{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

De dumme politikere. {{forumTopicSubject}}

Ja lad mig lige rase over Danmarks politikere general.
Der sidder en folk folkevalgte inde på Christiansborg og de sidder vel i bund og grund for at varetage befolkningens interesser men hvilken interesser - en fra blå blok vil gerne have de hårde stoffer lovliggjort - en anden vil sænke topskatten - en anden vil lave en ghettoplan - en anden vil have lukket grænser - en anden er for EU også er der lige de radikale som er som et pendul der svinger frem og tilbage og nu er Socialdemokraterne sku gået med på vognen.
Så nu vil jeg prøve at tale imod den galskab for ja personligt vil jeg skide på om de rige for en topskatlettelse der er jo nu engang nogen der skal være rige så den er sat ud til siden.
Så tager jeg da talen om lovliggørelsen af de hårde stoffer dertil må jeg sige at hvis det blev lovliggjort vil mange resurser være sparret inden for politi og retsvæsnet (men vil det så kunne gøre en dårligt sag til en god sag).
Så kommer talen om den lukket grænse og ja en god ide for hvis den er lukket burde vi jo vide hvem der er i Danmark og ikke som nu hvor der må sjusses til hvor mange der er i Danmark ildegalt.
Så tager jeg lige EU grundet EU og deres indblandinger i Danmarks indre anliggender + deres holdning til at der skal være pivåben grænser (de ting gør at jeg er imod).
Så kommer jeg til ghettoplanen som gør at der jo vil blive endnu flere hjemløse og derfor ser jeg ingen logik i sådan plan - det er jo også sådan at min eks der jo bor sammen med mig ikke har kunne få en bolig og det selvom hun har søgt i 15.måndere og der er få steder hun ikke søger og det er der hvor den almindelige dansker jo skal integreres (altså søger hun ikke i ghettoerne) Gudskelov kan vi tale sammen men vi vil jo begge to jo gerne vider i livet og vi er begge to på det nærmeste gået i stå (der for jeg må ud med min galskab) over denne ebberød-bank kontra klovnepolitik for den fremmer så absolut ikke den almindelige danske vælger - men selvføleligt de fleste folketingspolitikere er jo ligeglade da de har siddet så længe at de får en eller anden form for pension også de radikale.
Lad mig nu her til sidst sætte et 5 - 6.år gammel billede ind i ved bare sådan for sjovt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De dumme politikere.
Kommentér på:
De dumme politikere.

Annonce