMMER!" "HVEM KOMMER? "DET VED JEG IKKE BARE LØØØØØØB", Curling gør mig liderlig!, Vi vil have kansas uniformer igen!!, Hold kæft, hvor er jeg egentlig sej!, Okay. Vi har 50 fælles venner, Men hvem fuck er du ?? :O, If we reach 500.000 , Stephenie Meyer will write the FIFTH Twilight book!, 3.1415926535897932384626433832795028841971693993751058209749, Mor (4 mistede opkald) Wow, jeg har problemer nu..., JEG ELSKER AT BLIVE NUSSET!, Lad vær med at være så sød når jeg er sur på dig! :], Så ved du det :D, Jeg elsker at se Ramasjang når de sover., "Hey! Hvor er Perry?", Undskyld jeg er mærkelig men jeg er jo også FDF'er :'D, Vi som fik et brev fra Hogwarts da vi var 11, men takkede nej., "You broke it" "No you broke it" "Ok none of us broke it" "RUN!", Verden går under i 2012 fordi at alle 94ere får kørekort!, Jeg hader at du har magten til at såre mig., Lys i Afrika, Det er bedre at være UNDERLIG end KEDELIG., Fuck it, il do it, 2011, året hvor legenderne fra 1993 fylder 18!, 3 hemmeligheder folk med eksamensangst burde kende, That's my boyfriend, he just doesn't know it yet., Hvorfor er ham den lækre dreng på billedet aldrig tagget?, DSB Wildcard, Punktum er verdens største dis., 100 ting som du IKKE vidste om SEX!, Jeg ville ønske Fætter-Guf var min fætter :D, How Homer Simpson would look, if he was real, i hate it when mascarra misses the tub and goes all over your hands.., For alle os der tænker; "Hvorfor flager busserne i dag?", You know you're awesome when people you don't even know hate you., Jeg forstår ikke hvorfor alle kan lide dig., Damn you're hot! Where are you from? - Jylland - oh, that explains it., I Wish Music Played During Epic Moments of My Life and Not Just in Movies., Rule #1, I am always right. Rule 2, if you think I am wrong, read rule #1, You're not sorry you did it. You're sorry I found out., Come on America, even Pokemon has a free healthcare system., "Jeg er jyde og er ved at dø af grin når jeg snakker med en københavner!", I didn't fall , i attacked the floor., Sometimes I wish you were as ugly as your personality..., "The Game", Når man er fuld, burde ens mobil sige, "Er du sikker på du vil sende denne SMS?", Viva.TV, You did WHAT!? With WHO!? For HOW many Pokemon Cards!?!, De fleste har et billede af deres idol... Jeg har et spejl! :D, Jeg stemmer for medvind på cykelstierne !!, For os der tit tænker : lige om lidt slår jeg dig i ansigtet, Cecilie's Farm, Alle os der elsker røde Rufus, Jeg ved at du lyver, men siger det ikke fordi det er sjover at se dig prøve, If Duct Tape can't fix it... your not using enough :P, Jeg var heldig - han/hun var fuld., Alle os der ville falde for scorereplikken "jeg har min egen traktor":D, Hej, jeg hedder bruser... Hvis du tænder mig, gør jeg dig våd!, i go through more than one phone a year!, 'Synes godt om' op i røven ! Jeg vil blive fan !, dig, When i first heard of "sex in the city" I was like- woah... they FILM that?, 'SINGLE igen!' - gad vide hvem hun kommer sammen med imorgen?, If retards could fly, my school would be an airport., My bestfriend would be my only friend if people knew how weird we act alone, As soon as the headphones are in, I'm in my own little world, Jeg ryger ikke, da der findes federe måder at dø på!, ADHD er når man har svært ved... hey se, et egern!, Kære Matematikbog! - Bliv voksen og løs dine egne problemer!, If you ask me to hold your drink, I will drink it., Vi vil have "Bliv fan" tilbage!!!!, Sønnike du blir' blind af at onanerer, Far jeg står herover?! :D, I LOST THE GAME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Spørg din engelsklærer om at oversætte "jeg elsker på et knæ"., Hvis søvn er vigtigt, hvorfor starter skolen så tidligt?!?, Tryk "Bliv Fan" Hvis du også synes at McDonalds skal bringe ud!! :), ? I WAKE UP IN THE MORNING, FEELING LIKE...going back to sleep..., Snape. Snape .Severus Snape. DUMBLEDORE!!, Dear Iceland, we said "send cash" not "ash", I don't understand why everybody likes you., MTV Danmark, Redheads, Du er nu stemt ind under min dyne. Aflever dit tøj - tak., jeg vil SÅ gerne skrive med dig, men aner ikke hvad jeg skal skrive! :i <3, JA! og jeg er pisse ligeglad, så luk røven!, Du må ha' det som du ser ud! - så god bedring, Hey guess what! I don't give a sh!t anymore, vil du låne min bålkappe? (FDF scorereplik), Tryk "synes godt om" hvis du savner en lige nu., Jeg er kun venner med dig, fordi du har store patter, TrendGirl.dk, Nok er jeg lækker men behøver du savle?, Piger er som sprut, de kan gøre enhver dreng stiv! :D, Var jeg bare en periode i dit liv?, I love it when somebody sees me, screams my name & then runs to hug me :"), Dit selvoptagede, egoistiske, hensynsløse SVIN !! ... - jeg elsker dig ! :i, Hvordan kan du være så grim, når din søster er så lækker?, Er det ondt at give en joint til en dværg og sige at han bliver høj af det?, skal jeg holde din forbundsskjorte? (FDF scorereplik), jeg kender et godt sted vi kan teste min sovepose (FDF'ers scorereplik), Jeg vil altid kæmpe for os 2, du er virkelig det værd., Jeg er ikke en stalker - jeg kender bare alle oplysninger om dig, Yes, I'm a girl, I can go from normal to bitch in 0.5 seconds, Du siger bare til hvis du vil låne noget af min sejhed., jeg elsker dig højere end du tror!:*, "det standard", før skrev vi sammen hele natten nu er jeg glad hvis jeg kan få et "Hej" :i, Naaaa, I Dont Want A 'Perfect Relationship' I Just Want You., Getting text in th? morning and reading it with 1 Eye open, der kan være to i min sovepose (FDF scorereplik), 55grader nord, 55Nord, Skal vi være innovative i mit telt (FDFers scorereplik), People trying to make you jealous when really, you do NOT give a sh*t, Jeg ku' dig, du ku' mig, skal vi så ikke ku' hinanden ;-), Godik, OMG jeg troede ikk du var såé dejlig men jeg tog da vist lige fejl!!!, Yeah, I'm single, but you're gonna have to be amazing to change that., Folk der peger med rat, har altid pibe!, Jeg er en Svigermors Drøm ;D, Its funny when i see people liking their own comments, jeg tror aldrig at du ville kunne forstå hvor højt jeg elsker dig i; <3, "I wasn't that drunk" "Dude, you were asking my cat why he killed mufasa", Jeg elsker når du laver dræberblik til mig fordi du synes jeg er sød, Du er ikke ked af du gjorde det - Du er ked af jeg opdagede det!!!, Bla Bla Bla. Hold nu bare kæft og kys mig, Meeting someone in the wierdest way, then they are a huge part of your life, Du er stemt ud af skakklubben - aflever dine briller og bøjle., Du er stemt ud af Arto, aflever din bruncreme og voks, R.I.P Ryan Dunn, Typing what you really want to say, then deleting it., I always look at your profile because I MISS you, Taber fisk. Du er nu stemt ud af min sø - Aflever dine geller., Du ligner en der godt vil score mig!;-), "Du er nu stemt ud af Paradis, her er din IQ", You hurt me once. shame on you. You hurt me twice. shame on me., Jeg har kolde hænder, må jeg varme dem i dine bukser?, One Kiss Is Better Than Saying 1000s Times "I Love You", Du minder mig om ham den kendte. Ham der. Shrek, der var den, I was not kissing your lips, I was telling your lips a secret "I love You", Du er stemt ud af Jylland - Aflever din traktor., Its hard to tell your mind to stop loving someone if your heart still does, Awwh !!wanna Kiss you ,why are You so far away : (, jeg savner dig, dagene er ikke det samme uden dig!, Are you seriously talking to me? Cause, I'm pretty sure I hate you., Du er sød, skal vi være kærester?:$, Os der hader når fyren man er vild med, får sig en kæreste, Long Distance Relationship :"(, Sjælland har snobberne, Fyn har broerne og Jylland har damerne, Alt over 02 er spildt arbejde, "Love is like the wind, you can't see it but you can feel it all over.", Saying " Its ok " but secretly knowing its killing you inside, I wasn't that drunk. Dude you asked your girlfriend if she was single, Revenge? Nah I'm too lazy, I'm gonna sit here and let karma fuck you up., Jeg blev glad da jeg så at beskeden var fra dig :), Øv lever du endnu, "Hvis nogen spørger hvad vi laver, så fodrer vi vandmænd!", Hvis du er pro, hva fanden er jeg så?... En legende?, Jeg ku godt. Har gjort. Fortrød det ikke, "I wasn't that drunk" "Dude you opened my closet, yelling"NARNIA"", Vi er ikke venner, jeg er bare høflig at snakke til dig., Om du må holde om mig? Du SKAL., Du er så dejlig at ikke enang wikipedia kan beskrive dig, I wanna be hugged by you. Just you. And nobody else but .you., Truth Hurts, But It doesn't Kill. Lie Pleases, But It doesn't Heal., It's so hard to forget someone who gave you so much to remember., Hjertet glemmer ikke det sted, det har følt sig hjemme.., Du er sovsen på mine kartofler ( dansk scorereplik), Du er fregnerne i mit hoved (Ginger scorereplik), Saying "I don't care", when you really do., Hey, I found your nose. It was in my business again., Jeg får altid et chok, når der kommer en flodhest springende ud fra en busk, Så ta' dog tøjet af!?, Du er som en stjerne, så smuk og klar.. MEN SÅ FANDENS LANGT VÆK? :/<3, ''Jeg ku godt'' Ja, men jeg fucking gjorde det!, I played the Google Guitar on 09/06/11, Når jeg ser dig, savner jeg en dislike button., Du er notifikationerne på min startside. (Faceb00k scorereplik), du er den person jeg leder efter. (find holger, scorereplik), det gør så ondt, når du er sur eller kold overfor mig )':, R.I.P Limewire, jeg troede jeg selv var blank, men så mødte jeg dig, du ændrede mit liv., Døm mig ikke på rygter - det siger mere om dig, end om mig., Der er 6 milliarder mennesker i verden, og alligevel kan jeg ikke undgå dig, "have a nice life" ahh who am i kidding, i hope you get hit by a moving truck, okay har jeg spurgt dig? Nej godt så luk røven, Jeg er lækker, så hold din kæft kælling, Nogle piger burde bare skydes!, Du er nu stemt ud af Igloen! Giv mig din fisk., -Og du kan li det!!!, Dine forældre gjorde det sku godt :p, Mhh, du er lige noget for mig! i:, du har en meget god krop, men hvad fanden gik der galt med dit ansigt?, Skat. Du er ikke dum, du har bare mindre gode dage ret ofte., Undskyld jeg siger det, men du er helt vildt sød., "Ja, min status handler om dig. Har du fattet det nu?", Roses are red, violets are blue, a face like yours belongs to the zoo. Dont be mad, i'll be there too, not in the cage, but laughing at you., Hvorfor skal du være så fantastisk? i;, Det gør ondt at du er ligeglad med mig., "Jeg savner dig! vi må snart finde en dag!!"... sjovt nok har du ikk tid ?, du er noget af det dejligste på jorden! jeg savner dig virkelig :'(, Hvordan er det muligt, at du er single?, du er tosset, jeg er tosset. skal vi komme sammen?, Du er sexet, jeg er liderlig! Og jeg ved hvor du bor!:i, Tænk hvis vi aldrig havde mødt hinanden?, stille jeg ringer til min mor! ''alle i klassen'' sluk nu den smøg, og giv mig mine kondomer tilbage!, Hvor er du egentlig lige lidt fræk ! (;, Linda P., drop rygterne når i ikke engang ved om det passer., jeg tilgiver dig, men jeg glemmer det aldrig. ! :/, Jomfru Ane Gade, Jeg blærer mig ikke, men nu er det 5. gang jeg overlever jordens undergang, Du er en idiot, men jeg elsker dig., Hvorfor skal du være så lækker?, Jeg ku' godt! Eller vent, jeg laver dig jo allerede?, Just-Eat.dk - Bestil din mad online, Slush ice, For os som mener ''jeg elsker dig'' er store ord, Ungarbejde.dk - Fritidsjob, studiejobs og elevpladser til unge mellem 13-25, "Åååhh gud"! "Nej bare sig mit rigtige navn"!, Jeg kan ikke få dig ud af hovedet.., Kan græde mig selv i søvn, fordi jeg savner dig !! smiley -altid i mit hjerte<3, I wish life had an "Undo" button., Næste gang du prikker mig skylder du mig et kys, Jørgen, Næste gang du vinker til mig. Så vær lige sød at bruge mere end 1 finger.., Realising how drunk you are when alone in the toilet, I love when a song describes exactly how you feel, I miss you so much, it hurts., Når mongolerne ser dig, synger de 'for han er en af hvor egne' xD, Støt volden, køb en GUL BIL !!, Kærlighed ved første blik, er den mest udbredte øjensydom., Jeg kigger ikke på din røv, jeg kan bare godt lide dine bukser!, Jeg vil smide alt hvad jeg har i hænderne kun for dig, FDF når det er bedst, Der er 6.697.254.041 mennesker i verden, men jeg vil kun ha' dig, Når jeg kigger på dig, bliver jeg så stolt over, at du er min ven. (-:, du må ikke græde, for så begynder jeg også selv!/:, F uck Paradise Hotel, jeg vil hellere have næste sæson SOUTH PARK!, Din mor betaler mig for at være din ven., Har du en banan i bukserne, eller er du bare glad for at se mig?, JEG KENDER EN FRA F****** FAMOUS, Du er da meget lækker, skal vi være venner?, ''Jeg vinder!'' ''Hvorfor?'' ''Fordi det er tirsdag og du er grim''., Elsker dig, du betyder virkelig meget for mig!?, når du holder om mig, ved jeg virkelig at det er dig jeg vil have., Jeg hader at skændes med en person jeg virkelig holder af!<3, Liking your own status is like giving yourself a highfive., StudieRabat København, StudieRabat Danmark, Tænker på dig hver dag <3, Mini Muh Chokolade - I Store Plader. Ja Tak!, Rigtige mænd er IKKE utro...!, så sig dog forhelvede sandheden for jeg finder jo ud af det på et tidspunkt, hate it when guys have there periods.... -____-', StudieRabat Nordjylland, Studie 10-To, Baresso Coffee, Når jeg ligger i dine arme :i er alt perfekt! :i<3, Du da rimelig fræk :I, Jeg griner tilfældigt, når jeg kommer i tanker om noget sjovt!, Gid dit røvhul må klø og dine arme være for korte., I fell for your personality, your looks are just a bonus, jeg vil gøre alt for dig! -jeg vil endda spise din kage for dig, så du ikke bliver fed!:o., THE OFFICIAL RULES OF POKE WARS, Til minde for Michael, Stop med at Prikke og lad os have Sex istedet!, Støtteside for efterskoleeleverne der kæntret i Præstø fjord, Hvis jeg nu spørger pænt, vil du så ikke nok kysse mig???., Quote Portal, Jeg er ikke dum... Jeg er bare uheldig når jeg tænker., Jeg er helt pjattet med dig <3, Det bedste ved mit liv er, at du er en del af det ?., Jeg ku' godt!, Du er perfekt i mine øjne,uanset hvad du er i andres. ?, Mit skinneben hjælper mig med at finde møbler i mørket, Du er det bedste jeg ved.... Udover kage....!, Skovmand & Bue, Hvis en dreng siger at en pige er lækker, kigger han på hendes krop. Hvis han siger at hun er pæn, kigger han på hendes ansigt. Men hvis han siger hun er smuk, kigger han på hendes sjæl., Hej, du er sgu da flot!, That awkward moment when your mate wasnt hacked, he just really loves dick, I don't drink.. LOL jk, I'm Danish, When i say "I love you" i actually mean it, Alle der har sagt, "jeg drikker aldrig igen", I LOOOOOOOOOOOVE sleeping but never want to go to bed early, Frederik og Marys tvillinger skal hedde: Bo og Lis, I died a little on the inside when I didn't recieve my Hogwartss letter., bare jeg har dig, er alting godt ?, jeg elsker når du siger "jeg elsker dig" til mig... ?, Nu hvor du er kommet ind i mit liv, vil du så ikke godt love du aldrig går igen. ?, Jeg var nervøs i starten, den var stor, lang og pegede opad, men jeg MÅTTE bare prøve DEN! Den skal bare prøves. Jeg bevægede mig op og ned på den. Jeg nød det flere gange. Lod mig rive med og lod den køre helt op... Åååååååhhhh.... GUD..., Du er dejlig<3, Danmarks mest erotiske storetå 2010, Os der løber, når vi skal bevise vores vej er hurtigst!, No I dont have anything to hide,I just dont like people looking at my phone, Danmarks Hårdeste Type 2010-2011, Danmarks sødeste smil 2010-2011, Danmarks flotteste hår 2010, I am currently involed in a poking war., Overnatning i det fri, I 2010 har jeg mødt en som betyder rigtig meget for mig<3, I may look calm, but in my head, I've killed you three times.., Kagedej, Jeg hader kolde morgener!, Du glemmer måske mig - men jeg glemmer aldrig dig!!!!, Fjällräven, Ægte kærlighed er når tavshed, ikke er pinligt men hyggeligt. i;, Du er sær.. Men jeg kan nu godt li' dig alligevel?, Jeg elsker når du smiler til mig!, TIK TOK on the clock... och så har man en digitalklocka :PpppPp, Hvorfor er du så fandens sød hele tiden?i:, R.O.F.L.S.H.V.U.A.K.O.M.A.I.L- Rolling On Floor Laughing So Hard Voldemort Uses Avada Kedavra On Me And I Live, For os der elsker ''Bare 5 minutter mere'' om morgenen!, I used to play Spyro, Crash Bandicoot, and Rayman on the PS1., Der er en på min venne liste hvor jeg tænker: KU GODT!!!, I love it when in the middle of our kiss I can feel you smiling., Let the whole world learn english, so we dont have to speak german, Hvorfor bor vi så langt væk fra hinanden?!>.<', thepenisinhermouth. i read it wrong the first time too :), Jeg elsker når mit sengetøj dufter af dig, Gammel nok til at se at det er forkert, ung nok til at gøre det alligevel:D, for alle dem der har været dumme nok til at gå ind i en lygtepæl! xD, - tryk 'bliv fan' hvis du hører musik lige nu., Jeg ville ønske du var her nu!


  • #4   31. jul 2011 fedt

  • #6   31. jul 2011 mega fedt!

  • #7   25. okt 2011 Okay, det hedder - ikke noget liv smiley

  • #8   22. feb 2012 hvordan finder man dem som man syntes godt om?

Kommentér på:
Facebook sider?

Annonce