{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Thomas .
Thomas .
Tilmeldt:
29. jul 2008
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464

Jeg er træt {{forumTopicSubject}}


Jeg er 63, siden jeg var 18 har jeg arbejdet, hårdt. Udover nogle få udfordringer på sundhedsområdet, arbejder jeg stadig 50 timer om ugen, og har ikke ringet og meldt mig syg i 7 eller 8 år. jeg arbejder mig til en god løn men jeg har ikke arvet mit job eller løn fra nogen, Jeg arbejdede for at komme til der hvor jeg er i dag. Men med den økonomi vi har i dag er der ingen pension foreløbig og jeg er træt, rigtig træt.

Jeg er træt af at få besked på at jeg skal dele sprede min velstand, til folk der ikke har en arbejdsmorale som min. Jeg er træt af, at regeringen skal tage de penge, jeg har knoklet røven ud at bukserne for at tjene og give til folk der er for dovne til selv at tjene dem.

Jeg er træt af at få vide, at Islam er Religion af fred, men hverdag kan jeg læse historier om Muslimske mænd, dræbe deres søster, koner og døtre for familiens ære. Muslimer i oprør over at blive en smule stødt af vores humor. Muslimer der dræber Kristne og Jøder fordi de ikke er troende. Muslimer der lemlæster små pigers køns dele. Muslimer brænder skoler for piger. Muslimer der stener unge piger der er blevet voldtaget pga. ægteskabsbrud. Alt i Allahs navn fordi det står i Qur’anen og Sharia-loven.

Jeg er træt af at vide, at ud af tolerance over for andre kulturer, vi skal lade Saudi-Arabien, bruges vores penge for olie til at bygge Mosker og madrassa islamiske skoler for at prædike had, mod den vestlige verden, men det er forbudt for en gruppe vestlige at bygge en Kirke, Synagoge eller Religiøs skole i Saudi-Arabien for at lære kærlighed og Tolerance over for andre kulturer.

Jeg er træt af at vide, at jeg skal sænke min levestandard for at bekæmpe Global Opvarmning, som ikke må diskuteres.

Jeg er træt af at vide, at narkomaner lider af en sygdom og jeg skal behandle og hjælpe dem, samt betale for den skade de gør, som hærværk, indbrud og drab.

Jeg er træt af at høre velhavende atleter, entertainere og politikere fra begge parter taler om uskyldige fejltagelser, dumme fejl eller ungdommelige fejl de laver, når vi alle ved, at de tror deres eneste fejl var ved at blive fanget.

Jeg er virkelig træt af folk, der ikke tager ansvar for deres liv og handlinger, Jeg er træt af at høre dem bebrejde regeringen eller diskrimination eller andet lort for deres problemer.

Ja, Jeg er pisse træt, men jeg er også glad for at jeg er 63, fordi jeg for det meste ikke kommer til at se den verden disse folk skaber. Men er trist over at mine børnebørn skal opleve den…



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er træt
Kommentér på:
Jeg er træt

Annonce