{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Økonomiske migranter {{forumTopicSubject}}

Det siges at over halvdelen som kommer til Danmark flygter ikke for krig og ulykke men et håb på bestand for vi danskere har jo en IQ som en mursten. Eller mere de 179 bistandsklienter vi har på en borg som øser penge til dem som har og tager fra dem som ikke har. En slags omvendt Robin Hood.

Man lover skyhøje løfter når det gælder og når de er der så er alle løfter glemt. Man gemmer sig bag at man skal have flertal så et forslag er ikke nok. Ekstrem belejligt for så er alle fingre så rene at de kan spises af befolkningen.

Man skal bare sige forfulgt og hjemland så er den hellige gral åben og bagefter får vi fingeren og står foran KBH rådhus og rakker jøder ned. Dog har vi været sparet for sekterisk vold imod jøder andet at der har været trusler så man måtte op dække synagoger og skoler - I Sverige er det meget værre men det kender i alle jo til bevidstløshed.

Økonomiske migranter flygter fra Venezuela til Ecuador så de er nød til at lave en undtagelsestilstand fordi de modtager 4200 migranter om dagen.

Stop det og send alle hjem også Danmark, vi gider ikke de her velfærds turister som har slæbt hele deres formue her til og deponeret det i en boks samt deres pas.

Stop det nu inden vi skal til at lære arabisk for at handle ind i Irma.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Økonomiske migranter
  • #2   9. aug 2018 Ronald

    Det er for varm og så har min mor det ikke så godt så jeg skal nok blive her et stykke tid, den gamle er hejere sejlivet så jeg skal have hende overbevist med ilt i hjemmet, hun har røget en smøg for meget. Det samme var med rolator som hun i dag elsker.


  • #3   9. aug 2018 Polysl ja tænker lige lidt over mit svar men ja hvis der ingen økonomisk gevinst var i at komme til Danmark/Europa vil de nok ikke rejse her op - grim tale smiley

  • #4   9. aug 2018 Leon

    Hvis de her tøse sorte ikke gider gøre noget for deres land så er de nogle jammerlige sorte med en IQ som en mursten.


  • #6   9. aug 2018 Ifølge oplysninger er man i fuld gang med af affolke, deportere eller få folk til selv at rejse, på diverse asylcentre i DK, fordi der ingen udsigter er til at få ophold her. Der skulle også kun ligge 581 ansøgninger om asyl for øjeblikket.

    Men hele misseren kommer fra EU og nogle EU-lande. For man handlede ikke hurtigt og rettidigt.

    Såsnart man så det store opbud af både, hvor man skyndte sig at redde alle, lukkede man op for sluserne. Meget hurtigt skulle man have gjort det klart at de mange kommende både ville blive sendt retur med indhold. Dog i forsvarelig stand, nye både, mad og vand.

    Grækenland og Italien fik ikke registret ret mange, for alt gik for hurtigt og der var for mange mennesker som kom. Begge lande bad ret hurtigt EU om hjælp, men blev svigtede. Så de lod stå til.

    Så giver Tyskland, Angela Merkel, åben adgang. Folk strømmer til.

    EU er fuldstændig handlingslammet, ikke mindst fordi de vil bevare konceptet med åbne grænser koste hvad det vil.

    Det har nu resulteret i at mange lande ØNSKER grænserne tilbage til før, så man ved hvem som kommer ind i ens land. Ikke mindst har det resulteret i mere racisme, hvor de højreekstreme får medvind i sejlene. Hvilket giver flere optøjer for de ekstreme på venstre-fløjen forsøger at bekæmpe dem.

    EU skaber IKKE fred, men krig.

    Der er titusinde vis af mennesker, hvis identitet og hvorfra de kommer er skjult for myndighederne.
    Vi har et forbehold, og politikkere som gerne så det ophævet, vil netop bruge undskyldningen med at samarbejde omkring kriminalitet og terror.

    Men samarbejdet er jo ikke en tøllel vær, når man alligevel ikke kan identificere alt for mange, der netop har dårlig agenda med at komme til Europa.

    Desuden er jeg temmelig sikker på, at trods forbehold, så er politi myndigheder nok mere i kontakt med hinanden end vi egentlig tror.








  • #7   10. aug 2018 Den "flygtningestrøm" er en katastrofe for EU, som Cris skriver, alle gode intensioner med åbne grænser falder til jorden, fri lægehjælp bliver også undermineret og vi mangler arbejdskraft..... smiley smiley smiley

  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #9   11. aug 2018 EU=Europas undergang

  • #12   11. aug 2018 Økonomiske migranter?
    Ja det er de da, da ingen der søger eller har fået asyl i DK opfylder kravet i artikel 31 pt. 1 i flygtninge konvention af 28 juli 1951.
    Hvordan det er lykkedes at tolke kravene så man kan søge og få asyl står hen i det uvisse.
    Nordmændene har lavet et indvandrings regnskab hvor de kommer frem til at en indvandre kvinde i gennemsnit koster det norske samfund 11,6 millioner, før hun er lagt i graven mange år efter at hun kom.
    Og så er der dem i Norge der mener at ikke alle aflede udgifter er regnet med.
    Udgifterne hos os er næppe mindre.

    Re


  • #13   12. aug 2018 Hej M. m dig har jeg ikke set før smiley

  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #14   13. aug 2018 Hej leon L er en 50 årig ung mand fra Jylland (Trekantsområdet) ,kigger meget i baggrunden,det er mange spændende diskussioner der er gang i smiley

  • #15   13. aug 2018 Ja men M. m så håber jeg du kommer ind i kampen og lader os høre dine meninger/holdninger smiley

Kommentér på:
Økonomiske migranter

Annonce