{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

HVORDAN KAN VI OVERBEVISE MINISTERNE. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan starter jeg så lige dette emne, jo ser i jeg sad sammen med min kæreste og talte om løst og fast om det danske velfærdssystem og hun udtalte at hvis man sparet det danske velfærdssystem går det udover alle de børn og voksne der har brug for hjælp/pleje eller andet + dem der skal til at uddanne sig det være sig lige fra lille Per og Mette der går i 1.klasse og sågar udover de unge der er på vej ud på arbejdsmarked, det være sig så som tømrerlærling eller alle dem der bare så gerne vil studere, ja der skal være plads til alle og nu vil mange jo nok mene at der skal spares, men jeg står ved mit NEJ TAK TIL BESPARELSER.
For hvem skal så passe på vores ældre, de unge mennesker der kommer på arbejdsmarked nu, kan jo være en af dem der skal tørre røv på mig (hvis jeg lide den tot at komme på plejehjem) (Gud forbyde det).
Men da vi nu har en uddannelsesminister Esben Lunde Larsen og vi så også har en beskæftigelsesminister Jørn Neergaard Larsen + en undervisningsminister Ellen Trane Nørby, bliver jeg altså nød til også at tage erhvervs og vækstminister Troels Lund Poulsen med i denne tale, da de 4 minister set med mine store politiske blå øjne, i det store og hele står for det samme (bare ens kasketter på).
Så når der er 2 minister undervisningsminister Ellen Trane Nørby + Uddannelsesminister Esben Lunde Larsen til at søger for at folk får en god skoleundervisning/uddannelse og der efter kommer så beskæftigelsesministeren Jørn Neergaard Larsen der jo skal søger for at alle i Danmark kan få eller har et arbejde (syge eller ej) og jo jo erhvervs og vækstministeren Troels Lund Poulsen bliver jo så glad for så ser han jo vækst i erhvervet.
Når jeg nu har stillet dette indlæg sådan op må selv alle de omtalte minister kunne forstå at det absolut ikke kan betale sig at spare på det danske velfærdssystem, for der er vel nogen af dem der en dag kommer på plejehjem.
Jeg er jo også af den mening at vi alle på et eller andet tidspunkt har brug for en kærlig hånd.
Mon mit budskab kommer frem.


Kommentarer på:  HVORDAN KAN VI OVERBEVISE MINISTERNE.
Kommentér på:
HVORDAN KAN VI OVERBEVISE MINISTERNE.

Annonce