{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.784 visninger | Oprettet:

JEG ER SÅ TRÆT AF..... {{forumTopicSubject}}

ACN og deres medlemmer, som prøver at lokke andre ind i pyramidespillet. Synes flere og flere af mine venner er med, og for at de skal kunne "tjene", prøver de self at sælge ideen videre.. Synes det er så bedragerisk, at man prøver at snyde ens venner smiley

Er jeg den eneste, som bliver overdynget af beskeder fra alle om: "kom, vær med! Det er mega fedt, du kan tjene op til 20 k hver måned!" Oh yeah, sikkert. Og synes da også det er trist, at ens såkaldte venner ikke fortæller, at af de 3700 kr man betaler, så går de 1000 kr til personen, som får en ind. Det er da snyd og bedrag af værste skuffe..

Sorry, ragemode... Men kom så alle ACN-sælgere, overbevis mig om andet end at det ikke er et lorte pyramidespil!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER SÅ TRÆT AF.....
  • #2   10. jun 2013 De har også forsøgt at rekruttere mig (indtil i onsdags havde jeg aldrig hørt om acn før) - en "veninde" sendte en sms og en lidt højere i pyramiden ringede så til mig og han var god til at snakke (det skal han da have), heldigvis er vi jo nogen der er væbnet med kritisk sans og evnen til at google smiley

    I starten ville han dårligt nok fortælle hvad firmanavnet var, medmindre jeg kom til mødet... kegler -.-'

    (Men bevares, hvis jeg kunne side i toppen af sådan en pyramide havde jeg været der med det samme! ingen skrupler smiley )


  • #3   10. jun 2013 ACN hvad for noget ? smiley

  • #4   10. jun 2013 Gætter på det er det her: http://www.acneuro.com/DK/#.UbY8vvnJQrJ

    Har heller aldrig hørt om det før.
    Men det godt gået at de har Donald Trump med i baghånden (HAHAHAHA)


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #5   10. jun 2013 Jeg skrev også til min facebook ven om det ikke var ACN det han havde gang i.. Sjovt nok blev kommentaren slettet..

  • #6   10. jun 2013 Jamen det tænker jeg nemlig også. Og helt enig med Casper S, så fortjener de sku også at stå med den gæld. Har dog aldrig været med til møderne (da jeg på forhånd ved jeg en svag sjæl, der let kan overtales bare folk lader mig være så), så aner ikke hvordan og hvorledes det er. Ved dog de prøver at opsætte det som så fornemt som muligt, så de skriver, at du skal tage fint tøj på og bla bla bla min bare!

    Crispywedge - ja altså self, hvis de virkelig tjener på det så fred være med det. Men det er da dårlig salgstaktik, at de SLET IKKE vil fortælle noget og spiller så skide dumme inden de møder der.. bevares smiley

    Anders C: haha de rekrutterer nok folk indtil deres gæld er tjent hjem, så alt andet indtil da er jo pinligt smiley Han er nok bare pinligt berørt over at være en af dem, som faktisk er blevet narret ind i systemet. Det skulle efter sigende være meget svært at komme ud af


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #7   10. jun 2013 Haha - Theresa jeg bringer lige en opdatering fra facebook - Sidst jeg så ham havde han oprettet "Eget firma (ACN) - Nu har han sjovt nok ikke noget firma længere smiley

  • #8   11. jun 2013 Den kloge narrer den mindre kloge..

  • #9   11. jun 2013 Hahaha seriøst? smiley Det var fandme hurtigt han led under krisen hahaha.. Jamen det er da lige før man får ondt af dem :b men ja, man ligger jo som man har redt hehe

  • #11   11. jun 2013 Er der virkelig så mange der falder for det?

    Man skulle måske snart til at lære børnene i folkeskolen om sådan noget. Hvis det er et stort problem.


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #12   11. jun 2013 Hvis man er dum nok til det, fortjener man også at andre tager ens penge.

    Men folk er jo så grådige at de hopper på limpinden så snart de øjner muligheden for nemme penge.


  • #13   11. jun 2013 Til folk der ikke kender ACN på forhånd, her er præsentationsvideoen de bruger til deres rekrutteringsmøder osv. (engelsk udgave), men lad jer nu ikke lokke smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=PgOocPxSK4U


  • #16   11. jun 2013 Crispywedge, føler du dig draget af den gode idé? smiley haha ej men risidual income my ass.. Min veninde ville ogs skifte min forældres el/gasselskab over til noget andet. Inden da fortalte hun også, at hun fik 50 kr hver måned, for hver familie hun skiftede over. Det er så fusk.. fatter ikke nogle har morale til det -.- ..

    Lillelund - så kom han/hun sikkert tidligt ind i det, men de kan jo fortælle så meget løgn. Det er jo ikke sikkert at det han siger passer eller til at vide, hvor mange han også har lokket ind i det lort :b Man arbejder jo i pyramidelag. Jeg så en anden debat, hvor man kunne regne ud, hvor mange kunder man skulle trække ind, for man begyndte at tjene sin gæld hjem igen.. Og det var jo overdrevne tal bare det var i det 14. lag. Og vi er sikkert ude i det næsten 100. lag nu..

    Jeg syntes i hvert fald at flere og flere af mine venner gerne vil invitere mig og andre på "event" og ikke vil fortælle hvad det går ud på. Og ja de svarer typisk ikke, at hvis man siger det sikkert er ACN. Så kommer de med "ej tag nu med. Det er virkelig godt. Jeg er selv med i det, det er ikke fusk."


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #18   11. jun 2013 Nej. Jeg tror altså heller ikke det er så fusket. Jeg have en ven, der forleden kom forbi og præsenterede det for mig. Jeg skulle ikke nyde noget af det, men at han har lyst, må han jo om. Jeg laden den glide ud i sandet og håber på at venskabet kan bestå uden alt det fis...

  • #19   12. jun 2013 CrispyWedge - Wooow det minder om en dårlig tv-shop reklame!

  • #20   12. jun 2013 Cks: Frister det? smiley

  • #21   12. jun 2013 Hvis man opretter virksomhed og man skal tjene penge på sine venner og familie. Så har man valgt forkert karriere.

  • #22   12. jun 2013 Helt enig Simon..

    Og ja, det kan da godt være I kender nogle, som virkelig tjener meget på det, ved at have andre arbejdende "under" sig. Men så skal man fandme også være støbt af noget specielt, hvis man bare kan skide på venner og familie og morale og etik, og prøve at lokke dem ind til noget, hvor de nok 90% af gangene bare smider penge ud af vinduet.. Penge som går til dem i "de højere niveauer" af pyramiden... Jeg synes bare, at det er ren og skær dårlig stil smiley


  • #23   13. jun 2013 CrispyWedge - Ikke engang en smule smiley

  • #24   13. jun 2013 Cks: fornuftigt ^^

Kommentér på:
JEG ER SÅ TRÆT AF.....

Annonce