{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Der var en der var to der var tre Mutationer. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ser lige om der er liv i jer eller om i er ved at muter for syntes kun det bliver være og være med alle de mutationer og det selv om det begynder at se fornuftigt ud i Danmark jeg syntes på den smule jeg høre syd fra Tyskland at det ikke går så godt og vi altså verden skal jo stå sammen i kampen imod den corona og det er jo selv om de siger at vi aldrig vil kunne bekæmpe den - mon ikke de sagte det sammen om mæslinger - kighoste - engelsk syge - kopper - polio (børnelammelse) og der findes jo influenza A og B - men mennesket består da endnu smiley


Nærlokale nyheder i Hammel og omegn
Vores-hammel.dk kan du læse nærlokale nyheder fra Hammel. Læs om alt fra tilbud fra supermarkeder og sportsresultater fra sportsklubber.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der var en der var to der var tre Mutationer.
  • #1   16. jan 2021 Leon.
    Hvor mange år tog det, med de sygdomme du skriver om?

    Det har vi ikke tid til....


  • #2   16. jan 2021 Nu skal man lige endnu engang skræmme Corona hysteriske - ny variant B117 - så kan man endnu engang lave restriktioner - som regneark idioterne har fundet frem til ville være en god ide.

    Idioterne har slet ikke fundet ud af at virus muterer i det uendelige - indtil den dør ud af sig selv.

    Men det er noget som regeringen ikke er interesseret i at befolkningen får at vide, for ellers kan man ikke holde folk i et jerngreb. Som man ved så er magt svær at afgive.

    Men Mette F.. vil hellere være hjemme og slikke kugler.


  • #3   16. jan 2021 Markgreven nej og måske du har ret - men ved at jage sådan med al de corona mutationer gør jo kun at folk stresser - jeg ser folk der på det nærmeste ikke kommer uden for deres dør og ser jo at det kun bliver være.

  • #4   16. jan 2021 Polysl tag nu ikke fejl af B1 og B2 og jeg vil skyde på at der snart kommer en muteret corona om dagen og nej jeg hyster ikke om corona.

  • #5   16. jan 2021 Leon

    Faktisk rager det hele corona hysteri mig, samt vores familie - det her har taget vilde dimensioner i hysteri.

    Hver dag kommer der en ny variant - og folk taper deres vinduer til, stop det nu....kys og kram og få den snue overstået.


  • #6   16. jan 2021 Polysl jaaaaa hysteri jaaaaaaa og er enig så langt at der findes mange andre ting som glemmes grundet corona - men må sige at det kunne være at vi vil tænke anderledes hvis vi blev hårdt ramt af corona og jeg har mødt/set en del efterhånden og der var dem der bare fik en hurtigt svedetur andre fik det som en hård influenza og ja en gik bort efter at havde haft corona.

Kommentér på:
Der var en der var to der var tre Mutationer.

Annonce