{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Så var der stormflod igen + brudte løfter. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker da lige på at det må være stormflod nr.3 inden for ikke så få år og boligejerne kæmper imod vandet gang på gang, men nu læste jeg at politikerne vil komme boligejerne til hjælp og der til må jeg bare sige: udtalte de ikke også det første og anden gang og er vi så ikke på vej med flere brudte politiske løfter.
Hvis jeg sådan skulle være hurtigt i replikken kunne nogle af de penge den blå blok gerne ser bliver brugt til skattelettelser bruges til kystsikring, for der kommer jo nok ikke mindre vand i åerne og ved kysterne i fremtiden hvis verdenshavene forsat vil stige grundet polernes afsmeltning og nej vi får nok ikke stoppet afsmeltningerne inden for de næste par årtier.
Når men vi ser om der kommer de deresens brudte løfter igen - igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så var der stormflod igen + brudte løfter.
  • #2   31. okt 2017 Ja, og så tror jeg slet ikke, vi har set det værste endnu. Skal vi sammenligne med Caribien, så er vores nok bare en slags stormvejr.

    Men men men, hvorfor gør de ikke noget ved de steder, hvor de ved, der bliver hårderest ramt hvergang - Kattegat der raser ind over Nr. Sj + Roskilde Fjord, Isefjord, Fyn og Østjylland, kom nu igang med at kystsikre, jeg tror ikke på, at de ikke har pengene, det er et prioriterings spørgsmål, men de har med at glemme hurtigt, indtil næste orkan dukker op.

    Det må være en statsopgave og ikke de berørte borgeres opgave.


  • #3   31. okt 2017 Torben H jeg så her for et par dage siden hvordan de var kommet meget langsomt i gang med at sætte telefonpæle i jorden og der blev fortalt at det vil tage rigtigt mange år før de vil komme tilbage til deres normal liv og nu er jeg ikke rig - men jeg gav gerne en god skilling til hjælp og ja jeg syntes kystsikring er et landsdækkende problem og ja det rammer jo ikke lige ved Himmelbjerget men vi/os der ikke sådan bliver ramt af stormflod behøves jo ikke bare kigge på smiley

  • #4   31. okt 2017 Jetset smiley

  • #6   31. okt 2017 Nej, det tror jeg heller ikke der gør, nu har vi trods alt haft nogle orkaner inden for en forholdsvis kort årrække og de nøjes med at snakke om det, jeg synes det er på tide, der bliver handlet.

  • #7   31. okt 2017 De kunne lige så godt se at komme i gang med de kystsikringer, ellers er Amager væk om 100 år, men der sker nok ikke en skid før vi går i vand til knæene, og så er pengene der ikke.

  • #8   1. nov 2017 Om 100 år er alting glemt også det Danmark vi voksede op i, dansk i sprog, kultur, værdier er fuldstændig udslettet, vores slægt, det vil være at sammenligne med en bombe smiley smiley smiley smiley smiley

    Vi har levet i den sjoveste tid - den sidste tid er kun mørke smiley smiley smiley


Kommentér på:
Så var der stormflod igen + brudte løfter.

Annonce