{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
65 visninger | Oprettet:

Ghettoplanen. {{forumTopicSubject}}

Ja om det ord er blevet forbudt vides ikke men når jeg høre om hvordan et par af de måder folk bliver soteret fra på må jeg bare sige at det bryder jeg mig ikke om.
Folk på kontanthjælp må åbenbart ikke bo i en ghetto - når folk er på kontanthjælp har de for det meste brug for en billig bolig (hvis de findes) og jeg tror på at fattiggården er på vej tilbage til det danske samfund (den gælder selvføleligt ikke de folkevalgte politiker i Danmark) og det skulle jo også gå helt galt hvis de fik brug for sådan plads.
Jeg kan så forstå at folk der har en eller anden dom heller ikke må bo i en ghetto og jeg spøger så hvor går grænsen og tænker at det vel ikke kan være en dom for et cykeltyveri der gør at en person ikke må bo i en ghetto.
Men selvføleligt ordet "ghetto" eksistere jo ikke længer i dansk politik - men derfor kunne jeg nu godt tænke mig et svar om hvor folk så skal flytte hen.

Kommentarer på:  Ghettoplanen.
  • #1   13. jul Ghettoplanen går ud over alle, og det giver jeg dig ret i Leon, at det ikke er godt.

Det var for at 'ramme' dem, som giver store problemer, og hvis det ikke gjalt alle, kunne man ikke gøre det, grundet diskriminationsloven.

Men mon ikke man kunne ha' kommet på en bedre og mere gennemtænkt plan, som ikke kommer til koste det hvide ud af øjene, samt gør så mange andre mennesker utrygge for om de overhovedet kan få noget at bo i til det som de kan betale.

Det er jo stadig ikke lejlighederne eller bygningerne der udgør problemet, men indholdet.

• #2   14. jul Cris7 hvis man tog de skal vi sige 100 stykker og sendte dem ud af Danmark vil det kun koste det et fly koster og nu koster det mindst en milliard + at de så kan lave den samme ballade andet sted og det er altså ikke en god politik smiley

Kommentér på:
Ghettoplanen.