{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
175 visninger | Oprettet:

Der var engang en skoletid. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil da fortælle om hvordan børn der gik i skole da jeg var barn kom på udflugter og her går jeg på Høng Privatskole og vi sku på udflugt til det sønderjyske og som forgik i en bus og ja som jeg husker tog vi først over og fik set højre sluse og kørte længe i marsken hvor vi besøgte små lokale museum gamle gård en lille kirke og vi var også inde og se Frøslev lejeren og ja det gik den ene dag med.
vi sov på et vandrehjem og efter en god nats søvn kørte vi over til Dybbøl mølle med de tilhørende skanser som vi var ude og besigtige, der efter var vi over og besøge Sønderborg slot og da turen gik imod Sjælland gik turen forbi en slotsruin + vi selvfølelig var forbi Christiansfeld hvor vi købte honningkager og ja tiden var en anden og det var før internettet og kun med en enkelt tv kanal, så ja vi børn blev beriget på en god måde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der var engang en skoletid.
  • #1   15. jun 2023 Vi var også på flere udflugter, Zoo, Skibsmuseumet i Roskilde, flere museumer rundt om, Langelinie osv.

    Allerede i 3 klasse var vi en uge på Bornholm. I niende 5 dage i Berlin, og i tienden 1 uge i Østrig.

    Jeg var meget glad for at gå i skole.



  • #2   16. jun 2023 Cris7 om jeg var glad for skolen jaaaa og hvis jeg skal være ærlig og det er jeg så når jeg tænker på min skoletid var starten svær men der var en del lære som kæmpet kampen for at jeg sku lære noget og lidt lærte jeg og tænker tilbage på min skoletid med glæde uanset lussinger og andet smiley

Kommentér på:
Der var engang en skoletid.

Annonce