{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Hvordan har vi det. {{forumTopicSubject}}

Ja se bare jeg spøger jo fordi jeg ønsker os alle det godt og fordi jeg vil fortælle jer om hvordan jeg er blevet gammel her de sidste par år (i husker jo godt talen om mine medicin problemer - som jo aldrig skulle kunne opstå) og ja der har kun været problemer siden og ja ja pyt med det sådan er det danske sundhedssystem åbenbart.
Men så har jeg igennem de sidste 2.år haft 4-5 gange hvor jeg har været fuldmoden til en indlæggelse på en hjerte/lungeafdeling og at jeg ikke bare har været segne om undre mig og jeg kan ikke bare som jer gå til lægen - grundet mine medicin problemer - så jeg burde bare lytte til min krop og lægge mig på langs i 14 dage og ellers ser jeg dette dersens medicin problem som en form for aktiv dødshjælp og det er vel fair nok med vores politiske amøber i folketinget - kan i høre at jeg er vred.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan har vi det.
  • #1   12. mar 2021 Leon

    Du har en have hvor du kan arbejde i og se alle de vidunder kommer til live - det er balsam for ens sind. Dine grønsager dine blomster - en verden som jeg gerne ville have muligheden for. Det bliver for det meste til altankasser og en pose jord med tomatplanter som fylder hele altanen og levere så mange tomater at jeg ikke kan spise alle - så naboerne får glæde af dem.


  • #2   12. mar 2021 Polysl jeg er helt enig og jeg glæder mig over det jeg har - men fordi jeg har et godt sind - har jeg stadigt brug for medicin - men netop fordi jeg har det gode sind bliver jeg ikke taget seriøst - men der for kan jeg nu stadigt smile smiley

  • #3   12. mar 2021 Leon

    Du fungerer fint for du har i alle de år været online


  • #4   13. mar 2021 Polysl nu fik du et syntes godt om - men at være online betyder jo ikke at alt kun er godt også selv om jeg smiler og du var ikke klarover at jeg har besteget Mount Everest på under en nat smiley

  • #5   13. mar 2021 Jeg kan blive lidt filosofisk

    Er livet ikke et kaos af kemiske sammensætninger som gør en til den man er? Flere mener at livet ikke er forudbestemt men summen af ens handlinger i livet. Hvad med oplevelser? er det ikke summen i ens liv både de gode og dårlige.

    Jeg elsker filosofiske betragtninger som skøjter hen over de fastnavlede betragtninger som jeg må sige har flyttet sig en del siden de gamle filosoffer var fremherskende.

    Flere hader deres liv, men gør ikke noget for at ændre det - de hænger fast i et mørke uden at se lyset i mørket. Kontrasten lys og mørke betyder ikke at mørke er negativt. Den fobiske had til mørket har mange - jeg elsker mørket for jeg ved at jeg kan bestemme mørket ved at tænde for lyset.


  • #6   13. mar 2021 Polysl Livet - livet er en gave som skal modtages med glæde dog kan der igennem livet opstå ting som gør at det ikke altid er let - men hvis vi så tager alle de gode ting så er livet en fantastisk ting - men der findes jo stadigt en masse "hvis" i livet eksempelvis hvordan vil mit liv være formet hvis jeg i 1991 ikke havde fået medicinsk hjælp til at komme på riget - jo ser du mit liv vil være forkortet med x-antal mange år og jeg vil ikke være til i dag - men glæden findes stadigt - det kan du læse nu og her smiley

  • #7   13. mar 2021 Ja Leon

    Lad de lyse sider overskygge de mørke sider - men det er let for mig at sige da jeg ikke har oplevet en psykisk krise eller lign sygdom.

    Men jeg syntes så også at du er god til at håndtere den så du ikke sidder helt forladt alene og ikke har energi til at koble op til internettet.

    Men nu er det snart forår og pigerne smider frakken så man kan nyde det som er meningen med livet.


  • #8   13. mar 2021 Polysl ja glæden gør det hele og uden glæde intet liv - så Gudskelov for at glæden er til smiley

Kommentér på:
Hvordan har vi det.

Annonce