{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.105 visninger | Oprettet:

Mujo M
Mujo M
Tilmeldt:
13. nov 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73

nonfirmation {{forumTopicSubject}}

Hvor er I danskere dog snot dumme. haha.

Bare for at få nogle gaver så skal børnene konfimeres, selvom det er en religiøs overgang fra barn til "voksen" og de mange danskere der ikke tror på gud vælger at blive nonfirmeret. Ellers så er man jo ikke sej. hahaha.

I er det folk i verden der er mest til grin af alle :)) så mange ting der er så tåbelige og dette er blot et af dem.

I må ikke blive fornærmet, sådan er jeres kultur bare "Lad os nasse på religionen når den er god for os, selvom vi ikke tror på gud."

snot dumme, end of story


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nonfirmation
  • #1   10. apr 2010 vi synes os det er tåbeligt at man skal be 15 gange om dagen smiley

  • #2   10. apr 2010 Haha, ja for det går jo virkelig fremad i de muslimske lande...

    Når de ikke springer sig selv eller andre i luften self..


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #3   10. apr 2010 er ikke muslim.

    men ja, også typisk dansk at sige "se på dem, lad vær med at kigge på os"


  • #4   10. apr 2010 hva så med sådan en klam perker der ligger og ber på et uld tæppe og ikke engang vil spise svinekød i er sgu da også for dumme i kommer til danmark og tror i er så seje og det eneste i gør er at leve 30 mennesker i en lille lejlighed
    og neej (Jeg er ikke raciist, jeg er jyde)


  • #5   10. apr 2010 omg... kæmpe fjols..

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #6   10. apr 2010 martin adam

    hahaha... så vidste du ikke hvad du skulle sige da jeg ikke var muslim som du antog. hahahaha..

    kenneth L

    smiley du fortsætter bare. Jeg finder mig ikke i nogen af de grupper du nævner. Vi bor 2 i en 85 m2 lejlighed... er heller ikke perker. smiley


  • #7   10. apr 2010 Af hvilken perkisk herkomst er du?

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #8   10. apr 2010 B Ø D D E L

    er som sagt ikke af perkisk herkomst... prøv igen...


  • #9   10. apr 2010 størrer fjolser skal man sku lede længe efter .. pubad !

  • #10   10. apr 2010 Hvis det var sådan det hang sammen ville det jo så ikke være os der var de dumme(hvem får noget ud af det?).

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #11   10. apr 2010 Hvad er pudsigt, sjovt og samtidig typisk (selvom to af disse ord normalt ville udelukke hinanden) er at I er fokuserede på at finde ud af hvor jeg er fra for at i kan disse det, men I glemmer (med vilje) at indse hvor tåbelige og YNKELIGE i er...

  • #12   10. apr 2010 Jamen forhelved da, hvor kommer du så fra, for helt dansk kan du da ikke være, det vidner din intelligens da ret godt om.

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #13   10. apr 2010 martin adam.

    jeg bliver ikke det mindste fornærmet. Jeg er nok et fjols i en eller anden forstand,

    shella O

    Jeg vil gerne høre hvad du mener, men du bliver nødt til at uddybe for jeg forstår desværre ikke din hentydning.


  • #14   10. apr 2010 Mujo M du kan da skride ud af landet og se om du kan klare dig i dit eget land men hvorfor fanden er du kommet til dk hvis du ikke kan lide at være her så SKRID sgu da

  • #15   10. apr 2010 Må være trist at være så indebrændt...

  • #16   10. apr 2010 Det er da klart vi gerne vil disse dit hjemland, når du så fint sviner danskerne.. Så du er også tåbelig og ynkelig?

  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #17   10. apr 2010 Kan godt lide at du kun "kritisere" Danmark, og ikke nogle af de andre lande, som F.eks sprænger sig selv i luften, og tager andre med i døden, for at få nogle Jomfruer, når man ender i "himlen". Hvem af de 2 Religioner, er så mest til at grine af / mest selviske??? (:

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #18   10. apr 2010 morten B

    I har sjovt nok på intet tidspunkt forsvaret jeres land.

    kenneth L

    Nej nej. Jeg har det fint her i landet, for landet er fint, men I, danskerne, er snot dumme (hovedsageligt, dem jeg kender og respekterer ved det også, og de ved også hvad min mening om den resterende population er)


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #19   10. apr 2010 Baboom's Smukke Chihuahua .

    Den sidste er helt sikkert mere ynkelig. Det med terror og den hellige krig tager jeg afstand fra. Er enig i at der tydeligvis er noget galt der. Har jeg sagt anderledes?


  • #20   10. apr 2010 Hvilket land er du fra, så kan vi da altid lige sammenligne.

  • #21   10. apr 2010 du er sgu da bare for dum at høre på hjerne har du da ingenting af kan godt høre du er en klam sort satan

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #22   10. apr 2010 Mujo:

    Nu er jeg selv konfirmeret, og har altså "confirmed" at jeg tror på gud og er kristen. Det handlede ikke om gaver osv for mig.

    At folk der ikke er det, stadig gerne vil fejre overgangen fra barn til vosen, kan dog ikke bringe mit pis i kog. Jeg synes det er helt iorden og navnet er da også ganske grineren, da de laver en "non confirmation" til den kristne tro, de vælger den altså fra.

    De fleste er døbt i den danske folkekirke, og ind i den kristne tro, hvor den der bærer barnet til dåb svarer ja til den kristne tro på barnets vegne....

    Jo det giver meget god mening med en "nonfirmation" hvis man ikke tror på gud.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #23   10. apr 2010 kenneth L

    hahhaahahahahahaha. Jeg er en SORT satan og i jeres land overvejer de at indføre lov om brug af SOLARIE.

    hahahahahahahaha. Hvorfor vil i så være sorte smiley Jeg er ikke meget mørkere så I der går i solarie er mere "sorte" end mig.

    haha. dobbelt morale dobbelt så godt.


  • #24   10. apr 2010 haha jeg bruger så heller ikke tid på at gå i solarie desværre

  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #25   10. apr 2010 Nej det har du ikke, Men at Udtale sig om at Danskerne "er de dummeste", syntes jeg er en latterlig udtalelse, og så gav jeg bare et eksempel, på noget som "jeg" syntes er dummere, og mere forkert ved. (: Intet andet. smiley For ja måske er det at Nasse på ens Religion, men Andre lande "misbruger" jo også deres Tro, på nogle måder. F.eks Indvandrer, de Må ikke komme i kontakt med Svinekød da det anses for at være "U-rent". Men når jeg bestiller en en Pizza, med Tomat, Ost, annanas og Skinke, ser man jo ikke ham der laver dem, bruge handsker, eller nogle andre former for "beskyttelse", mod kontakt med Svinekød???? (: Så vidt jeg ved må de heller ikke Ryge at drikke??? (Kun noget jeg mindes at have hørt!) Og det gør de jo også i lige så stor stil, som os danskere. smiley

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #26   10. apr 2010 Hmmm.. Når man kommer med et sagligt indlæg bliver man ignoreret..

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #27   10. apr 2010 Christina F

    Det er opmærksomhedssøgende og moralsk ukorrekt. Efter min mening. Jeg respekterer et svar som dit, det giver mig faktisk en anden vinkel på det. Men ingen af de andre har bragt noget på banen og intet har endnu fået mig til at skifte mening angående nonfirmationen. Man kan løse det ikke at tro på gud på en anden måde.

    For mig ligner det blot at folk ser religion (i danmark) som værende et modefænomen. Man er simpelthen ikke sej (eller er man direkte uintelligent) hvis man tror på gud. Jeg havde det på den måde, tror du også har oplevet det til tider, hvis ikke så skal du være glad for det.


  • #28   10. apr 2010 Gider ikke engang kommentere yderlige, du ser meget sort på det hele og de andre saglige indlæg.

  • #29   10. apr 2010 OMFG! Jeg giver dig ret i at det er ved at være få tilbage som egentlig tror på gud og jesus når vi snakker konfirmation.. jeg personligt gør ikke.. men jeg er stadig medlem af den kriste kirke (eller hva det nu hedder :P) Jeg lod mig konfirmere fordi de andre også gjorde det, og har tænkt mig at blive gift i en kirke. ikke fordi jeg forbinder det med religion, men fordi det er en slags tradition.

    Men den måde du skriver at danmark er det land i verden som er mest til grin. den må du sgu gerne beholde for dig selv og er helt til grin. Der findes tåbeligheder i alle lande. og jeg kunne nævne en del som efter signe ikke skulle være værre end lille dk.

    Du virker ærlig talt ikke som om du har særlig mange brikker at flytte rundt med. Er du blevet trådt på af en dansker siden denne latterlige tråd skulle oprettes?

    Kunne faktisk også godt tænke mig at vide hvad du ellers synes er tåbeligt her i dk?? du har jo mange eksempler går jeg ud fra?

    og ja, hvor kommer du fra? Polen?


  • #30   10. apr 2010 Hold da kæft.
    Du er da en kæmpe super mongol.
    Smut dog tilbage hvor du kom fra Sambo.
    Så kan du rådne op i krig, sult, tørke, slanger jeres giftige lort.
    Jeg er ligeglad med hvad religion man er fra. Men man skal ikke genere andres religioner. TAG DIG SAMMEN.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #31   10. apr 2010 Christina

    nej, du bliver ikke ignoreret. Jeg følte blot du fortjente et ordentligt svar og ikke en halshuggelse, som normalt tager tid. Ærgeligt du ikke havde tid til at vente.

    Babooms chiahuarhu fhudhasuh a

    de må gerne ryge, hvor tror du vandpibe stammer fra? men nej, de må hverken drikke eller have direkte kontakt med svinekød, men det hedder integration (for nogle af dem)

    B Ø D D EL

    hvilke andre saglige indlæg end Christinas ?


  • #32   10. apr 2010 kan godt lide den måde du tror at folk er seje hvis de ikke tror på gud.. det viser hvor lidt du kender danskere

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #33   10. apr 2010 Jeg synes det er op til folk selv, om de vil tro på det ene, det andet, det tredje eller slet ikke.

    Men jeg kan godt forstå dem som ikke tror på gud, men som stadig gerne vil fejre overgangen fra barn til voksen. Selve festen til at markere overgangen har jo intet med konfirmation eller den kristne tro at gøre, den del er ovre når kirken forlades. Festen bagefter er en del af den danske kultur og de danske ritualer.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #34   10. apr 2010 Mujo: Undskyldning godtaget og accepteret smiley Jeg synes bare at det er en spændende diskussion at tage, og derfor bliver jeg en smule ivrig smiley

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #35   10. apr 2010 jonas p

    tværtimod. Ens egen kultur er som en næse, man kan kun ane den selv, mens andre tydeligt kan se den. på den måde kan jeg objektivt se danskerne og deres behandling af folk der åbent siger de tror på gud (blandt den yngre del af befolkningen, skulle jeg måske have nævnt til at starte med)

    Lige nu holder vi os til dette emne. Hvis du vil have flere eksempler skal du bare holde øje for jeg kommer med flere emner når der er tid til det i et nyt indlæg.

    Stefan

    det var da noget arrogant det der, og ikke mindst uintelligent bidrag. Du antager at alle andre lande i verden er hærget af krig, sult, tørke osv. Haha. Det land jeg kommer fra, har ingen af delene. sorry.



  • #36   10. apr 2010 de må ikke ryge, det må ikke gøre noget som skader deres krop ..



    Jeg tror Mujo M har haft det svært i skolen ... og hvorfor starter sådan en dabat på et sådan latterligt forum som BB?? ... ikke engang noget forum .


  • #37   10. apr 2010 BTW så er der ikke mange unge som tror på noget, de har så meget andet at tænke på ? ..

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #38   10. apr 2010 Christina F

    der deler vi en meget forskellig mening, men vi snakker også lidt over hovedet på hinanden. Jeg synes ikke man kan sige "jeg kan godt lide den del der, men vil gerne ignorere det andet" enten tror man på gud ellers gør man ikke. Man kan efter min mening tage på blå mandag med vennerne hvis man skal være sammen med vennerne, men overgangen fra barn til voksen burde jo så ikke være oveni den religiøse konfirmation og (igen, efter min mening) latterliggørelse af denne ved at kalde det nye fænomen for nonfirmation.

    Det med at folk skal tro på hvad de vil er jeg fuldstændig enig I, men jeg kan ikke fordrage dobbeltmorale. Jeg er blevet rakket så meget ned (indirekte) for at være troende, derfor er jeg altid frisk på at diskutere folk der siger religion er noget opblæst noget og de tror aldeles ikke på gud da de er ateister, MEN ingen af dem siger nej til at danse rundt om et juletræ, købe julegaver, og fejre fødslen af en ikke-eksisterende person.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #39   10. apr 2010 William G

    selvom Wikipedia ikke er 100% at stole på så tjek arab world under dette link http://en.wikipedia.org/wiki/Hookah#Arab_world


  • #40   10. apr 2010 Jeg tror ligesom ikke de danser rundt om juletræ fordi de opnår noget religiøst men mere være sammen med deres familie.

    Så det du siger er at fordi man iikke er troende må man ikke være sammen med sine venner og familie og hyggesig med dem ? ..

    Jeg tror ikke på noget som helst. men jeg synes godt at man kan synes noget er rigtigt i en religion og noget er forkert men stadig være "medlem" af den.


  • #41   10. apr 2010 Nu har jeg så hørt en del muslimer sige at man ikke må skade sig selv.

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #42   10. apr 2010 William G
    tjaaa, måske er det så forbudt nu hvor det er kommet frem at rygning er skadeligt. så skal jeg ikke kunne udtale mig.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #43   10. apr 2010 William G

    så i skal bruge en opdtigtet persons fødselsdag for at kunne samle jer med venner og familie. interessant.


  • #44   10. apr 2010 hvorfor skulle vi det, vi kan da bare bruge jul, påske osv osv osv...

  • #45   10. apr 2010 i al fald så vil denne debat fortsætte i en evighed..

    det er meget muligt at du kan se ude fra hvad vi laver og gør. men direkte kalde denne lille bakatel (i danskeres øjne) for en tåbelighed er sgu da at udtale sig om noget man faktisk ikke aner noget om..

    de fleste tænker ikke over hvad de siger ja til, og går ærlig talt ikke . specielt meget op i det før de måske er ældre. jeg synes virkelig inderligt at den måde møver dig frem på med disse ord er så tåbeligt. Du bør tænke en ekstra gang over tingene eller bare se mere realistisk på det. Du virker indebrændt over et eller andet du har oplevet i dk.

    Nu ved jeg så ikke om det er en tilfældighed at du lige har valgt dk...

    helt ærligt mujo.. det her er måske ikke det skarpest du har lavet.

    Men hvis du virkelig er så ivrig efter at pisse andre af, så find dog noget andet at skrive.. det her er for latterligt.

    Sidste ting.. kig på andre lande inden du kommer for godt igang


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #46   10. apr 2010 hvis i ikke er religiøse så er der hellere ikke noget der hedder jul og påske... for jer... I kan ikke bare tage noget af religionen til jer fordi det passer jer økonomisk. det er dobbelt morale og det er årsagen til hele dette indlæg.

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #47   10. apr 2010 Jonas P

    giver dig ret i meget af det du siger, men jeg kan ærlig talt ikke komme på et andet land der "udnytter" religion i samme grad bare fordi det passer jer.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #48   10. apr 2010 Jonas P

    du ser det som værende noget af det uskarpeste jeg har lavet, men hvis du kigger indlæggene igennem vil du lægge mærke til at det jeg siger deroppe kommer til udtryk igennem de forskelliges bidrag. De giver mig ret i mine udtalelser, uden at ville give mig ret. De fokusere på andre lande, uden at indse hvad der egentlig foregår. En af dem går så vidt og siger at alle andre lande er hærget af krig og ødelæggelse. hehe.


  • #49   10. apr 2010 danskere går mere op i tradition end religion.. hvad er der forkert i det.. vi er alle mennesker.. skal vi ikke selv have lov til at bestemme og skabe vores egen liv, uden at skulle drives af en bestemt religion.

    Jeg respektere folk der går op i deres religion, hvis de folk også respektere mig.

    Om jeg så "låner" af religionen til at lave de traditioner som man kan huse fra barn, ser jeg INTET forkert i.. det er kun snæversynet folk med et meget indhegnet syn på livet/verden


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #50   10. apr 2010 Mujo:
    Der ligger jo det i det, at det er så stor en del af den danske kultur, og ikke bare af den kristne religion. Vi får jo som en del af skoletimerne i 7.klasse lov til at gå til præst, og dermed forberede os til denne fest. Dette ser jeg da som en langt større problematik og et endnu vigtigere diskussionspunkt.
    Jeg ser det ikke som en latterliggørelse af min religion, men mere som et "nej tak til kristendom, men jeg bliver altså også voksen og vil gerne fejre det samtidig med mine jævnaldrende".

    Jeg kender udemærket til det med altid at skulle konfronteres med at jeg er troende kristen, men eftersom jeg er lutheraner/protestant, så er min religion og min tro en sag mellem gud og jeg, og det er ikke noget jeg behøver at skulle retfærdiggøre overfor folk, ligesom jeg heller ikke forventer at de retfærdiggør overfor mig at de ikke tror. Dette er nogenlunde også det svar folk får, hvis de begynder at rakke ned på min tro, eller stille spørgsmål ved at jeg er troende.

    Det du nævner som en del af julen er jo faktisk ikke kristne ritualer, men de er en del af det koncept der hedder jul. Juletræet er jo kommet til meget senere. Desuden er julen egentlig en sammenblanding af en lysfest fra vikingetiden og selvfølgelig jesu fødsel. Dette er jo noget der har udviklet sig over mange 100 år.
    Julemanden som vi kender ham i dag, er jo rent faktisk et reklame fremstød fra coca cola smiley
    Men det er en helt anden snak det her julehalløj smiley


  • #51   10. apr 2010 ja, det er dumt at dømme dig uden at vide hvor du kommer fra.. det er måske også lidt provokerende at du ikke siger hvor du er fra smiley

    Men det der pisser mig af er at du siger at dk er det land i verden som er mest tåbeligt og danskere er snot dumme.

    Som sagt før, så er der tåbeligheder i alle lande.. no big deal. lad os komme videre


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #52   10. apr 2010 Christina

    hehe. Jeg ved skam at både juletræet og coca-colaens rød/hvide julemand er et nyere fænomen, og det er nutidens julemand også, men der er også religioner hvor julemanden (Sankt Nikolaus) er fejret på en anden dag, få uger før jul og efterfølgende har man integreret det i "julen", men som du selv siger er julen en anden diskussion. Jeg synes dog fortsat ikke det er i orden at man fejrer jul uden at tro på jesus... det er i mine øjne forkert.


  • #53   10. apr 2010 Vi må sku da godt holde jul og påske selvom vi ikke tror på gud. Det sku ikke noget du skal bestemme. Det er det der er fedt ved dk vi kan gøre lige som det passer os inden for lovens rammer. Vi kan hygge os med familien den 24 december og danse om et træ og kalde det jul uden det behøver at have en skid med gud at gøre. Det kan da bare være en hyggedag som vi kalder jul.

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #54   10. apr 2010 Mujo:

    Det kan jeg godt følge dig i.

    Men "konfirmations"festen er bare så stor en del af vores kultur, ligesom med rødgrød og stegt flæsk smiley
    Ja det har taget sit udspring i noget religiøst, men det danske samfund bygger på kristne ritualer så langt tilbage, samtidig med at det danske samfund har været sekulariseret så længe, at de ikke længere er religion, men en del af vores kultur.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #55   10. apr 2010 Stefan V

    Det er ærgeligt du ikke kan se noget galt i at holde jul når du ikke tror på jesus. Men jeg kan se det her ikke bringer nogen ende. Jeg undskylder mit sure opstød. Christina har fået mig til at forstå nogle ting bag facaderne. Selvom jeg ikke bliver enig med jer da det i mine øjne er tåbeligt med nonfirmation, jul og påske for ikke-troende, men lad det ligge.


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #56   10. apr 2010 Christina F

    helt i orden, men det er ikke i orden at snakke ondt om folk der går op i deres religion, samtidig med at man "bag lukkede døre" holder fast i de "dejlige" traditioner bragt af kristendommen.


  • #57   10. apr 2010 hvorfor kan man ikke bare tage alt det gode her i livet ?:.. altså .. er du totalt noob

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #58   10. apr 2010 Mujo:
    Der er vi så helt enige smiley Men så skal man omvendt heller ikke dømme et helt folkefærd og kalde dem snotdumme, uden lige at se bag tingene smiley


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #59   10. apr 2010 christina f
    nej. rigtigt. men som nogle andre rigtigt nok påpegede har jeg netop haft en uheldig situation, som nok fik mig til at reagere på denne nonfirmation mere end jeg normalt ville. Undskylder fornærmelsen, men ikke for observationen, da der efter min mening er meget rigtigt i det jeg har sagt og det er der også adskillige der har fået bekræftet... så helt overflødigt har mit indlæg ikke været... lidt agression skulle ud et eller andet sted og det er da trods alt bedre det bliver lukket ud i et forum, i stedet for på gaden som man ser andre "udlændinge" løse deres problemer, haha.


  • #60   11. apr 2010 Mujo er vel serber smiley

  • Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #61   11. apr 2010 Jeg synes at danskere er nogle smukke mennesker...

    .... og mange gange kan det ved første øjekast se ud til at der ikke er nogen mening med tingene, men tænker man sig lidt om...

    ...så vil man se hvor veludvilklede og intelligente mennesker de er, med en sund resonnement....



  • #62   11. apr 2010 Alone in the light

  • #63   11. apr 2010 mujo

    du er jøde ?

    og kommer fra et af østlandende ?


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #64   11. apr 2010 I gætter bare løs, men I gætter fortsat forkert.

    Pernille. Jeg synes ikke at Jonathan spang er sjov nok til at jeg skulle undlade at lave dette emne =) ikke i nærheden, haha.

    Det her har da været meget sjovere.

    Endvidere, den der med "Eller det forbyder din tro dig måske" er ligeså typisk et uintelligent svar som de fleste af dine andre medborgere har bidraget med gennem denne diskussion, da det er en antagelse og et forsøg på fornærmelse, men eftersom jeg ikke finder mig stødt, så fejler du fælt... prøv igen...


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #65   11. apr 2010 Pernille

    Det er da ikke uintelligent når jeg har fået det ud af det jeg ville. En masse typiske reaktionsmønstre fra befolkningsgruppen. Jeg ved det er forkert at have fordomme, men det lader os slippe nemmere gennem hverdagen.


  • #66   11. apr 2010 han er vel katolsk eller nazist..

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #67   11. apr 2010 Hardstyle lover

    kvalificerede bud, men atter nej... jeg lover at sige til når i har gættet .


  • #68   11. apr 2010 damn... så kom der lige en og dissede vores traditioner...

    som jeg mange gange har nævnt efterhånden i samtaler med diverse mennesker, så er vi i DK så langt fremme i civilisationen at Religion er ved at blive til Tradition... den største del af den danske population fejrer ikke længere konfirmation på grund af troen, men på grund af at det er en tradition...

    så hvis du syntes vores religion / Tradition er latterlig... ?? jamen hvad med din egen tro... ? den er da heller ikke helt fejlfri... ?
    vores Tradition er som vi kan li den, vi er alle med til at forme den i skik af forskellige måder at gøre det på...


    og noget jeg finder endnu mere dumt... at oprette en tråd der nedgøre den danske religion / tradition PÅ ET DANSK FORUM... !

    det er det samme som at jeg går over på Harlem Street i USA og råber: Niggers Aint Shit... det er så tossedumt som noget kan blive...


    jeg tror du er en arrogant, egoistisk og snotforkælet møgunge som skal nedgøre andre mennesker for at føle sig selv ovenpå...


    jeg er selv rigtig glad for at være i DK, og er glad for de traditioner der nu er... vi behøves nemlig ikke klæde os ud og ligne klovne som man gør i Asien, vi behøves ikke at mega langt skæg, underpresse kvinder og skyde hinanden i Hellig krig for at udtrykke vores religion...

    at det er tåbeligt det vi gør, jamen fint nok du syntes det er tåbeligt, jeg syntes også du er en tåbelig person, på grænsen til dybt uintelligent...
    du søger jo konflikten, og derfor tror jeg stadig at du er Islam... de har ikke gjort andet end at undskylde deres terror aktioner med hellig krig, og så er det i orden, for vi er vantro hunde da vi ikke tror på deres religion og så må vi godt slås ihjel af dem, selvom det ikke engang er det der står i koranen, men igen, det viser blot intelligensen på de forskellige aber der render rundt dernede...



    og så et godt råd på vejen, Danskere HADER folk der ikke kan indpasse sig selv, så idet du ikke bare passer ind så er du en perker der bliver hadet, længere er den ikke... for det er endnu en ting vi danskere elsker; at sætte i bås, generallisere...


  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 32
    #69   11. apr 2010 Han er flov over sin nationalitet . Sku flovt !!

  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #70   11. apr 2010 Mujo M. Vil du ikke fortælle hvor du kommer fra? (: Istedet for at vi skal gætte 24/7, og så snart vi svarer forkert, bare nedgøre en? (: Eller er du bange for at vise dine "skavanker" i din tro? (:

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #71   11. apr 2010 $$ $

    nej. Der er mere tale om den underholdning jeg har ved at I ikke ved det

    Mikkel

    Det er jo din mening, og den skal da høres og respekteres, men jeg har lov at være uenig. Jeg tilhører ikke nogen form for islam, nej.

    Du synes jeg skulle have oprettet en diskussion om danskere i for eksempel Tanzania og få mere kvalificeret diskussion ud af det. Til et hvist punkt er jeg enig, da der indtil videre ikke har været særlig mange kvalificerede og intelligente svar. Så du har måske ret. Jeg ville få mere intelligent diskussion udenfor Danmark. Det kan vi så også være enige i


  • #72   11. apr 2010 Sofie her.
    Jeg er meget intresseret i hvorfor du oprettede det?
    regnede du med folk ville give dig ret ?


  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #73   11. apr 2010 er der ikke lidt Kujon over ikke at oplyse hvor du kommer fra? (: Mener bare at svine den danske tro til, uden at oplyse sin egen? Bange for at vi kan finde noget der er "Værre" ved Din tro? (:

  • #74   11. apr 2010 han er nok Slovensk (o;

  • #75   11. apr 2010 jøde, muslim, hindu, buddist

  • #76   11. apr 2010 Mujo M, hvorfor skyder du ikk bare dig selv? din værdiløse Pose lort...

  • #77   11. apr 2010 Mujo M:
    Du mener selv at du kan få en intelligent diskution ved at lægge ud på den måde der... ??

    hvis du vil ha nogle begrundelse og en reel diskution, så skulle du ha spurgt HVORFOR man gør det og hvad det har af betydning...

    du startede med at nedgøre den danske tradition, og så regner du med en intelligent diskution... ?? der er sgu ikke meget der ramler rundt deroppe så da... :S


    hvis jeg skal belære dig den fine kunst af at diskutere skal du være velkommen til at skrive en PM, så skal jeg gerne lære dig hvordan civliserede mennesker diskutere, i stedet for at nedgøre traditioner folk tror på, tro man er sej hvis man ikke siger hvor man kommer fra og hvilken tro man selv har eller gøre sig selv bedre end alle andre...

    vil faktisk sige du er indbegrebet af dobbelt morale og Janteloven...

    vil gi dig ret, der er ikke kommet mange seriøse svar ud af den her tråd, men hvad regner du selv med... ?? at alle tophovederne sidder og venter med iver på at selveste Mujo skriver et intelligent spørgsmål omkring vores traditioner... ??


    men en anden ting der undre mig... dine venner... er de danskere... ?? for jeg gad satme ikke sidde og høre på en eller anden klaphat grine og nedgøre mine traditioner... der ville ikke gå mange minutter før jeg ville smække dig en lussing og gå...


  • #78   11. apr 2010 han er fra afrika....

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #79   11. apr 2010 Mikkel og Sofie

    hahaha... Det med at stikke en lussing er i danskere jo så gode til. I er sku da bange for jeres egen skygge. Jeg har ikke set et samfund med så mange tomme trusler som her, og jeg har været rundt...

    Mit sidste indlæg var et hån mod dit forslag om at starte diskussionen om Danmark et andet sted end i Danmark. Det kan du (og jeg ser dig hellere ikke forsøge) ikke afkræfte.


  • #80   12. apr 2010 Mujo M:
    tomme trusler sker typisk over nettet, og der er Danmark ikke slem, tag over til USA eller England... der er de slemme til at svine hinanden til over nettet og spille smarte...

    så det er såmænd ikke Danmark der er sådan... det er udelukkende på grund af at de ikke har noget liv... men, du gør jo det samme... ?? spiller smart på nettet....

    men siden du ikke engang vil sige hvor du kommer fra, så tror jeg på du er i KBH eller en anden storby, da folk hvor jeg kommer fra, ikke laver tomme trusler... !

    og hvad skal jeg afkræfte i dit indlæg... ?? du kommer jo ikke med noget konstruktivt... ?
    du gav mig blot ret... :S

    men igen, du har hverken svaret på mit spørgsmål omkring dine såkaldte venner, hvordan dælen du kan forvente en intelligent diskution når du selv starter på et af de laveste niveau inden for den kendte menneskelige intelligens... ?


  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #81   12. apr 2010 Mikkel og Sofie

    Haha. Det med at undgå at svare er du bedre til en jeg.

    Jeg snakker ikke om tomme trusler på nettet. Jeg snakker om hvor bange et folk i er. Der hvor jeg bor, der går I danskere over vejen når der kommer en flok udlændinge.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #82   12. apr 2010 Mujo: Til det med at danskere går over vejen, hvis der kommer en flok udlændinge forbi kender jeg til.. Jeg gør det selv, og det er simpelthen for at undgå chikane. Jeg har erfaringer med at de ikke vil lade mig være i fred, og derfor, for at gøre det nemmere for mig selv, så generaliserer jeg og går bare over på den anden side af gaden. Dette er dog pisse irriterende at blive nød til, og jeg ville ønske det ikke var nødvendigt. Men indtil jeg har haft tilpas mange positive oplevelser til at opveje de negative, så forbliver det således.

    Jeg ved ikke om du synes det er sejt, at chikanere andre på den måde??

    Jeg håber det ikke, da du ellers virker til at være en person man kan snakke fornuft med.


  • #83   12. apr 2010 fordi perler er som de er. ... Hvorfor opsøge ballade når man kan undgå det ved at gå over på den anden side af vejen.

    Og nej jeg er ikke racist, har bare flere dårlige oplevelser end gode når det gælder Perler.


  • #84   12. apr 2010 Gammel tråd, I know, men læs nu ffs det her:

    http://meta.wikimedia.org/wiki/What_is_a_troll%3F

    DNFTT!


  • #85   12. apr 2010 Christina F

    Det er fordi at abekatte godt kan lide at lave løjer...


  • #86   12. apr 2010 Mujo M:
    hvilke spørgsmål undgår jeg... ?? jeg syntes nu jeg får svaret på alt... ? :S

    men det med at gå over vejen når der kommer en flok aber, jamen det Christina siger er korrekt...

    det har intet at gøre med at være bange, det hedder at opføre sig voksent og undgå ballade som kan undgås...

    du er garanteret en af dem der er med i sådan en flok da du søger konflikt...


    og hvad har tomme trusler at gøre med at være bange for at få tæsk eller blive rullet... ?? jeg har selv været ved at blive rullet en gang, men blev så reddet af en af mine indvandre kammerater...
    de ville rulle mig fordi jeg lignede en der hed torben... ??


  • #88   12. apr 2010 præcis mikkel, de er så fejehunde ! 7 mod i dansker. men når de er alene er de helt stille. de kan ikke skid med deres kebab arme !

  • Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #90   18. apr 2010 HAHAHAHAHAHA
    åååhhh I er så ynkelige... William G. I kunne også samle en gruppe der var dobbelt så stor, stadig ville I ikke turde sige en skid knap nok gøre noget.


  • #92   18. apr 2010 Mujo M:
    jeg fatter dig simpelthen ikke... ?? du er flygtet, eller dine forældre er, til et land som har taget imod jer med åbne arme og givet jer hvad i har brug for for at leve et gennemsnits liv her i DK... og så hader du det bare... ??

    hvis der brød krig i DK, og jeg blev nødt til at flygte... og det land jeg flygtede til gav mig halvdelen af det DK gir til jer, så ville jeg være evig taknemmelig og være ydmyg over for det land som gir mig husly, mad og arbejde...

    alt andet er direkte dumt, uforsvarligt og, og og, jamen ved slet ikke hvad jeg skal skrive...
    jeg er fornærmet over din tankegang... at du kan hade et land som har gjort så meget for dig... ! du må være en lorte ven da man ikke kan stole på dig, gør man en masse for dig, jamen så stikker du dem i ryggen når du kan... selv paradise hotel er ikke så fucked op... ??!!

    jeg skal gerne betale en flybillet til det land DU kan li at være i, bare så vi slipper for knalhætter som dig, det er folk som dig der bare snylter samfundet, tager hvad du kan få og så går videre til næste land når du ikke længere kan hive flere ressourcer ud af det land...

    men som jeg har lagt mærke til, så er vores mening uden betydning for dig... så jeg ved stadig ikke hvorfor du har oprettet denne tråd... ??

    hvad er formålet med det... ?? at gøre noget der er meningsløst er mere mærkeligt end nonfirmation / konfirmation...
    og så kan jeg stadig ikke se hvorfor det er så skide vigtigt for dig at give din mening til kende omkring at nonfirmation / konfirmation er tåbeligt... ??

    det er en Dansk værdi som vi holder fast i da vi er stolte af hvor vi kommer fra og vil gerne bringe den stolthed med ind i fremtiden...

    at du så er pisse ligeglad med dine rødder og hvor du kommer fra, det rager da mig en høblomst... jeg er enda pisseligeglad med hvor du kommer fra da det ikke ændre på din latterlige person om du kommer fra USA eller Iraq... du er stadig fucked i skallen...

    hvis din lave intelligens ikke skal udstilles endnu en gang er du velkommen til at skrive i en PM så det kun er mig der kan grine af din popsmarte holdning...


  • #93   18. apr 2010 Kan ikke være mere enig med mikkel p

  • Brian C
    Brian C Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 16 Følgere: 15 Svar: 12
    #94   19. apr 2010 Og i ligger og ber jeg ved ik hvor mange gange om dagen ? Og er på bistand alle sammen? i er ik en skid bedere selv smiley

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #95   19. apr 2010 Mujo M: 1 ord siger det hele: Kulturarv. Men man skal være rigtig dansker med danske kulturhistoriske aner, for at forstå det.
    Konfirmation har oprindeligt intet med religion at gøre. Religionen er bare tilpasset kulturen. Derfor kan man sagtnes blive kon/non-firmeret uden at være troende.


  • #96   19. apr 2010 tosse 2 det kan ikke siges mere korrekt det du kom med der.

    men mujo der er også rigtig meget rigtig i det du skriver men tror bare ikke vi danskere kan lide lidt modstand. man kan jo vende den om og se tilbage på dengang at der blev tegnet nogle tegninger af muhammed der blev der gået amok med alt muligt fra muslimerne. og nu er der kommet noget mod os danskere og vi kan heller ikke lide at blive nedgjort eller på andre måder ramt på vores religion. så RELIGION er en meget følsomt emne. det kan alle lande vel stå inde for er jeg ret sikker på.


  • #98   19. apr 2010 JANTELOV!!!!!!

  • #99   19. apr 2010 Bo A:
    self... men DK har stadig taget imod dem og givet dem den hjælp de skulle ha for at komme godt i gang... og så er det bare med at være ydmyg og taknemlig... og det er sgu ligegyldigt om man er blevet inviteret eller flygtning...


Kommentér på:
nonfirmation

Annonce