{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Løfter inden for politik. {{forumTopicSubject}}

Ja vi høre vel alle sammen om hvordan regeringen lover x-antal mange penge til psykiatrien hvor de unge skal hjælpes - men syntes ikke der er noget nyt i at vores unge skal hjælpes så de ikke går ned psykisk.
Men når de så vil tage fra de små børn ser jeg ingen logik i politikken da små børn der ikke får den rigtige hjælp vil har en støre chance for at få ondt i psyken og jo så kommer op i gruppen hvor de så kaldes for unge mennesker der så skal have hjælp inde i psykiatrien.
Der for syntes jeg det er en gø og gokke politik at tage fra de små børn.
Jeg må også sige at når de selv samme politikere vil tage fra de ældre kommer jeg til at tænke på - hvad de vil tage for politikerne har vel snart tage det hele.
Så hvem skal hjælpe hvem i den sidste ende: jeg siger bare tak for kaffe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løfter inden for politik.
  • #2   24. sep 2018 Nasty ja men det må man godt sige dog findes der de rigtige flygtninge og så er der bekvemlighedsflygtninge syntes vi skal hjælpe de rigtige flygtninge smiley

  • #3   25. sep 2018 Løfter fra politikkere er ikke andet end spil for galleriet. Der skal snart være valg, og løfterne vil vælte ud i en uendelig strøm.





  • #4   25. sep 2018 cris7 ja desværre smiley

  • #5   26. sep 2018 Det er et prioritetsspørgsmål, pengene er der, jeg er sandelig heller ikke tilfreds med, hvordan de prioriterer, jeg kan bare betale ved KASSE 1.

  • #6   26. sep 2018 Jetset ja men som vi alle sammen før har talt om kommer der meget for vores tænder som gør at der kunne spares rigtigt mange penge andre steder hvis ens bisser altid var i orden smiley

  • #7   27. sep 2018 Ja, hvis man har gået til tandlæge hvert kvartal og fik tilset og renset sine tænder, så bliver der aldrig den store regning, et eftersyn og tandrensning koster ikke det store, men når skaderne først er sket, så bliver det dyrt.

    Men vi kan rejse ud og få vores tænder ordnet, der er noget der hedder tandrejser.dk og det er til langt under halv pris, hvad det koster i DK, utroligt det kan lade sig gøre smiley


  • #8   1. okt 2018 Ang. tænder, så er det yderst vigtigt at de er iorden, for der skal ikke meget til før de kan påvirke hele kroppen, og være skyld i flere sygdomme end man egentlig lige er klar over. Meget kan afhjælpes ved eftersyn.







  • #9   1. okt 2018 Ja men jeg forstår godt at et eftersyn hver 3 måned vil gøre underværker - men er der tandlæger til det og jeg har ikke en gang taget mig sammen til at komme til ørelæge da det er normalen at der altid er optaget og det fremmer altså ikke noget i mig for der var engang hvor man kunne få fat i lægen/ørelægen endog tandlægen i telefontiden - men syntes det er en saga blot smiley

  • #10   3. okt 2018 Jeg forsøgte længe at holde mine eftersyn hos tandlæge, men havde simpelthen ikke råd mere. Hver gang jeg fik brev var jeg nødt til at undskylde, og sige som det var.

    Tandlægen sagde at jeg bare skulle ringe til kommunen, og så ville hun udskrive en liste som jeg skulle sende med, med det som skulle gøres.

    Hm, okay. Nu er jeg altså af den 'gammeldavs skole', så det med at bede om hjælp, der koster penge, er VIRKELIG svært.

    Men jeg ringede og forespurgte om det. Fik af vide at der ikke mere blev givet hjælp til tandbehandling. Jeg skulle istedet gå til tandlægehøjskolen. (Fandt senere ud af at det var total løgn).

    Jeg fik så tandlægens udskrift af alt det som skulle gøres. Det ville koste daværende, omkring 30.000 kr.

    Det syntes jeg var mange penge, for alt dét var jo ikke nødvendigt her og nu! Jeg følte at tandlægen på en måde udnyttede at kommunen ville betale alt det.

    Tandlægen sagde også til mig, at Tandlægehøjskolen ikke ville tage mod mig, for de tog 'kun udlændinge og hjemløse'. (Tandlægen er selv tyrker.)

    Men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at bede kommunen om at betale så meget, så jeg sendte aldrig tandlægens udskrift.

    Ja, jeg er meget firkantet på det område. Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men hjælp skal ikke udnyttets, for der skal være til alle. Hvilke gælder fra alle sider.

    Jeg forsøgte derfor at gå til Tandlægehøjskolen for godt ½ år siden.

    Whau, der er kun stor ros. Det koster lidt, men jeg tror aldrig mine tænder har været så omhyggeligt renset.
    Desværre har jeg mistet en krone, og den har de ikke mulighed for at sætte på igen. Juridiske regler. Siger at det skal jeg havde gjort hos en privat tandlæge, men de siger også at jeg aldrig vil få hjælp til dét fra kommunen, for de vil hellere rive tanden ud!

    Så omkring dét, ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre.

    Nå, ja, det var vist en lang historie. Men ja, her er den.








  • #11   3. okt 2018 cris7 jeg må også sige at altid tænker tilbage på den gang jeg som barn skulle til tandlæge og det var ikke sjovt og selv om jeg flere gange har syntes godt om tandlægerne kommer de gamle dage frem i mig og ja det er svært at komme op til en tandlæge og igen som i siger 4 gange om året ja da smiley

Kommentér på:
Løfter inden for politik.

Annonce