{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Vi høre så meget om skat. {{forumTopicSubject}}

Ja vi høre så meget om skat og hvad de ikke kan og jeg vil mene at det er vores folkevalgte politikere der har skylden og det er vel ikke skat der har bedt om at blive skåret i mandskab ej heller tror jeg på at medarbejderne i skat har syntes godt om de forskellige IT-systemer der bare ikke har virket og som vi eksempelvis ser og høre om når milliarderne sprøjter ud af Danmark.
Ja lad os kommer tilbage til den gang inddrivelse af gæld var hos de enkelte kommuner - jeg har skam også skyldt systemet penge og det klarede Slagelse Kommunes inddrivelse rigtigt godt også så var der personligt betjening.
Og nu sker der ikke en skid og jeg må sige stakkels skats medarbejder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi høre så meget om skat.
  • #1   13. feb 2019 Før blev skyld overført til skat, men nu er det røget tilbage til kommuner som skal opdrive skylden. Det er som at gå tilbage for kommuner kan ikke klippe en skaldet, det kan skat for de lægger det oveni skatten - og så er den berømte ring sluttet for nu hvor en f.eks. bistandsklient trækkes fra skat, så personen får svært at betale sine udgifter så træder kommuner til.

    Her skal bare være mere hårdhed, Det er ikke deres problem at poden på 16 ræser rundt i Vollsmose og snuppes og får en bøde for kørsel uden kørekort, samt fartbøde.

    Vi kan læse flere steder at politiet er magtesløs for ikke en kæft betaler bøder. Tag bilen og 5 min. efter så er onkels bil ude af køre - håbløst.


  • #3   13. feb 2019 Polysl så kan de ligesom den gang i mine unge dage hvor bødemængden var stor afdrage på dem smiley

  • #4   13. feb 2019 Claus G hvis den lille mand kan slippe kan den store mand også og så kan vi vende den om jeg vil så sige at der skal bruges flere kræfter på at fange de store fisk som det er nu ser det ud som om det kan betale sig for de store at snyde smiley

  • #5   14. feb 2019 Vores Finansminister stod frem og fortalte om dem som fik eftergivet deres SKAT, grundet systemet ikke virkede.
    Han lagde meget vægt på, at der kun var tale om folk med en lille indkomst, kontanthjælpsmodtagere, ældre, som fik eftergivelse.

    Nu viser det sig, at mere end 12.000 mennesker der betaler topskat, altså med en rigtig god løn, har fået eftergivet gæld.

    Så er det noget helt råddent ved det hele.


  • #6   14. feb 2019 Cris7 enig tror ikke dem der betaler topskat kan have de store problemer i betalingen og det fortæller jo alt om vores politiker og dem der arbejder i skat må nok stå forskud når de taler med folk der ikke har råd til at betale smiley

Kommentér på:
Vi høre så meget om skat.

Annonce