{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Demokratur høre ikke til i Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja det kan godt være at jeg ikke kommer så meget ud - men jeg kan da stadigt se hvordan forfejlet ført politik er ved at gøre Danmark til en bananrepublik grundet at alt bliver dækket under et enkelt ord (det forbudte ord) men jeg ser kun hvordan det Danmark der var er ved at blive til et Demokratur hvor kun de få for ret og hvor de mange skal overvåges nat og dag - det kan jo også have sine gode sider for så er der ingen der kan lave ugerninger og det kan have sine dårlige sider hvis vi nu skulle finde på at stå og kysse i en gadedør.
Jeg vil med det indsatte billede bare sige at hvor der er liv er der håb smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Demokratur høre ikke til i Danmark.
  • #1   26. mar 2021 Leon

    Nu er der intet CCTV som pege på din gadedør - da det er privat område, de må kun pege på offentlig tilgængelig steder - du må godt sætte et kamera op som peger på din gadedør da det er dit private område - dog skal det fremgå med en label.

    Jeg kan ikke lige finde ud af hvad du mener med at Danmark nærmer sig et demokratur, hvor få har ret.

    Med det notat fra SSI som gemmes, da det belaster Mette F. er korruption af en art. Andre notater omkring det at der er skrevet om på bla. EB om at børn bliver "kidnappet" og bliver oplært i islamiske værdier så de kan begå terror i hjemlandet. Det har jeg så ikke kunne finde bekræftelse på - da selv FE ikke har lagt det notat frem offentligt som EB påstår.

    Men en ting er korrekt som er at udenrigsministeren burde have kendskab til det notat da det ligger i hans ansvar opgave - selvom han påstår han ikke har set det.

    Fortielser og skjule dokumenter er ikke demokratur -

    Det gode er til forskel for diktatur er at vi kan vælge eller vælte partier. Så det er ikke kun de 179 på borgen som kan bestemme noget ved et valg, men det ansvar ligger hos borger - og gider man ikke stemme - så er man en af de slemme som bare vil glemme og brokke sig over sin manglende stemme.

    Flere folk siger: Det nytter ikke noget.
    Flere folk siger: Det er ligegyldigt
    Flere folk siger: Det bliver det samme.

    Så i grunden er det befolkningen som har et ansvar for hvordan et land skal udvikle sig i fremtiden.

    En anden ting er at kommuner er ved at udvikle sig til enevældige når man kigger på hvad de prøver rent økonomisk - det er snyd og bedrag på borgers omkostning. Jeg ved så ikke hvordan man kan komme det til livs. Toppen i kommunen bestemmer eller sætter nogle retningslinjer som ligger på grænsen eller over - som der er masser af eksempler på ved at google.


  • #2   26. mar 2021 Polysl når jeg sådan høre om hvordan regeringen tager en lille bid af befolkningens frihed det være sig et spiller ID - et corona pas - hvordan du må ytre dig og der kommer flere OSV - OSV smiley

  • #3   26. mar 2021 Coronapas udløber, spille id, sikre kontrol af sorte penge. Mundbæen udløber - jeg er da skide ligeglad med man skal bruge et spille ID - jeg skal ikke bruge det til min lynlotto.

  • #4   26. mar 2021 Polysl det er ikke dig og mig men en masse andre der vil komme til at mærke alverdens stramninger og jeg så at vores kulturminister vil sætte en afgift på nyheder og musik eksempelvis på FB og hvordan tror du det vil påvirke nyheder på nettet.

  • #5   26. mar 2021 Nu skal man se det i den rette kontekst, nyheder som linkes fra Facebook er reklame, folk kan da bare lade være. Så kan man fuck' dem.

  • #6   26. mar 2021 Polysl jeg tager FB som det er - men jeg bryder mig ikke om censur smiley

  • #7   26. mar 2021 Jeg tager slet ikke Facebook alvorligt. For mig kan de rende og hoppe. Det er en stor svinestreg -

  • #8   26. mar 2021 Polysl FB har utroligt mange gode ting eksempelvis finder gamle venner sammen ting der ikke var sket uden FB smiley

  • #10   27. mar 2021 Claus G ja folk bliver jo ikke immune fordi man får et corona pas ej heller kan vi prise os lykkelige ved en corona vaccine for som jeg forstår kan x-antal procenter få corona igen - jeg vil så gætte på at et corona angreb på kroppen efter et vaccine vil være af mildere grad - og ja vi skal jo så leve med corona - hvor den så kommer fra - men som du også skriver holde afstand og ekstra hygiejne - så køre det og regeringen de skal ikke prøve at kontrollere befolkningen på den måde og vi bor jo ikke i en bananrepublik - dog kan jeg godt se at de kriminelle ikke længere har kronede dage med alt den kontrol smiley

  • #11   27. mar 2021 Leon

    Jo de kriminelle har kronede dage, når der ikke pt. er kontrol med hvad de sælger fra Garagen i Ghettoen - for det er der at handlen er flyttet til. Her bugner cigarkasse apparatet - Frisør er flyttet hjem og her bugner cigarkasse apparatet også. Så jeg tror slet ikke de kriminelle ikke har kronede dage - snare tværtimod. Hvorfor åbne for frisør hvor der er kontrol? og åbne hjemme hvor der ingen kontrol er. Her kommer ingen og uddeler nogle gule bæster.


  • #12   27. mar 2021 Polysl Frisørerne er flyttet hjem og ja da de kæmper jo som mange andre selvstændige for at de kan betale husleje og for at få brød på bordet - dog ønsker jeg en genåbning som gør at det hele kan køre og de kriminelle sulter jo da vi jo har kontrol + folk der går på gader og stræder jo bliver stoppet for at se hvad de laver og det kunne vi jo kalde for den gode kontrol smiley

Kommentér på:
Demokratur høre ikke til i Danmark.

Annonce