{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Ghettoplanen blev godkendt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo ikke enig i alt hvad de laver der inde på Christiansborg og den dersens ghettoplan kommer til at ramme bredt og alligevel ret skævt og jeg må sige at 90% af dem den rammer - rammer den forkert og nu kan det jo godt være at der kommer nogle bøvser om dem den så skal ramme og personligt ser jeg nu bare at ghettoplanen rammer dem der ikke gider Danmark og som så bare burde finde sig et andet land at bo i.
I min verden er vi alle lige og jeg har jo en del gode venner og hvor jeg nu vil vise jer en lille guldklump der Gudskelov ikke bliver ramt af ghettoplanen.
en ghettoplan jeg ikke bryder mig om - men nu bor jeg jo heller ikke i en ghetto smiley
Men se lige det indsatte billede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ghettoplanen blev godkendt.
  • #4   30. maj 2018 Hvor er det en kær lille pige, så sød hun ser ud smiley

    Retfærdigt eller ej, så skal der gøres noget, jeg synes det er godt, de vil renovere disse ghettoer, det har vi aldrig haft i Danmark før efter denne indvandring, der er alt for mange problemer med dem, de skulle have startet allerede for 40 år siden, da de var ved at blive etableret.


  • #6   30. maj 2018 Desværre findes der nok ikke andet end tvang, hvis integration skal blive virkelighed.

    Ja, og så må vi sige, at alt andet er forsøgt først, de ligger som redt.


  • #7   30. maj 2018 Annella #1 Nej det er en af mine gode venners datter og hun er en guldklump smiley

  • #8   30. maj 2018 Jetset #4 tak og jeg kunne jo godt syntes om talen om at renover men det er da også langt fra talen om at børn på 1.år skal have demokratiundervisning men så går vi lidt vider og børn har godt af at være sammen men jeg bryder mig ikke om tvang smiley

  • #9   30. maj 2018 Jeg må sige at jeg kun vil se tvang når det er dem der laver den store ballade + dem der bare ikke vil Danmark noget godt smiley

  • #11   31. maj 2018 Nu har man i mange år ude hos folket forbandet sammensætningen som vi har set en masse ballade og nu hvor man gør noget så får man ballade - det er ikke nemt at være politikere når ikke engang befolkningen er for.

    Det er også fornuftigt at alle kludekræmmers børn tvinges i vuggestue, børnehave for at komme pludder sproget til livs - det har vist sig at de børn er 2 år bagefter alle andre når de starter i skole.

    Der er endda en kolonihave forening som vil prøve at få krav igennem at man skal kunne dansk ved køb, så man i det mindste kan kommunikere.


  • #13   31. maj 2018 I gamle dage kunne man kommunikerer med kludekræmmere, det kan man så ikke i dag da dialekten er langt fra den jyske, fynske, sjællandske, det er så blevet til et pludder sprog som kun de indviede kan forstå, det sprog bliver tradition at overføre til deres børn da der før loven ikke var krav om at man skal kunne dansk som barn,

  • #15   31. maj 2018 kludekræmmer er ikke min opfindelse, skulle fremmede læse dansk så ville det for mange være sort tale.

Kommentér på:
Ghettoplanen blev godkendt.

Annonce