{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Den tåbelige verden. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan alverdens forsker gensplejser den ene ting efter den anden og hvad siger i til fåret dolly der blev klonet til flere dolly-er - det er faktisk ligesom at se verden der er blevet (i min verden til en flok får) og om får er dumme vides ikke men det bruges tit i talen om at være dum.
Så lad os tage et eksempel forsker laver om på Guds værk og gensplejser kartofler for at gøre den modstandsdygtigt imod alverdens ting - når man begynder at lave om på Guds værker tror jeg på at det går galt - for der er vel en årsag til at kartoflen får skimmel - får øjne og andet.
Verdens forsker eller nogle af dem kæmper en kamp for at verden skal kunne brødføde sig selv - men det eneste der sker er at de bare udsætter tiden hvor en større del af vordens befolkning vil sulte og ja det hjælper et øjeblik - ja kun et øjeblik for jordens befolkning forsætter jo med at vokse.
Hvis jeg så tager en anden ting Corona virus som de fleste af os nok har hørt om er den sidste tid spredt ud omkring i verden i en verden der har så travlt med at flyve folk til deres respektive hjemland ude at tænke på konsekvensen i netop i det at sprede smitten og de fleste af os var sku godt klarover at den kom til Europa - med alle de fly og alle de skiber der pisker rundt vil det sku da være utopi at tro andet.
Om verdens politiker tager det alvorligt vides jo ikke da det meste af verdens befolkning er stemmekvæg så de har brug for os.
Jeg er sku ikke bange for corona virus jeg er bange for så meget andet og kan kun sige - ro på nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den tåbelige verden.
  • #1   25. feb 2020 Det lyder besnærende, når videnskabsfolk verden over, prøver at bilde verden ind, at deres forskning er for, at skabe føde til verdens voksende befolkning.

    Se bare på de mange eksempler på, hvor højt besungne produkter viser sig, at det har alvorlige bivirkninger, som de næste mange generationer lider under.

    Vi har alle eksempler i vore familier og omgangskreds på folk, der får kræft, eller andre alvorlige sygdomme, og de mange eksempler på ringe fertilitet.

    Den gang da Roundup endnu ikke var farligt, lavede man GMO- korn, der var resistent over for Roundup, således at man kunne sprøjte alt ukrudt væk.
    NU finder man rester af midlet i vores grundvand. Videnskaben bildte os ind, at det blev nedbrudt, så det aldrig ville nå grundvandet.

    Vi har alle hørt om de skandaler, der er i kølvandet på medicinsk forskning, der er slået fejl, med alvorlige bivirkninger på mennesker.

    Nu bliver der sejlet store mængder af soja hertil, som er genmodificeret. - Jeg føler, at der i dette produkt ligger en tikkende bombe, der gør os syge på langt sigt.

    For en del år siden lavede forsøgsstationen Foulum et forsøg med foderet.
    Der havde vist sig, at der var dårlig fertilitet hos søerne.

    På grund af en mistanke, til det korn, der var sprøjtet med stråforkorter, forsøgte man at fodre halvdelen af søerne med det forkortede korn, og den anden halvdel med ikke sprøjtet kor. De søer, der var fodret med det "rene" usprøjtede korn, fødte dobbelt så så mange grise, som de , der fik det, der var behandlet med stråforkorter.

    De "etablerede" videnskabsmænd/forskere skød straks forsøget ned, fordi det ikke var videnskabeligt nok i deres målestok!
    Så må vi bare tænke os til, hvem der var sponsorer for de "etablerede" forskere.


  • #2   25. feb 2020 Jeg er heller ikke hysterisk omkring Corona virus, der er nok større chancer for at blive kørt ned i en fodgængerovergang end at få Corona.

    Har stor tiltro til at man gør det nødvendige i Danmark - vi får ikke indblik i de store beslutninger, som sådan jo er ligegyldig for den enkelte dansker. Fint at man allerede har lavet et beredskab med store sygehuse og militær. Det kaldes rettidig omhu - måske det ikke kommer til Danmark, men risikoen er ret stor.

    Det er også en svær nød for hele verden som stadig skal fungere med skibe og fly, tog osv...Man kan ikke lukke alt ned pt. skulle det sprede sig eksplosivt vil vi nok se at alle fly, skibe toge, lastbiler bliver lukket ned. Det vil være katastrofalt for fødevare industrien og butikker. Det ville være som at blive bombet 100 år tilbage i tiden.Sker det vil vi også se opstande, med plyndringer, indbrud - den rene ragnarok.

    Med hensyn til gensplejsning er jeg lidt usikker om, for hvis det kan skaffe et større udbytte i f.eks. Afrika så ville det være en god ting. Gen modificering er ikke altid af det onde. Det skal bare gøres forsvarligt og med masser af kontrol af frø.

    er det forkert at genmodificere et foster som ellers ville udvikle sig som en åndssvag?, fjerne sygdomme, potentielle kræftformer.? En svær debat vil jeg mene - men dog en spændende.


  • #3   26. feb 2020 Busmann og sikken en tale og jeg er enig med dig og vores politiker er altid på stemmejagt der for fortæller de os kun det vi vil høre du ved det er det samme med deres valgløfter smiley

  • #4   26. feb 2020 Polysl hvis verdens fly ikke fløj i 14. dage vil vi kunne se det igennem en rener luft - så der vil verden kunne se at det vil kunne betale sig at beherske alverdens fly rejser - skibene sejler jo stadigt du ved også de store krydstogtskibe der har problemer med syge folk - gensplejsning ja jeg tror ikke det er godt - for tror ikke på at det holder i længden smiley

  • #5   26. feb 2020 Vi skal tage Coronavirus meget alvorligt, hvorfor hører vi ikke om dem, som er blevet raske, det må være fordi, der er ingen, som bliver raske smiley smiley smiley

  • #6   26. feb 2020 Jetset der er mange som er blevet raske - men du ser nu hvordan alle vores nabolande har konstateret Coronavirus men jeg er ikke bange for den virus og er sikker på at mange vil kunne gå rundt med den ude at de nogen sinde vil opdage det smiley

  • #8   27. feb 2020 # 7

    "Jeg trøster mig med, at jeg plejer at være meget stærk over for virus. Når alle andre lagde sig med influenza, jeg var jeg ham, der gik rundt og købte ind til dem."


    "Ham"...??? Det var vist en fortalelse, medmindre du har skiftet køn i mellemtiden... smiley smiley smiley

    Men dit liv som egoflipper, skjuler du dårligt, bare du selv har det på det tørre, så pyt med alle andre.

    Al den medynk med de såkaldt svage grupper i samfundet, er kun et alibi for din egen livsførelse.

    I mine øjne (og sikkert mange andres) er du en hykler, Alis!!! smiley


  • #9   27. feb 2020 Alis

    Hatten af for at du gik rundt og købte ind til alle de syge - når du selv havde Influenza og så smitter alle omkring dig - med hoste og nys og en masse bakterier som ligger i dit kølvand.

    Jeg kan huske en arbejdsgiver som sagde til mig, har du en smitsom sygdom - bliv hjemme. Det giver jo stor mening hvis man er i et lille firma med 27 medarbejdere. Hvis en kommer på arbejde som syg - så kunne den syge ligge hele Firmaet ned.

    Men må sige at jeg nok er egotripper og blevet hjemme og skider på alle andre - indtil jeg er rask.


  • #10   27. feb 2020 Du gode gud.
    Sidste år døde der i Danmark omkring 1500 af influenza....

    Skal vi ikke lige klappe hesten?
    Det er en skide forkølelse der stammer fra en skide flagermus.

    Sov trygt.


  • #11   27. feb 2020 Markgreven

    Der døde 1700....


  • #12   27. feb 2020 Polysl.

    Ja, det gør det jo ikke bedre.

    Men nu risikerer EM i fodbold og OL at blive aflyst på grund af en forkølelse.

    Det er da langt ude.



  • #13   27. feb 2020 Markgreven

    Jeg kan ikke se dem alligevel - så for mig er det ligegyldigt.


  • #14   27. feb 2020 Polysl.

    Nårh…. Du har You See! smiley


  • #15   27. feb 2020 Næ..jeg har ikke nogen pakker. Jeg nøjes med det fra Nettet. De NoSee er jo hårdt ramt.

  • #16   27. feb 2020 Polysl.

    Vi har desværre en bestyrelse der har lavet en 3 årig kontrakt med You See....

    Jeg mener det er kontraktbrud fra You See, men vores bestyrelse er mere interesseret i hundelorte og larm fra fester i beboerhuset lørdag efter kl. 21.00. smiley


  • #17   27. feb 2020 Alis C jeg har aldrig været i tvivl om at den virus vil komme til Danmark jeg har kun tænkt i hvornår smiley

Kommentér på:
Den tåbelige verden.

Annonce