{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Politik på den sjove måde. {{forumTopicSubject}}

Ja tror nu at mange der tænker på politik begynder at gabe inden de får sat ord på - men sådan behøves det jo ikke at være.
I LOVE politik også den politik jeg ikke er enig i for ellers vil sådan politik være ret så triviel og igennem den tid hvor jeg har talt i debatterne om politik er der kommet mange tåbelige billeder ind (altså ligesom det der bliver indsat her) og med tanken om hvordan jeg har forsvaret vores Statsminister Lars Lykke Rasmussen eksempelvis fordi han skulle ryde op efter Anders Fogh eller da han jo som Anders Fogh var kreativ inden for bogføring det var før deres Statsministertid tænker jeg på hvad folk husker om de forskellige politikere og jeg behøver nu ikke google for at huske noget og kunne tage den i min verden bedste Udenrigsminister jeg syntes at huske Uffe Ellemand og hvor han stod sammen med den britiske premierminister Tony Blair og kastet med det danske æble det var den gang talen gik på de krumme agurker.
Og jo jeg kunne blive ved og tage Poul Schluter der udtalte: der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet.
Når men i husker det jo nok også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politik på den sjove måde.
Kommentér på:
Politik på den sjove måde.

Annonce